Dan is er dus 1 % met steekhoudende argumenten. Overigens lijk ik wat dat betreft dan wel een beetje op jou geloof ik.quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
neee hoor,in 99% blijf jij bij je mening
Tja, maar ik decodeer de hele week zinnen als:quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:48 schreef Erasmusch het volgende:
Of de fout ligt bij de ontvanger van de boodschap. Of er treedt ruis op in het kanaal, bij het coderen of decoderen.![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:49 schreef TC03 het volgende:
Methodmich en percentages: altijd interessant, maar niet in dit topic aub.
Leuk he, die basislessen communicatiequote:Op vrijdag 24 september 2004 17:48 schreef Erasmusch het volgende:
Of de fout ligt bij de ontvanger van de boodschap. Of er treedt ruis op in het kanaal, bij het coderen of decoderen.![]()
Lazovic?quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Leuk he, die basislessen communicatie
Buffel zou ik niet laten gaan trouwens. Kalou gaat hoe dan ook een terugval krijgen, dan is het toch wel handig een fatsoenlijk alternatief achter de hand te hebben
Een Portugees hadden we ook nog niet hé!quote:Op donderdag 23 september 2004 14:17 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een leuke krullenbos!
Ook nooit gehad volgens mij...quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:55 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Een Portugees hadden we ook nog niet hé!![]()
Hij maakt wel schitterende goalsquote:Op zaterdag 25 september 2004 10:04 schreef jojomen4 het volgende:
Ik zeg van Haaren!Als die terug is gaat ie eindelijk laten zien waarom die toen gehaald is. Ik hoop gewoon dat ie tot het einde van het seizoen kan laten zien hoe goed die is, of ie dan een nieuw contract krijgt of niet dat maakt niet uit, alleen ff laten zien dat ie supergoed is!
![]()
Ben vorig jaar in een Kroeg op de Oostzeedijk geweest, vlak op het Oostplein die hadden Canal +quote:Op zaterdag 25 september 2004 02:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ook nooit gehad volgens mij...
Weet iemand nog cafes in West of buiten Stadhuisplein die morgen de wedstrijd uitzenden?
Buffel dus idd in de basis. Joepie niet eens op de bank, maar Gianni wel. Kalouquote:Opstelling
Gábor Babos (HON)
Song Chong-Gug (ZKO)
Karim Saidi (TUN)
Patrick Paauwe (C)
Bruno Basto (POR)
Romeo Castelen
Thomas Buffel (BEL)
Pascal Bosschaart
Bart Goor (BEL)
Salomon Kalou (IVO)
Dirk Kuijt
Wissels
Patrick Mtiliga (DEN)
Ebi Smolarek (POL)
Glenn Loovens
Christian Gyan (GHA)
Gérson Magrão (BRA)
Patrick Lodewijks
Gianni Zuiverloon
Inderdaad Kalouquote:Op zaterdag 25 september 2004 18:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Buffel dus idd in de basis. Joepie niet eens op de bank, maar Gianni wel. Kalou
Ik zal wel weer de vervelende neus zijn maar RBC stelt op dit moment echt helemaal niks voor, zeker niet met al die geblesseerden.quote:Op zondag 26 september 2004 01:22 schreef Chadi het volgende:
Vond feyenoord toch aardig goed combineren een paar keer. Mooi hoor
Yepquote:Op zondag 26 september 2004 15:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik zal wel weer de vervelende neus zijn .......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |