abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22141378
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:38 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar hij staat er toch echt al sinds '37 (toch?). Lijkt me niet nodig om nu ineend te verhuizen, in 2015 misschien wel.
Het zou ook niet nu ineens gebeuren, maar ze ze zijn nu al het een en ander aan het onderzoeken, daar kan niet pas in 2015 mee gaan beginnen.

Als het dan toch moet gebeuren dan maar een replica op de plaats van het Clara Ziekenhuis.
pi_22142961
Jong Feyenoord moet de volgende ronde thuis tegen RKC
  donderdag 23 september 2004 @ 01:10:04 #28
52589 sjun
uit solidariteit
pi_22143942
quote:
Op woensdag 22 september 2004 20:23 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Je had vrienden van me moeten horen. Niks klopte meer en Gullit deed alles fout. Hoe alles kan veranderen in een paar dagen.
Veel woorden, weinig daden. Als een beetje rotterdammer niet kankert, is hij ziek...
Gullit trekt de boel wel recht als die mannen doorkrijgen dat er èn gebikkeld, èn gevoetbald èn nagedacht moet blijven worden in het veld. Vooral op de eerste twee waar wel degelijk wat aan te doen is ging Feyenoord tegen Utrecht de boot in...
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_22144070
Zal wel op Woudestein gespeeld worden lijkt me toch?
pi_22144082
Ik ga wel ff kijken iig, even kijken wat er volgend seizoen weer bij excelsior komt
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_22145755
quote:
Op donderdag 23 september 2004 01:27 schreef Erasmusch het volgende:
Zal wel op Woudestein gespeeld worden lijkt me toch?
Neem aan van wel, ga er wel heen, tenminste echt bier!
pi_22145861
quote:
Op woensdag 22 september 2004 20:00 schreef Suijk het volgende:
Wel grappig, vorige week alles nog goed en was de selectie perfect en kon er niets mis gaan. Na een eerste tegenslag(je) is opeens de helft niet meer goed genoeg?
Dat de selectie wat te smal is, en er vooral nog gezocht moet worden naar wat meer verdedigende kwaliteit wordt hier al tijden verkondigt. Wat mij een beetje verontrust is de zwakte van het middenveld op dit moment, gebrek aan vorm enzo.
pi_22146654
Wanneer is Van Haaren weer terug?

Kan die Basto op de tribune gaan zitten
pi_22146778
Dit trouwens al gepost?:
quote:
Verhoor Vidmar cruciaal in fraudeproces Feyenoord

Uitgegeven: 22 september 2004 16:29
Laatst gewijzigd: 22 september 2004 17:23

DEN HAAG - Australiër Aurelio Vidmar lijkt na zeven jaar procederen, verhoren en onderzoeken de sleutel in het fraudeproces van Feyenoord in handen te hebben. Hij zal voor de rechtbank een verklaring moeten afleggen.

Zowel de verdachte voetbalclub, diens voorzitter Jorien van den Herik, het Openbaar Ministerie als het Gerechtshof vindt het van cruciaal belang om de voormalig spits van de Rotterdamse voetbalclub persoonlijk te verhoren. Dat kwam woensdag naar voren tijdens een zitting in het hoger beroep bij het Hof in Den Haag.

Loonbelasting

De rechtbank in Rotterdam sprak Feyenoord en Van den Herik eind 2002 vrij van belastingfraude en valsheid in geschrifte bij de transfer in 1995 van Vidmar van Standard Luik naar de Rotterdamse club. De rechtbank achtte niet bewezen dat de preses en de club opzettelijk hadden verzuimd loonbelasting te betalen over een deel van de transfersom.

Het OM eiste voor de rechtbank een boete van 1,1 miljoen euro voor de club en twaalf maanden cel, waarvan de helft voorwaardelijk, tegen Van den Herik. Na de vrijspraak ging het OM in beroep bij het Hof.

Videoconferentie

Daar benadrukten alle partijen het belang van een verhoor van Vidmar, de spil in de slepende fraudezaak die overigens als voetballer faalde bij Feyenoord. Het Gerechtshof stelde aanvankelijk voor de Australiër per videoconferentie te horen.

Vidmar was voor de zitting van woensdag als getuige opgeroepen, maar had kennelijk geen trek gehad in de verre reis naar Europa. Advocaat J. Hertoghs van Van den Herik opperde dat de waarheid het beste gediend is met een persoonlijke ondervraging door het Hof in Den Haag. "Een serieuze poging daartoe is ons inziens nog niet ondernomen", zei hij.

Oproep

President Van den Berg van het Hof nam die aanbeveling over en zal de Australiër opnieuw een oproep sturen. Het verhoor staat gepland voor 2 maart 2005.
nu.nl
pi_22147278
quote:
Op donderdag 23 september 2004 10:34 schreef Sloggi het volgende:

volgende week, begint hij weer.
pi_22147462
Buffel wil nu dus echt weg.
quote:
Thomas Buffel wil weg bij Feyenoord. De
speler gaat zijn contract niet verlen-
gen en hoopt in december op een lucra-
tieve transfer.

Buffel moest dinsdag opdraven met de
beloften van Feyenoord. "Andere spelers
zouden misschien hun neus ophalen voor
een match met het tweede elftal, maar
ik niet", zegt Buffel in HLN. "Ik wilde
vertrouwen opdoen, maar toch was het
vreemd om op dat niveau te spelen."

"Feyenoord wil mijn contract openbreken
maar ik ben niet happig om bij te
tekenen. In dat geval zal de club me in
december misschien willen verkopen."
Van de Belgische teletekst.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 23 september 2004 @ 12:14:23 #37
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22148657
quote:
Op donderdag 23 september 2004 11:24 schreef zjroentje het volgende:
Buffel wil nu dus echt weg.
[..]

Van de Belgische teletekst.
Het ligt iets genuanceerder:

Thomas Buffel: 'Vertrek in december mogelijk'

23/9/2004 11:32

Volgens zijn zaakwaarnemer bestaat de kans dat de situatie op korte termijn onhoudbaar wordt. Thomas Buffel zelf is minder stellig, maar sluit een vertrek bij Feyenoord niet uit. 'Een transfer in december behoort tot de mogelijkheden.'
Buffel moet dit seizoen genoegen nemen met een rol op het tweede plan. Trainer Ruud Gullit gebruikt de Belgische international slechts als invaller. Dat is een tegenvaller voor Buffel die onder Bert van Marwijk was uitgegroeid tot een van de belangrijkste spelers van Feyenoord.

Buffel moest dinsdag met Jong Feyenoord aantreden in het Amstel Cup-treffen met VVV-Venlo. Zelf had de aanvaller er weinig moeite mee. 'Andere jongens met een groot ego zouden de neus ophalen voor een match met het tweede elftal. Ik dus niet, ik zocht er mijn vertrouwen', zei Buffel in Het Laatste Nieuws.

Buffels zaakwaarnemer Paul Courant heeft zijn bedenkingen. 'Sorry, maar dat was niet meer het niveau voor Thomas. En dus niet voor herhaling vatbaar', zei Courant tegen Het Laatste Nieuws. 'Thomas mag vooral niet stagneren. Een opwaartse lijn mag niet afgebroken worden door één man: Ruud Gullit.'

Buffel is minder stellig, maar hij is niet van plan zijn handtekening te zetten onder een nieuwe verbintenis. 'Feyenoord wil mijn contract openbreken, maar als mijn situatie niet wijzigt zal ik niet happig zijn om bij te tekenen.' Buffel beseft dat dat een afscheid bij Feyenoord in de hand werkt. 'In dat geval zal de club me in december misschien willen verkopen. Een transfer in december behoort dus tot de mogelijkheden.' Buffels contract met Feyenoord loopt tot 2006.

'De situatie kan komende weken onhoudbaar worden', zei Courant. De belangenbehartiger maant zijn pupil tot rust. 'Pablo Aimar, eenzelfde type speler op dezelfde positie, speelt ook niet altijd voort Valencia.'
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

btw, ik zei het al vantevoren, Gullit had Buffel anders moeten behandelen.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  donderdag 23 september 2004 @ 12:31:13 #38
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_22149028
Strik er omheen en binnenhalen het geld.

Jankerd.
A.M.A.B
pi_22149092
quote:
Op donderdag 23 september 2004 12:31 schreef Cart_man het volgende:
Strik er omheen en binnenhalen het geld.

Jankerd.
Volgens mij is het weer eens vooral die zaakwaarnemer die de boel op de spits probeert te drijven. Ik word zo langzamerhand een beetje kotsmisselijk van die graaiers, die alleen maar aan hun eigen portemonne denken.
  donderdag 23 september 2004 @ 12:33:57 #40
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_22149099
quote:
Op donderdag 23 september 2004 10:34 schreef Sloggi het volgende:

Denk niet dat van Haaren ooit nog op zijn oude niveau terug zal komen.

Basta, van Haaren en Mtiliga moeten gewoon de concurrentie met elkaar aangaan. Dan zal vanzelf wel duidelijk worden wie de sterkste is.
A.M.A.B
  donderdag 23 september 2004 @ 12:35:38 #41
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_22149138
quote:
Op donderdag 23 september 2004 12:33 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Volgens mij is het weer eens vooral die zaakwaarnemer die de boel op de spits probeert te drijven. Ik word zo langzamerhand een beetje kotsmisselijk van die graaiers, die alleen maar aan hun eigen portemonne denken.
Ja, heb je ook gelijk in.

Buffel moet alleen niet zo doen en gewoon zijn voeten laten spreken, want dit geneuzel helpt hem niet aan een basisplaats.
A.M.A.B
pi_22149345
Feyenoord heeft een type buffel keihard nodig maar daar komen ze na de winterstop wel achter.
pi_22149746
En ze zullen lang niet zoveel geld voor hem krijgen als dat in de zomer ter sprake was.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_22149913
Buffel is nou typisch iemand die niet moeilijk doet, maar ik vind het wel enigszins terecht dat hij geen trek heeft in een plekje op de bank terwijl hij ergens anders wel zou spelen. Het zou jammer zijn als hij vertrekt maar aan de andere kant, als je voor een bankzitter nog wat kunt vangen moet je het vooral doen; we hebben wel voldoende aanvallers momenteel. Ik denk alleen niet dat Buffel klaar is bij Feyenoord, hij komt nog wel aan een plek toe later in het seizoen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 23 september 2004 @ 13:36:17 #45
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_22150375
Gullit zag in Buffel ook echt de spelverdeler in het nieuwe Feyenoord, daarom kreeg ie ook nummer 10 wat hij zo graag wilt.

En dan na 1 competitiewedstrijd is het al einde oefening voor Buffel!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 23 september 2004 @ 13:42:19 #46
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_22150537
quote:
De belangenbehartiger maant zijn pupil tot rust. 'Pablo Aimar, eenzelfde type speler op dezelfde positie, speelt ook niet altijd voort Valencia.'
Quote van 't jaar.

Aimar is vaak geblesseerd en speelt bij een wereldteam.
  donderdag 23 september 2004 @ 13:43:42 #47
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_22150567
quote:
Op donderdag 23 september 2004 12:33 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Denk niet dat van Haaren ooit nog op zijn oude niveau terug zal komen.

Basta, van Haaren en Mtiliga moeten gewoon de concurrentie met elkaar aangaan. Dan zal vanzelf wel duidelijk worden wie de sterkste is.
Basto valt dan dus al af. Wat is dat een dramatisch slechte back zeg.
  donderdag 23 september 2004 @ 13:47:06 #48
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_22150635
TVP
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  donderdag 23 september 2004 @ 14:17:20 #49
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22151232
quote:
Op donderdag 23 september 2004 13:43 schreef twi het volgende:

[..]

Basto valt dan dus al af. Wat is dat een dramatisch slechte back zeg.
Maar hij heeft wel een leuke krullenbos!
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_22153113
Ik ga ook wel even kijken bij jong Feyenoord voor de beker.

Minpuntjes aan bastos, niet zo heel snel en hij jankt beetje snel om vrije trap enzo.

Loovens heeft zelfvertrouwen nodig, als je beetje voorstaat gewoon gelijk Loovens erin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')