Ik denk dat het wel meevalt hoor, als ze pp gaan verkopen (wat ik wel verwacht) zal het nog wel beetje voller zitten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:26 schreef Erasmusch het volgende:
Hearts ook wel lijkt me
Heb net al wat vrienden gesproken die mee wilden, Spartaan, lamp, Hagenees en zelfs een joodquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:32 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt hoor, als ze pp gaan verkopen (wat ik wel verwacht) zal het nog wel beetje voller zitten.
Waren er wel wat duizend minder geloof ik, maar dat maakt niet uit. Maar dan hebben mensen al een "kaart" en gratis toegang, voor ons zijn zulk wedstrijden nog wel leuk, alleen voor de gezinnetjes misschien wat minder. Verwacht er iets van 30000 ofzo.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heb net al wat vrienden gesproken die mee wilden, Spartaan, lamp, Hagenees en zelfs een joodToegegeven, die waren ook mee tegen Odd, maar ik denk dat Hearts toch best een interessante tegenstander is. Als er tegen, met alle respect, FCDB al 41.000 man zit...
Tuurlijk, zullen weinig mensen een losse kaart hebben gekocht voor FCDB. Maar dan nog, dit spreekt toch wel aan bij de meeste supporters. Helemaal tegen die prijs voor het PP. Zou me tegenvallen als er minder dan 40.000 zouden zitten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:24 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
Waren er wel wat duizend minder geloof ik, maar dat maakt niet uit. Maar dan hebben mensen al een "kaart" en gratis toegang, voor ons zijn zulk wedstrijden nog wel leuk, alleen voor de gezinnetjes misschien wat minder. Verwacht er iets van 30000 ofzo.
en weer een zuid-amerikaan ten onder.quote:Leonardo II op proef bij Djurgårdens IF
6/10/2004 11:50
Djurgårdens IF is mogelijk de nieuwe werkgever voor Leonardo dos Santos. De Braziliaan is op zoek naar een nieuwe club sinds het aflopen van zijn contract bij Feyenoord.
Leonardo krijgt deze week de gelegenheid de technische staf van Djurgårdens IF te overtuigen van zijn kwaliteiten. Leonardo II, zoals hij bij zijn aantreden bij Feyenoord werd omgedoopt, was afgelopen seizoen op huurbasis actief voor ADO Den Haag. Het was geen onverdeeld succes getuige zijn acht basisplaatsen. Een langer verblijf in het Zuiderpark zat er dan ook niet in.
Een van de meest voorspelbare miskopen van de afgelopen jaren i.m.o..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:24 schreef TC03 het volgende:
Snap ook niet waarom Feyenoord hem ooit gehaald heeft.
Ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:02 schreef DivineJester het volgende:
Hij kwam toch van FC Groningen?
Briljante bijdrage van deze newbie.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:07 schreef Bierbrouwer het volgende:
We worden kampioen!!! Dag neuzen.![]()
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Briljante bijdrage van deze newbie.
Beloofd veel goeds voor de toekomst.
Je zit in het verkeerde topic te trollenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:07 schreef Bierbrouwer het volgende:
We worden kampioen!!! Dag neuzen.![]()
PSV wordt kampioen. Feyenoord 2e. Ajax ergens 5e ofzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:27 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Dag neusjes!.
Ik mag hem welquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Briljante bijdrage van deze newbie.
Beloofd veel goeds voor de toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |