dacht het niet,gaat 100% zeker een buscombi worden en je komt niet door de politiefuiken daarquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:50 schreef FrankyMcG het volgende:
(uurtje rijden vanaf hier)
Waar heb je die info vandaan van thuis en uit Franky?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Poule A:
Feyenoord
Schalke '04 (Thuis, liever uit gehad)
Fc Basel (Uit)
Hearts (Thuis, liever uit gehad)
Ferencvaros (Uit, da's lekker..... NOT!)
Al met al een aardige poule met een paar leuke wedstrijden voor de boeg!
is nog niet bekend piemelquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Poule A:
Feyenoord
Schalke '04 (Thuis, liever uit gehad)
Fc Basel (Uit)
Hearts (Thuis, liever uit gehad)
Ferencvaros (Uit, da's lekker..... NOT!)
Al met al een aardige poule met een paar leuke wedstrijden voor de boeg!
Hoop niet dat dit klopt, ga liever naar de andere 2 uit.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:19 schreef MaxPower het volgende:
Het speelschema is al bekend.
1e match day: (21/10) D - B en E - A (C is vrij)
2e match day: (4/11) B - E en C- D (A is vrij)
3e match day: (25/11) A - B en E - C (D is vrij)
4e match day: (01-02/12) C - A en D - E (B is vrij)
5e match day: (15-16/12) A - D en B - C (E is vrij)
A=1e van de poule etc.
klopt,er mogen ook niet teveel clubs uit hetzelfde land op dezelfde dag thuis spelenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:49 schreef Suijk het volgende:
Ik dacht dat die letters nu pas werden toegewezen aan de teams?
Ik hoop, het, want ik ga liever uit naar Schalke en Hearts.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:49 schreef Suijk het volgende:
Ik dacht dat die letters nu pas werden toegewezen aan de teams?
Ow, mijn excuus!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:57 schreef DutchGooner het volgende:
klopt,er mogen ook niet teveel clubs uit hetzelfde land op dezelfde dag thuis spelen
Zou wel weer een keer leuk zijn een "old school" uitwedstrijd in Duitsland!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ow, mijn excuus!
Dan hoop ik dus echt op iig Schalke uit, en het liefste Hearts ook!
Zoals Gladbach of Leverkussen uit zeker.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Zou wel weer een keer leuk zijn een "old school" uitwedstrijd in Duitsland!
Ja of zoals de 1e x Stuttgart, maar helaas dat zit er niet in, of je moet naar Ferencvaros gaan, maar dat zie ik niet zitten, dan maar naar Basel zoals het er nu uit ziet, das ook weer kut, het kan een wedstrijd voor janlul zijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zoals Gladbach of Leverkussen uit zeker.![]()
Waarschijnlijk niet aangezien er 3 ploegen doorgaan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Ja of zoals de 1e x Stuttgart, maar helaas dat zit er niet in, of je moet naar Ferencvaros gaan, maar dat zie ik niet zitten, dan maar naar Basel zoals het er nu uit ziet, das ook weer kut, het kan een wedstrijd voor janlul zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |