quote:Na een jaar vol blessureleed, bankzitten en vechten tegen de degradatie bij Hertha Berlijn, heeft Bart Goor het echte voetbalgeluk teruggevonden bij het Nederlandse Feyenoord. Volgens trainer Ruud Gullit –die hem absoluut wilde- kan de aanvoerder van de Rode Duivels er uitgroeien tot één van de absolute sterkhouders en de club nog eens voorbij Ajax en PSV loodsen. Over die steile verwachtingen (maar ook over z’n vierde kindje en Spanje-België die op komst zijn) hoort u Goor zondagavond in Sportweekend.
Ik denk dat jullie niks te klagen hadden over het arbitrale trio..quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:03 schreef Luni het volgende:
Het was geen beste wedstrijd maar we hebben weer 3 punten erbij en zijn die neuzen voorbij. In der winterstop zullen er toch echt 2 verdedigers mij moeten, of nogmaals aan Zuiverloon vragen of hij mee wil doen.
Die grensrechters stonden een aantal x te vlaggen waar ik echt mijn twijfels bij o.a. bij die goal van Goor, waar uit tv beelden bleek dat het niet was.
Paauwe is pas 28. Maar ik ben het met je eens dat Paauwe, net als Song, onvoldoende is momenteel, ondanks zijn ervaring.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Was me het middagje wel, met een bevredigend eindresultaat (hoewel er minimaal twee meer ingemogen hadden). Beide ploegen een in mijn ogen onterrechte pingel!
Kalou is echt een heerlijke voetballer om naar te kijken, daar gaan we nog veel plezier van beleven. En ook Bosschaart vind ik heel erg goed uit de verf komen, evenals Saidi!
Maar, met alle respect voro Paauwe; je ben te oud! Ga a.u.b. weg! En Song blijft gewoon de zwakste schakel, dan nog liever Gyan!
Overigens was het dieptepunt van de middag de grafsfeer in de Kuip. Er komt echt helemaal nix meer uit onze supporters momenteel. Alleen als we voorstaan, en dan zelfs nog niet eens....
Idd, ik vind dat we Kronkamp moeten halen van AZquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Maar, met alle respect voro Paauwe; je ben te oud! Ga a.u.b. weg! En Song blijft gewoon de zwakste schakel, dan nog liever Gyan!
Eerste uur floot ie redelijk, maar daarna begon die bochel te vlaggen bij alles wat bewoog en de scheids de wedstrijd dood te fluiten. Zie niet waar wij bevoordeeld zouden moeten zijn?quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie niks te klagen hadden over het arbitrale trio..
Maar gefeliciteerd iig...
waren ze ook maar ik heb het over een niet gegeven pingelquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:51 schreef FrankyMcG het volgende:
In mijn ogen waren beide pingels die gegeven zijn onterecht!
Daar had ie idd voor kunnen fluiten...quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:53 schreef DutchGooner het volgende:
waren ze ook maar ik heb het over een niet gegeven pingel
Maakte die hands dan, heb ik niet eens gezien. Bij ons werd een goal onterecht afgekeurd.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:50 schreef DutchGooner het volgende:
Bij veel dingetjes floot ie in het voordeel van jullie,gele kaarten die ie in gelijkwaardige situaties wel voor ons trok maar niet voor jullie maar het meeste heb ik me geergerd aan het niet geven van een pingel bij een 3-1 stand.
Babos schiet de bal tegen de hand van Bastos aan,was gewoon een pingel.
Ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:50 schreef DutchGooner het volgende:
Bij veel dingetjes floot ie in het voordeel van jullie,gele kaarten die ie in gelijkwaardige situaties wel voor ons trok maar niet voor jullie
Dat is dan toch bal-naar-hand en heeft Basto er bovendien geen voordeel aanquote:maar het meeste heb ik me geergerd aan het niet geven van een pingel bij een 3-1 stand.
Babos schiet de bal tegen de hand van Bastos aan,was gewoon een pingel.
dat kanquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:07 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
Dat klopt maar een Feyenoorder schiet de bal tegen de hand van een Feyenoorder,wat kan FCDB hier aan doen?quote:[..]
Dat is dan toch bal-naar-hand en heeft Basto er bovendien geen voordeel aan
Het was toch niet opzettelijk hands? Dan lijkt een penalty, zeker als FCDB hierdoor geen kans werd onthouden, me wel een buitenproportioneel zware straf.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat kan
[..]
Dat klopt maar een Feyenoorder schiet de bal tegen de hand van een Feyenoorder,wat kan FCDB hier aan doen?
Het doet er in dit geval niet toe of het bewust of onbewust ging.
Het doet er overigens ook niet toe of Basto er voordeel van had,hands in de 16 zoals dit geval moet een pingel zijn,simpel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |