abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 september 2004 @ 19:47:02 #26
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22135794

Kroonenberg en De Jong

De Jong was té grof in de ogen van Kroonenberg.
Zijn vrouwonterende grappen sloegen niet aan bij haar, maar haar stoppen sloegen wel door.
Kroonenberg pakte hem hard terug door middel van haar boek: "Meneer als ik u zie heb ik zo'n zin in ruzie"

De Jong ging daarom verder met Waardenberg, die wél om zijn harde humor kon lachen.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  woensdag 22 september 2004 @ 19:47:16 #27
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22135802
quote:
Op woensdag 22 september 2004 19:46 schreef Zwansen het volgende:
Lebbis en Zwansen!
pi_22135896

Sjors &Timmy

Timmy had nogal wat moeilijkheden om de activiteiten van die rekel Sjors bij te kunnen houden vanwege zijn immobiliteit.
  woensdag 22 september 2004 @ 19:51:38 #29
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_22135920

T.a.t.u & Jennifer

Muzikaal paste dit trio uitstekend bij elkaar. Jennifer voelde zich in seksuele zin echter al gauw buitengesloten door de twee andere groepsleden. Een breuk kon daardoor helaas niet uitblijven. Jennifer zag enkele tophits en het Songfestival aan haar neus voorbij gaan, maar vond in Nederland een geschikte nieuwe partner in Tatum Dagelet..

woensdag 22 september 2004 @ 19:53:16 #30
82589 S-Two
barba macacu
pi_22135969

Mart en Sita
wat velen niet weten is dat Mart Smeets ook heeft geprobeerd een zangcarriere te beginnen dit is echter niet goed gelukt samen met Sita, die later wel een superhit scoorde met Bart
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  woensdag 22 september 2004 @ 20:01:31 #31
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22136167

Kwik, Kwek & VAC

Kwik en Kwek konden de geniale ingevingen van VAC maar niet doorgronden, en daarom liep dit trio stuk.
VAC ging verder bij Fok!, en het duo Kwik en Kwek was geen lang leven beschoren
pi_22136187
geweldig
pi_22136212
Meesterlijk topic!
pi_22136405
goed topic,
kijken of er nog wat leuks te verzinnen is
  woensdag 22 september 2004 @ 20:12:59 #35
82589 S-Two
barba macacu
pi_22136475

Timon & Garfunkel

Timon & Garfunkel hadden hun plaat al bijna in de winkel liggen, maar Timon had ineens geen trek meer in een plaat, maar wou hechte vreindschap. Bij Garfunkel was dit ver te zoeken en ging naar knidervriend Pumba. Garfunkel ging naar Simon die nog een paar hits hadden.
pi_22136507
meesterwerkje dit topic
pi_22136516

Rob en Nico

Omdat Rob zijn 2 linkerhanden niet thuis kon houden, kluste Nico er alleen maar wat bij...
Beide deden dit niet succesvol, Rob bleef steken bij de hoeren, terwijl Nico bijkluste achter de schermen bij RTL 4
  woensdag 22 september 2004 @ 20:15:36 #38
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_22136542

Adolf & Santa ( kerstman)
De kerstman zocht nog een karakter die zijn imago zou oppoetsen, daarom spande de Kerstman adolf met nog 7 herten voor zijn slee.
Kerstmis tot de jaren 1935 gingen prima, totdat Adolf een poging ondernam om de werk elfen van hem te vergassen.
Terwijl Adolf maar door bleef gaan over het superieure ras en hoe de elfen daarin de schuld waren van de recessie, schopte de Kerstman hem uit het bedrijf.

Daarna ging hij bij Satan langs om een Rudolf het roodgeneusde rendier te ruilen tegen Adolf.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_22136553
Ik weet niet wat er is met fokkers de laatste dagen maar ik zie meesterwerk na meesterwerk voorbij komen in ONZ !
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_22136580
quote:
Op woensdag 22 september 2004 20:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet niet wat er is met fokkers de laatste dagen maar ik zie meesterwerk na meesterwerk voorbij komen in ONZ !
inderdaad

pi_22136593

Bert en Hermien.

Omdat bert verlatingsangst had uit zijn vertrouwde straat is het nooit meer iets geworden tussen Bert en Hermien. Hermiens zangtalent kon zich niet meten tegen Bert zijn acteertalent en ze zijn beide hun eigen weg gegaan.
  woensdag 22 september 2004 @ 20:20:03 #42
82589 S-Two
barba macacu
pi_22136647

Gijs Gans & Baas B
Na dat dit duo in de onderwereld van Duckstad was doorgebroken kwam er onenigheid over de contractrechten en verliet Baas B Gijs. Terug in Nederland stond Lange Frans al te wachten met fijne raps en gingen ze samen verder.
pi_22136725

Marco en Pita

Om Marco's carriere nog wat extra impuls te geven besloot zijn platenmaatschappij om een samenwerkingsverband aan te gaan met de gatalenteerde pita. Pita bleek echt niet geintresseerd in een half italiaanse jongenman en zocht haar heil bij de lokale shoarmaboer op de hoek.
Marco ging later in zee met Ali B
  woensdag 22 september 2004 @ 20:29:39 #44
71048 Tokay
makes your day!
pi_22136866
Bupatih, machtig mooi mên!
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  woensdag 22 september 2004 @ 20:30:21 #45
82589 S-Two
barba macacu
pi_22136881

Jans & Mireille
Mireille kwam altijd graag op de koffie bij de tegenwoordige trainer van Fc Groningen, maar een leuk programma is er nooit van gekomen. Dat kwam pas jaren later samen met Hans van Willegenburg
pi_22136891

Bouwer en Marianne Weber

Het nederlandse levenslied kent zijn hoogtijdagen maar het talentvolle duo Bouwer en Weber kon toch geen vaste plaats verwerven in de hitlijsten. Bouwer was een robuuste man die allles kon maken (nou en of!), terwijl Weber teruggetrokken was en liever over een regenboog ging zingen.
Het duo ging op tragische wijze uiteen tot Bouwer besloot om zijn camper af te staan aan het leger des heils en een bouwkavel kocht.
pi_22137000

Pipo en Mamma Theresa

Na Pipo en de P-p-parelridder bleek echter toch dat Mamma Theresa het niet in haar had om een filmster te worden. Ze vulde haar eigen leven in om anderen te plezieren, terwijl dit ook het doel van Pipo was. Pipo maakte kinderen blij die wel konden lachen en Therasa bleef achter met een stel zielige arme kinderen die ze opving.
pi_22137013

Mel en Pim

Na jarenlang getourd te hebben is het bekende duo Mel en Pim heen gegaan.
Ze zijn o.a. bekend geworden met de hit: At your service en Respectable.
Voor zover bekend is de zangeres Mel door een aanslag overleden en de zanger Pim is door een ernstige ziekte overleden.
pi_22137126
TVP!
pi_22137360

Ronald en Katrien gingen uit elkaar toen Katrien Donald ontmoette, met wie ze wel kon praten, tenminste, zoals ze zelf zei: 'Ik kan Donald beter verstaan dan Ronald'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')