Open er zelf één wat let je ?quote:Op vrijdag 19 november 2004 02:31 schreef DutchGooner het volgende:
Is niet echt een fantopic vind ik
Er is er al 1 en heb een hekel aan dubbele topicsquote:Op vrijdag 19 november 2004 02:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Open er zelf één wat let je ?
En al door in de CL dus die 2 wedstrijden waar Arsenal diep zal moeten gaan tellen dan extra mee in zo´n zware reeks.quote:Kortom,2 punten meer en een slechter doelsaldo
Diep gaan?quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En al door in de CL dus die 2 wedstrijden waar Arsenal diep zal moeten gaan tellen dan extra mee in zo´n zware reeks.
En zo ongelooflijk lastig zal die wedstrijd niet worden. PSV wordt met 3-0 opgerolt.quote:Op zaterdag 20 november 2004 02:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Diep gaan?
1 overwinning op PSV volstaat
en deze bookmark ik effequote:Op zaterdag 20 november 2004 18:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV mag woensdag afmaken wat ze begonnen zijn![]()
Daar wordt Hiddink niet nerveus van denk ikquote:Flamini, Hoyte, Pennant, van Persie, Clichy, Senderos en Almunia.
Dan doet Freddy jullie wel de das omquote:Op woensdag 24 november 2004 12:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daar wordt Hiddink niet nerveus van denk ik
Dus het wordt tijd dat Ooyer, Bommel en Alex Henry, Pires en Vieria uit de wedstrijd schoppen
De meeste wisselspelers had Guus er graag bijgehad denk ik.quote:Op woensdag 24 november 2004 12:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daar wordt Hiddink niet nerveus van denk ik
Boelshjit. Het reserve elftal zet zonder moeite bjivoorbeeld Everton in de Carling Cup opzij alsof het een stelletje amatueurs zijn, en die hadden WEL hun eerste elftal opgesteldquote:Op woensdag 24 november 2004 14:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar die staan op misschien Van Persie na(Fárfan is beter) en misschien Pennant niet in de basis.
Ik vind overigens:
Zoetebier
Von Lanthen
Beasley
De Jong(als hij fit is)
Bogelund(als hij fit is)
Lucius
een sterkere bank als wat Arsenal nu op de bank kan zetten.
quote:De meeste wisselspelers had Guus er graag bijgehad denk ik.
Niet op die pipo happen,is alleen maar aan het zuigenquote:Op woensdag 24 november 2004 15:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
Boelshjit. Het reserve elftal zet zonder moeite bjivoorbeeld Everton in de Carling Cup opzij alsof het een stelletje amatueurs zijn, en die hadden WEL hun eerste elftal opgesteld
Denemarken heeft blijkbaar geen betere spelers voorhanden. Dit geld al helemaal voor Lucius en Vonlanthenquote:Bogelund is international van Denemarken,
1. als echte PSV kenner had je moeten weten dat eht Vonlanthen isquote:Op woensdag 24 november 2004 15:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Von Lanthen zouden ze bij Arsenal ook niet graag hebben natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |