abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23001061
Cultheld, sweet dreams he...

En die Diego Armando Maradona is wel een klein beetje een zeikerd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23004584
quote:
Op maandag 1 november 2004 17:10 schreef methodmich het volgende:
Cultheld, sweet dreams he...

En die Diego Armando Maradona is wel een klein beetje een zeikerd.
En wat als PSV in Eindhoven met 2-0 wint van Arsenal? Wat zal dan je reactie zijn
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23211781
Edu heeft zijn voet gebroken. Ze weten nog niet hoe lang die uit de roulatie zal zijn.
Leuk dat die Nederlander met die moeilijke naam mee mocht spelen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_23219133
Oud-Ajacied.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 10 november 2004 @ 17:57:09 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_23221929
Dat gaat maanden duren.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_23310244
Toch maar even mooi van Spurs gewonnen
  Trouwste user 2022 zondag 14 november 2004 @ 17:34:51 #157
7889 tong80
Spleenheup
pi_23310340
Goeie kick.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_23310354
quote:
Op zondag 14 november 2004 17:34 schreef tong80 het volgende:
Goeie kick.

Vond ik ook al
  Trouwste user 2022 zondag 14 november 2004 @ 18:34:08 #159
7889 tong80
Spleenheup
pi_23311822
Belachelijk dat van Persie niet bij Oranje zit.

pi_23315285
Weer een nieuw PL record. 37 doelpunten in 13 wedstrijden .
pi_23348129

Een nieuwe verdediger voor Arsenal dus plus dat Lauren graag zou willen bijtekenen.
  dinsdag 16 november 2004 @ 12:56:59 #162
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23350336
Positief dit,heeft een zeer verdienstelijke voorbereiding met Arsenal meegemaakt en mag zich nu gaan bewijzen,over 2 jaar misschien basisspeler
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23351359
Raar dat hij wel een verblijfsvergunning krijgt en Trabelsi niet, want ik denk niet dat die Ivoriaan international is?

Overigens heeft de Beveren constructie wel succes want volgens mij speelt ook al een Ivoriaan in Turkije en een in Frankrijk

Mourinho had trouwens ook nog leuke dingen te zeggen over Arsenal
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_23356294
Waarom zou Eboue geen international zijn dan?
www.thuisuiteten.nl
pi_23357472
Geen idee, lijkt me niet logisch

Maar heeft hij wel dan de laatste 2 jaar 75% van alle interlands gespeeld voor Ivoorkust?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_23357507
P.S. Moet kalou als hij een Nederlands paspoort heeft en voor Ivoorkust uitkomt een verblijfsvergunning aanvragen in Engeland?

In Spanje in iedergeval niet want Edmilson, Solari en vele anderen worden gezien als spelers van binnen de EU vanwege hun dubbele paspoort
pi_23358904
Nee, zodra Kalou een Nederlandse pas heeft is ie EU-ingezetene.

En zoveel interlands speelt Ivoorkust ook weer niet in een jaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_23359595
Maar voldoet die gast nu wel of niet aan de eisen voor een verblijfsvergunning. En waarom hij wel en Trabelsi niet

En welke Afrikanen zijn waar terecht gekomen via Beveren?
pi_23359677
Als hij mag komen, dan wel natuurlijk.

Ik weet dat Yapi Yapo bij Nantes zit, Yaya Touré in Rusland of Oekraïne en de rest even niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_23359722
quote:
Als hij mag komen, dan wel natuurlijk.
Heb je nog meer nuttige informatie?
pi_23359786
Dat is toch logisch? Arsenal heeft hem gecontracteerd, dus ja, dan voldoet ie aan de eisen.
www.thuisuiteten.nl
pi_23361060
Dank je voor die nuttige informatie, dat ik dat zelf niet kon bedenken joh
pi_23378555
Waarom vraag je het dan? Jammer dat de smiley van de zeurpiet nog niet af is.
www.thuisuiteten.nl
pi_23378701
Gewoon omdat ik wil weten WAAROM die gast wel een verblijfsvergunning krijgt en Trabelsi niet
pi_23379459
Nou, dat is dan toch al verklaard? Trabelsi had geen 75 % van de Tunesische caps en Eboue dus wel van de Ivoriaanse.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')