Een punt? Nee,ik gun niemand iets als ze tegen ons spelenquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:05 schreef methodmich het volgende:
Gun jij het The Saints, DG?
Ik heb het over Arsenalquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen,Bolton v NUFC zijn ook niet mijn clubs,nu op Canal + trouwens
quote:Op zondag 31 oktober 2004 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb het over Arsenal![]()
Wederom uitgeluldquote:Jongen,ik reageer nog niet meer op je
Als jij jezelf nu zo geweldig vind tmoet je dat zeker doen,VG en MM hebben al voor me geantwoord,heb ik niets aan toe te voegen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wederom uitgeluld![]()
![]()
Arsenalquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar zoek eens boeiend, aantrekkelijjk
Chelseaquote:en saai op.
Boeiend,Aantrekkelijk=Arsenalquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Fout probeer het nog een keer
Hebben VG en MM al gezegd,heb daar niets aan toe te voegen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee ik heb uitgelegd waarom ik vind dat Arse over het algemeen niet aantrekkelijk speelt. Ga jij nog uitleggen waarom ze dat wel doen?
Niets,Arsenal is de beste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:34 schreef Erasmusch het volgende:
welles, Arsenal is stom
Blijkbaar en ik doe gewoon mee uiteraard.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:38 schreef popolon het volgende:
zeg wat is dit voor een flauwekul?
Kruisverhoor voor DG?
typefoutje?quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:43 schreef VoreG het volgende:
VG
Soms krijg ik een te hoge eigendunkquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
typefoutje?
Ik neem aan dat je DG bedoeld?
quote:Blijkt dus wel dat onze inzichten wat aantrekkelijk voetbal betrefd behoorlijk uit elkaar liggen
Erg typisch want als je iets niet hebt is het inzicht want je hebt nog geen eens een eigen meningquote:Hebben VG en MM al gezegd,heb daar niets aan toe te voegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |