abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22895748
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 00:31 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

en weer gaat het niets worden met het Spaanse team,da's traditie daar
Maar dat Spanje zal betere spelers kennen dan het Spanje van 2004. Daarnaast moet je niet vergeten dat Spanje achter de twee finalisten is geëindigd he

Maar genoeg offtopic, hup Arsenal, versla Manchester City en lever mij 76 euro op
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22900872
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 19:37 schreef DutchGooner het volgende:

Arsenal's materiaalman liep iig met een bloedneus alleen door hoor je niemand over
Is dat dan nieuws?

Ik heb ook wel eens een bloedneus, opeens.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_22906999
Roy Keane was toch bokser?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22907040
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 15:24 schreef methodmich het volgende:
Roy Keane was toch bokser?
Heeft les gehad van Cantona
pi_22910686
Moehahaha.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 28 oktober 2004 @ 13:50:41 #106
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_22916733
Hup Van Persie
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_22919553
Mooi voor van Persie, mag hij weer eens vanaf de aftrap meedoen scoort hij ook nog.
That's all folks!
pi_22923691
Van Persie, woooohooooh!!

Wereldaankoop DG .
pi_22936750
Wel een rondje door in de voor Arsenal minst aansprekende cup. Staat toch netjes.
www.thuisuiteten.nl
pi_22974122
DG, is nog steeds uitgeluld maar die mag het nog een keer proberen

Wie kan mij vertellen wat er aantrekkelijk is aan de speelstijl van Arsenal.

De combinaties, de omschakeling, de snel goed uitgevoerde counters en steekpasjes zijn mooi om naar te kijken maar de overige 89 minuten is het vooral slaapverwekkend en kun je het af doen als Arsenal wacht op een fout van de tegenstander om dan met een versnelling te scoren.

De speeltijl van Arsenal zorgt er alleen maar voor dat de tegenstander passiever gaat spelen en hetzelfde gaat spelen omdat ze niet in het mes van Arsenal wil lopen en dat zorgt in ieder geval niet voor aantrekkelijke wedstrijden.

Arsenal live kijken is verspeelde moeite, Arsenal in samenvatting kijken is leuk en dat is bij lang niet alle ploegen zo.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_22974139
Mooie samenspel, geweldige individuele klasse van elke speler. Gewoon een genot om naar te kijken als voetballiefhebber. Loopbewegingen/richtingen, balbehandeling. Maar ja dan moet je echt op voetbal gaan letten.
pi_22974202
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 13:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Aantrekkelijk is de snelheid die het spel bij vlagen bezit. Er is geen enkele ploeg in de wereld die meer snelheid kan opbrengen. Dat dit niet 90 minuten gebeurt, lijkt me logisch. Verder heeft de ploeg met spelers als Bergkamp, Henry, Pires en Reyes genoeg individuele klasse in huis. Dat icm de genoemde snelheid maakt Arsenal een leuke ploeg om naar te kijken.

Verder is jouw visie niet onderlegd. Je doet alsof je het over het Boring Arsenal van jaren terug hebt zeg...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_22974511
quote:
Verder is jouw visie niet onderlegd.
Jank niet mijn visie is uitstekend onderlegt met meningen en als dat niet jou mening is moet je niet janken.
quote:
Mooie samenspel, geweldige individuele klasse van elke speler. Gewoon een genot om naar te kijken als voetballiefhebber. Loopbewegingen/richtingen, balbehandeling. Maar ja dan moet je echt op voetbal gaan letten.
Datr ontken ik ook niet wel dat ze dat maar zeer sporadisch in een wedstrijd laten zien en dat het daarom niet interessant is om naar te kijken omdat er soms 30 minuten lang niets gebeurd.

Daarom zeg ik ook dat je Arsenal niet live moet kijken maar in een samenvatting van pak hem beet 10 minuten omdat die al die momenten weergeeft.

Ik vind bijvoorbeeld Giggs en Robben aantrekkelijkere spelers dan Pires of Reyes, Lampard aantrekkelijker dan Viera en Ronaldo aantrekkelijker dan Ljungberg.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_22974716
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 14:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Jank niet mijn visie is uitstekend onderlegt met meningen en als dat niet jou mening is moet je niet janken.
[..]

Datr ontken ik ook niet wel dat ze dat maar zeer sporadisch in een wedstrijd laten zien en dat het daarom niet interessant is om naar te kijken omdat er soms 30 minuten lang niets gebeurd.

Daarom zeg ik ook dat je Arsenal niet live moet kijken maar in een samenvatting van pak hem beet 10 minuten omdat die al die momenten weergeeft.

Ik vind bijvoorbeeld Giggs en Robben aantrekkelijkere spelers dan Pires of Reyes, Lampard aantrekkelijker dan Viera en Ronaldo aantrekkelijker dan Ljungberg.
Ljungberg is een werkpaard dat 90 minuten lang alles voor het team doet. Geweldig om te zien, dat zie je niet in een samenvatting. Pires en Reyes kunnen geweldige dingen met een bal net als Robben. Giggs wordt al te oud voor die dingen.
pi_22974720
Onderleggen doen we nog altijd met feiten en niet met meningen. Wat jij vind moet je naar de politie brengen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_22974857
Chelsea wordt toch kampioen
pi_22974893
Maar wie gaat er nu 90 minuten geboeid naar Arsenal zitten kijken?
pi_22974933
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 14:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik en vele met mij
pi_22975045
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 14:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
*meldt niet*
pi_22975409
quote:
Ik en vele met mij
Tijd te veel dus. (Ik ook overigens want ik zie Arsenal ook regelmatig live spelen)
pi_22976695
Arsenal speelt echt wel voetbal dat mooi is om te zien. Zeker in vergelijking met Chelsea en Man Utd. Chelsea speelt toevalsvoetbal zonder éénheid en overleg. Niemand weet wat de ander gaat doen, puur opportunisme. Man United doet dat ook, maar net iets beter overlegd.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 31 oktober 2004 @ 16:50:58 #122
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22978041
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 13:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

De combinaties, de omschakeling, de snel goed uitgevoerde counters en steekpasjes zijn mooi om naar te kijken maar de overige 89 minuten is het vooral slaapverwekkend en kun je het af doen als Arsenal wacht op een fout van de tegenstander om dan met een versnelling te scoren.

De speeltijl van Arsenal zorgt er alleen maar voor dat de tegenstander passiever gaat spelen en hetzelfde gaat spelen omdat ze niet in het mes van Arsenal wil lopen en dat zorgt in ieder geval niet voor aantrekkelijke wedstrijden.

Arsenal live kijken is verspeelde moeite, Arsenal in samenvatting kijken is leuk en dat is bij lang niet alle ploegen zo.
Jongen,ik reageer nog niet meer op je,zoveel onzin komt er zelfs niet bij Cultheld uit.

En wie er naar Arsenal kijken?
Check de reacties maar
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22978219
*kijkt niet*
  zondag 31 oktober 2004 @ 17:01:37 #124
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22978264
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 16:59 schreef the_legend_killer het volgende:
*kijkt niet*
Kan ik me voorstellen,Bolton v NUFC zijn ook niet mijn clubs,nu op Canal + trouwens
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22978315
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 17:01 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen,Bolton v NUFC zijn ook niet mijn clubs,nu op Canal + trouwens
Dank je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')