Maar dat Spanje zal betere spelers kennen dan het Spanje van 2004. Daarnaast moet je niet vergeten dat Spanje achter de twee finalisten is geëindigd hequote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en weer gaat het niets worden met het Spaanse team,da's traditie daar
Is dat dan nieuws?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:37 schreef DutchGooner het volgende:
Arsenal's materiaalman liep iig met een bloedneus alleen door hoor je niemand over
Heeft les gehad van Cantonaquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:24 schreef methodmich het volgende:
Roy Keane was toch bokser?
Aantrekkelijk is de snelheid die het spel bij vlagen bezit. Er is geen enkele ploeg in de wereld die meer snelheid kan opbrengen. Dat dit niet 90 minuten gebeurt, lijkt me logisch. Verder heeft de ploeg met spelers als Bergkamp, Henry, Pires en Reyes genoeg individuele klasse in huis. Dat icm de genoemde snelheid maakt Arsenal een leuke ploeg om naar te kijken.quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
DG, is nog steeds uitgeluld maar die mag het nog een keer proberen
Wie kan mij vertellen wat er aantrekkelijk is aan de speelstijl van Arsenal.
Jank niet mijn visie is uitstekend onderlegt met meningen en als dat niet jou mening is moet je niet janken.quote:Verder is jouw visie niet onderlegd.
Datr ontken ik ook niet wel dat ze dat maar zeer sporadisch in een wedstrijd laten zien en dat het daarom niet interessant is om naar te kijken omdat er soms 30 minuten lang niets gebeurd.quote:Mooie samenspel, geweldige individuele klasse van elke speler. Gewoon een genot om naar te kijken als voetballiefhebber. Loopbewegingen/richtingen, balbehandeling. Maar ja dan moet je echt op voetbal gaan letten.
Ljungberg is een werkpaard dat 90 minuten lang alles voor het team doet. Geweldig om te zien, dat zie je niet in een samenvatting. Pires en Reyes kunnen geweldige dingen met een bal net als Robben. Giggs wordt al te oud voor die dingen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jank niet mijn visie is uitstekend onderlegt met meningen en als dat niet jou mening is moet je niet janken.
[..]
Datr ontken ik ook niet wel dat ze dat maar zeer sporadisch in een wedstrijd laten zien en dat het daarom niet interessant is om naar te kijken omdat er soms 30 minuten lang niets gebeurd.
Daarom zeg ik ook dat je Arsenal niet live moet kijken maar in een samenvatting van pak hem beet 10 minuten omdat die al die momenten weergeeft.
Ik vind bijvoorbeeld Giggs en Robben aantrekkelijkere spelers dan Pires of Reyes, Lampard aantrekkelijker dan Viera en Ronaldo aantrekkelijker dan Ljungberg.
Ik en vele met mijquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar wie gaat er nu 90 minuten geboeid naar Arsenal zitten kijken?
*meldt niet*quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar wie gaat er nu 90 minuten geboeid naar Arsenal zitten kijken?
Tijd te veel dus. (Ik ook overigens want ik zie Arsenal ook regelmatig live spelen)quote:Ik en vele met mij
Jongen,ik reageer nog niet meer op je,zoveel onzin komt er zelfs niet bij Cultheld uit.quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
DG, is nog steeds uitgeluld maar die mag het nog een keer proberen
Wie kan mij vertellen wat er aantrekkelijk is aan de speelstijl van Arsenal.
De combinaties, de omschakeling, de snel goed uitgevoerde counters en steekpasjes zijn mooi om naar te kijken maar de overige 89 minuten is het vooral slaapverwekkend en kun je het af doen als Arsenal wacht op een fout van de tegenstander om dan met een versnelling te scoren.
De speeltijl van Arsenal zorgt er alleen maar voor dat de tegenstander passiever gaat spelen en hetzelfde gaat spelen omdat ze niet in het mes van Arsenal wil lopen en dat zorgt in ieder geval niet voor aantrekkelijke wedstrijden.
Arsenal live kijken is verspeelde moeite, Arsenal in samenvatting kijken is leuk en dat is bij lang niet alle ploegen zo.
Kan ik me voorstellen,Bolton v NUFC zijn ook niet mijn clubs,nu op Canal + trouwensquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:59 schreef the_legend_killer het volgende:
*kijkt niet*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |