dank je schatquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan ik uiteraard niet ruiken lieverd![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:59 schreef just me het volgende:
[..]
dank je schat
ja anders wordt het ook wat saaiquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:39 schreef VoreG het volgende:
Heeerrrrrrrrlijk
Nu gaan we er gewoon weer overheen
quote:665 Teletekst di 26 okt
Ruud van Nistelrooij moet de komende
drie wedstrijden van Manchester United
wegens een schorsing missen.
De aanvaller,die door de FA aangeklaagd
was vanwege een overtreding op Ashley
Cole van Arsenal,heeft schuld bekend en
accepteert de automatische schorsing
die daaruit voorvloeit.Het incident was
de arbiter ontgaan,maar op tv-beelden
was te zien dat Van Nistelrooij zijn
opponent moedwillig op de knie trapte.
Die wedstrijd heb ik bezocht op een door de weekse dag en dat was zo'n mooie wedstrijd.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
Jammer van die eerste wedstrijd, 6-1 tegen de Saints.
Weet jij het?quote:Wie heeft er soep naar Sir Alex gegooid?
Yup met een doelpunt van Pires vanaf 45 meterquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:37 schreef methodmich het volgende:
Nee, inderdaad.
Die 6-1 was toch 3 x Pires, 3 x Pennant trouwens?
stom van jequote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:08 schreef cultheld het volgende:
Arsenal mag niet verliezen, ik heb op Arsenal ingezet![]()
Jij denkt dat Arsenal gaat verliezen?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
stom van je
Ja.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij denkt dat Arsenal gaat verliezen?
de tering nu kan ik er geen knoop meer aan vast makenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij denkt dat Arsenal gaat verliezen?
Laat 't niet waar zijn........ Al zijn Fabregas, Van Persie, Reyes enz. nog steeds wereldtop natuurlijkquote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja.
Ik verwacht dat City gewoon met het sterkste team zal aantreden en Arsenal met het 2e,wat natuurlijk nog steeds een aardig team is.
Voor City is dit de kortste weg naar Europees voetbal
?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
de tering nu kan ik er geen knoop meer aan vast maken![]()
![]()
![]()
![]()
Cesc "He's only seventeen,he's better than Roy Keane" Fabregas en Reyes zijn in potentie wereldtoppers,zijn ze uiteraard nog nietquote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Laat 't niet waar zijn........ Al zijn Fabregas, Van Persie, Reyes enz. nog steeds wereldtop natuurlijk
In ieder geval beter dan Paul Bosvelt en co.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Cesc "He's only seventeen,he's better than Roy Keane" Fabregas en Reyes zijn in potentie wereldtoppers,zijn ze uiteraard nog niet
Laten we het hopen maar ik wil het eerst nog zienquote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan Paul Bosvelt en co.
Moet je je voorstellen wat het WK 2006 op gaat leveren. Fabregas, Torres, Reyes, Valerón, Arteta, Xabi Alonso enz. in 1 team..........quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:24 schreef Chadi het volgende:
Reyesvind ik echt een ongelooflijke indruk achterlaten. Hij is kill en professioneel voor zijn leeftijd. En had afgelopen weekend heel wat tackles te verduren van achter die onbestraft bleven . Wat dat betreft vind ik dat die scheids gewoon ook 3 wedstrijden eerste divisie voor straf moet gaan fluiten.
en weer gaat het niets worden met het Spaanse team,da's traditie daarquote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen wat het WK 2006 op gaat leveren. Fabregas, Torres, Reyes, Valerón, Arteta, Xabi Alonso enz. in 1 team..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |