Lehman klooit veel te vaak. De wedstrijd tegen Panathinaikos waren 2 blunders van hem, ontzettend stom. Haal maar Van de Sar, die kan tenminste wel keepen.....quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:32 schreef DutchGooner het volgende:
's-middags had ik een discussie met Engelsen over Lehman.
Ik vind dat het tijd wordt dat we een Arsenal-waardige keeper op doel moeten hebben maar volgens de Engelsen was Lehman "good enough",ik hoefde ze na de wedstrijd alleen maar aan te kijken....
omdat in mijn tijd iig het nog niet makkelijk was via internet te bestellen... en voetbalshirtjes nog niet heel populair waren...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:56 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
waarom trots
Die dingen waren toch al in 97 bij elke interspot te krijgen...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:11 schreef MaxPower het volgende:
[..]
omdat in mijn tijd iig het nog niet makkelijk was via internet te bestellen... en voetbalshirtjes nog niet heel populair waren...
Goedkoopste zijn voor North Lower Wing,28.50 GBP en de duurste zijn voor North Upper Centre Blocks,52GBP.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:14 schreef ASSpirine het volgende:
Mijn neef, die in Londen woont, is langsgekomen en logeert een paar dagen hier
Een fan van Arsenal.
En kheb net prijzen gehoord van CL-kaarten
35 pond waren de goedkoopste
en 60 pond de duurste ofzo
das wel gek doen ja...
en ik vond de 42,50 euro al veel voor PSV-Arsenal
Nee hoor,de harde waarheid voor 49 wedstrijden achter elkaar.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Met zo'n topictitel heb je er ook wel een beetje om gevraagd he
Dat dnek ik ook nietquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor,de harde waarheid voor 49 wedstrijden achter elkaar.
Zal nooit meer gebeuren
Precies,in Nederland weten ze half niet wat die 49-run in Engeland betekentquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:50 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Dat dnek ik ook niet
wel een mooie voor de statistieken
en het feit dat ze in Engeland er zo gek op zijn
Gefiesielieflapstaart gozerquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Precies,in Nederland weten ze half niet wat die 49-run in Engeland betekent
dank je wel lieffiequote:Op maandag 25 oktober 2004 00:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gefiesielieflapstaart gozer![]()
Helemaal niks.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Precies,in Nederland weten ze half niet wat die 49-run in Engeland betekent
Steaua Boekarest lacht erom, maar 49 wedstrijden ongeslagenquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor,de harde waarheid voor 49 wedstrijden achter elkaar.
Zal nooit meer gebeuren
De 'return' is er ook nog.quote:Op maandag 25 oktober 2004 15:56 schreef VoreG het volgende:
Agh na deze wedstrijd zal er dit seizoen geen enkele ploeg zijn die Arsenal gaat kloppen.
Kom maar opquote:Op maandag 25 oktober 2004 16:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De 'return' is er ook nog.
PI says enoughquote:Op maandag 25 oktober 2004 13:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Nee,vanaf a.s. zaterdag gaan we voor een nieuwe run.quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:40 schreef golfer het volgende:
Topictitel maar aanpassen?
Daar is geen plek meer want daar neem jij alle ruimte al in beslag.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:26 schreef DutchGooner het volgende:
Kruip jij trouwens eens terug onder die steen...
Nee hoor,ben hier regelmatig te vinden in dit topic itt jou,mislukt grapje golfertjequote:Op maandag 25 oktober 2004 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar is geen plek meer want daar neem jij alle ruimte al in beslag.
Dat ik niet in elk topic post betekent nog niet dat ik niet alle topics lees en volg hoor.quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:40 schreef DutchGooner het volgende:
Nee hoor,ben hier regelmatig te vinden in dit topic itt jou,mislukt grapje golfertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |