Grapjas....quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:15 schreef cultheld het volgende:
Unbeatable? In Eindhoven gaan jullie over de knie
Teleurgestelde Arsenalsupporter @ BBCquote:"The money doesn't really soften the blow. I'm afraid £100m doesn't sound a lot when you consider it includes a shirt sponsorship as well."
Rode kaart van Bommelquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:15 schreef cultheld het volgende:
Unbeatable? In Eindhoven gaan jullie over de knie
en terechtquote:Op woensdag 6 oktober 2004 02:16 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Teleurgestelde Arsenalsupporter @ BBC
Is toch mooi voor in de collectie? Ik zou hem anders wel van je willen kopen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:56 schreef Cart_man het volgende:
Iemand geïnteresseerd in de DVD: de 100 mooiste goals van Dennis Bergkamp?
Gewonnen bij Voetbalpoules, maar is niet meer leuk na 1 keer gekeken te hebben.
Hoezo? Wees blij dat PSV wint man!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:34 schreef VoreG het volgende:
Gaat weer lekker in de CL
Ik heb het over Arsenal, het kan me helemaal niks schelen wat PSV doetquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Wees blij dat PSV wint man!
Wees eens blij dat PSV wint! Je bent toch bovenal Nederlander!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb het over Arsenal, het kan me helemaal niks schelen wat PSV doet
Mooi doelpunt dat zekerquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:54 schreef popolon het volgende:
Lehman gaait nooit vrijuit.
Slecht dat die er nog steeds is.
Maar wat een goal van die Gozales.
me 2quote:Op woensdag 22 september 2004 21:52 schreef MaxPower het volgende:
ik heb nog een shirt met het oude logo![]()
Whehe exact mijn verhaal! In de bus terug jaloerse blikken van de leraren naar mijn shirt!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:58 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
me 2Heel de werkweek in Engeland gezocht in kleine dorpjes.. 2 uur vrij wandelen in Londen was al genoeg
. Oei wat was ik trots een Arsenal shirt IN Londen gekocht
waarom trotsquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:58 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
me 2Heel de werkweek in Engeland gezocht in kleine dorpjes.. 2 uur vrij wandelen in Londen was al genoeg
. Oei wat was ik trots een Arsenal shirt IN Londen gekocht
De media maken wel heel veel fouten de laatste tijdquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:26 schreef ASSpirine het volgende:
Panathinaikos's European savoir-faire and the class of Basinas, González and Olisadebe punished the arrogance of Arsenal, which was evident in the way that Thierry Henry reacted after scoring the Gunners' second. The English side relied on their technical superiority to take the lead twice, but Panathinaikos came back both times thanks to their inner strength and the motivation of proving a worthy opponent for one of the best teams in Europe. (Goal News, Greece)
omg
hoe verkeerd kan je zijn
het is een Griekse krantquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
De media maken wel heel veel fouten de laatste tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |