De scheids was niet tegen PSV maar hij heeft geen schandalige penalties of dergelijke zaken over het hoofd egzien. Arsenal had iets meer kansen maar PSV bleef toch ook redelijk goed overeind. En die 2 rode kaarten waren gewoon terecht, dus dan naai je jezelf. En Gomes had een paar goede acties.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:40 schreef methodmich het volgende:
Arsenal kreeg wat te weinig en had de scheidsrechter bepaald niet mee, kunnen we zachtjes stellen.
enquote:Ik vraag me af hoe de wereld er op 1-1-2005 uit ziet
za 20/11 Arsenal West Bromwich Albion Premiership vb
wo 24/11 PSV Arsenal Champions League vb
zo 28/11 Liverpool Arsenal Premiership vb
za 4/12 Arsenal Birmingham City Premiership vb
di 7/12 Arsenal Rosenborg BK Champions League vb
zo 12/12 Arsenal Chelsea Premiership vb
zo 19/12 Portsmouth Arsenal Premiership vb
zo 26/12 Arsenal Fulham Premiership vb
wo 29/12 Newcastle United Arsenal Premiership vb
Uit naar Liverpool, Portsmouth en NUFC, thuis tegen Fulham en Chelsea. En verder nog 2 CL wedstrijden waar Arsenal nog lang niet door is(maar uiteindelijk wel doorgaat)
Voorlopig slechts een punt in de eerste 2 wedstrijden en moet er gewonnen worden van Roosenborg om door te gaan.quote:Ach het kan zo zijn dat Arse de komende 7 wedstrijden in de PL maar een punt of 12 pakt en eruit ligt in de CL
mwah,only 2 defeats in 55 matches. And Liverpool?quote:Op zondag 28 november 2004 20:04 schreef Doc het volgende:
Moet de titel van dit topic niet langzamerhand veranderd worden ....
THEY WERE UNBEATABLE
neil Mellor
dat doet er nu even niet toequote:Op zondag 28 november 2004 20:39 schreef Doc het volgende:
En hoeveel punten hebben jullie de afgelopen wedstrijden behaald ?
die kaarten waren gewoon terrecht hoorquote:Op donderdag 25 november 2004 19:59 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik irriteerde me aan de scheids...
zelfs al heeft hij PSV met 2 rode kaarten geholpen
heh, 't is het Real Madrid syndroom waar Arsenal ook last van lijkt te hebben.quote:Op zondag 28 november 2004 20:04 schreef Doc het volgende:
Moet de titel van dit topic niet langzamerhand veranderd worden ....
THEY WERE UNBEATABLE
neil Mellor
Alleen dan zonder CL succes natuurlijkquote:Op maandag 29 november 2004 10:14 schreef popolon het volgende:
[..]
heh, 't is het Real Madrid syndroom waar Arsenal ook last van lijkt te hebben.
Gewoon 1 wedstrijd schorsing voor zijn 5e gele.quote:Op maandag 29 november 2004 14:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En tegen MU ook dus.
Hoe lang is hij eruit?
P.S. De 2e helft speelde hij wel goed gister
nopequote:Op dinsdag 30 november 2004 11:53 schreef Erasmusch het volgende:
Iemand nog het stukkie met Tony Adams bij Monkey Dust gezien?
quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:49 schreef methodmich het volgende:
Arsenal speelt echt wel voetbal dat mooi is om te zien. Zeker in vergelijking met Chelsea en Man Utd. Chelsea speelt toevalsvoetbal zonder éénheid en overleg. Niemand weet wat de ander gaat doen, puur opportunisme. Man United doet dat ook, maar net iets beter overlegd.
Arsenal bestaat alleen maar uit geweldige spelers. En dat alles vormt nog een team ook.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dat klinkt iig al beter dan toevalsvoetbal.
Het spreekt imo vanzelf dat "ingevingen" van de beste spelers gezichtsbepalend zijn, dat geldt ook voor Arsenal of bv Barcelona.
Mwah.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:47 schreef VoreG het volgende:
Arsenal bestaat alleen maar uit geweldige spelers.
Dat betwist ik niet en zo hoort het ook.quote:En dat alles vormt nog een team ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |