En dan zeker het hele verhaal lezenquote:Op woensdag 22 september 2004 22:52 schreef _Supreme het volgende:
kent niemand hier john titor?
search maar es
het bleek toch een Hoax te zijn.. hoop ik
*aansluitquote:Op woensdag 22 september 2004 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb de laatste onthoofding van deze week niet gezien, en ik ga er ook niet naar kijken.
Nog niet zo zeer omdat ik het goor vind of misselijk wordt oid, maar omdat ik gewoon godsgruwelijk kwaad word en de neiging krijg te generaliseren tov elke moslim en in staat ben er een paar bij me om de hoek kapot te gaan schieten...
In dat opzicht bereiken ze bij MIJ in ieder geval niet het gewenste effect (namelijk begrip voor de Iraakse zaak).
Drie keer?! Dat is statistisch gezien nogal veel. Woon je bij een inrichting in de buurt of iets dergelijks?quote:Op woensdag 22 september 2004 23:12 schreef CecilBDemented het volgende:
nee heb 3 keer iemand in real live voor de trein zien springen een keer op 10 meter afstand was een aanstormende trein. dus het geheel vloog langs me.
Walgelijk, met een klein zwaard dit keer...quote:Op woensdag 22 september 2004 23:08 schreef Quickie_Bat het volgende:
Er schijnt net een nieuw filmpje op de eerder vernoemde site te staan met de onthoofding van de tweede amerikaan. Welke nog schokkender schijnt te zijn![]()
Als ik dit zo lees en het is allemaal zo realistisch enzo ga ik het verder niet uitchecken denk ik...brr..quote:Op woensdag 22 september 2004 22:58 schreef _Supreme het volgende:
nou, het is niet echt shockerend op het eerste gezicht... het is een man die beweert uit het jaar 2030 ofzo te komen... hij voorspelt grote oorlogen op fora, en die verhalen zijn gewoon allemaal zo eng realistisch... eng gewoon.
zo zou er in 2005 al een kernoorlog uitbreken..
later zou er nog 1/3e van de populatie overzijn, en het was heel moeilijk om aan drinkwater enzo te komen.
Omgquote:Op woensdag 22 september 2004 18:00 schreef Disorder het volgende:
Het schijnt dat er laatst op Ogrish en Volkomenkut ook een filmpje circuleerde waarin een klein schattig katje in brand wordt gestoken. Daar kan ik dan weer niet tegen, die heb ik dus ook niet gezien.
Ik heb dat filmpje gezien en dat was alles behalve leuk..quote:Op donderdag 23 september 2004 01:43 schreef Brennie het volgende:
[..]
Omg
Alle vormen van dierenmishandeling kan ik echt niet aanschouwen.
De onthoofdingen heb ik ook niet gezien, en doe ik maar niet ook.
Het idee dat iemand zoiets kan doen, en het ook daadwerkelijk doet.. ik stop de gedachte weg.quote:Op donderdag 23 september 2004 01:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje gezien en dat was alles behalve leuk..
Een wezen dat niks terug kan doen is erg....
Ik heb precies hetzelfde...quote:Op donderdag 23 september 2004 01:52 schreef Brennie het volgende:
[..]
Het idee dat iemand zoiets kan doen, en het ook daadwerkelijk doet.. ik stop de gedachte weg.
Kan het niet verdragen.
Als ik dat filmpje zou zien, zou ik er lang kapot van zijn.
Ik krijg er nu al zo'n vreselijk naar gevoel bij.
Misschien overdreven, maar ik zou van die persoon geen spaan heel laten.
Heb een tijd terug letterlijk gezien hoe een kat werd aangereden.
Zag het zo voor mijn ogen gebeuren.
Ziek was ik ervan
linkjequote:Op woensdag 22 september 2004 14:56 schreef Lucille het volgende:
De onthoofding van de Amerikaan van deze week. Die man bleef schreeuwen.
Hoe zag die vent eruit?quote:Op donderdag 23 september 2004 01:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde...
Het ergste is nog: aan het begin van het filmpje doet hij nog aardig tegen de kat...
Momenten later stouwt hij hem in een kooi en verbrand he,
Als ik wist hoe hij eruit zag had je geen geweer meer nodig...quote:Op donderdag 23 september 2004 02:00 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hoe zag die vent eruit?
Verotter kun je niet zijn als mens.
Van mij hadden ze hem door zijn kop mogen schieten, en ik zou opgelucht zijn.
En ik meen het ook nog
heb hem al maar weet niet of ik hem nu wel moet gaan bekijken eignelijkquote:Op donderdag 23 september 2004 01:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
linkje![]()
niet...echt nietquote:Op donderdag 23 september 2004 02:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
heb hem al maar weet niet of ik hem nu wel moet gaan bekijken eignelijk![]()
Idd..quote:Op donderdag 23 september 2004 02:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Als ik wist hoe hij eruit zag had je geen geweer meer nodig...
Hij kickte op aandacht (echt waar!!!!)
hij wilde er nog 1 maken maar toen hebben ze alles van hem geboycot...
en terrecht!
Die vuile kuthoer!!!!
echt niet paps? ik heb het over onthoofdingsfilmpje en niet over joues hequote:Op donderdag 23 september 2004 02:06 schreef cerror het volgende:
[..]
niet...echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |