Daar voel ik me precies hetzelfde over. Het gaat niet eens om wat ze doen, de haat die het uitdraagt is vreselijk. Ik begrijp niet eens waarom een mens zoveel haat in zijn lijf wil hebben.quote:Op woensdag 22 september 2004 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb de laatste onthoofding van deze week niet gezien, en ik ga er ook niet naar kijken.
Nog niet zo zeer omdat ik het goor vind of misselijk wordt oid, maar omdat ik gewoon godsgruwelijk kwaad word en de neiging krijg te generaliseren tov elke moslim en in staat ben er een paar bij me om de hoek kapot te gaan schieten...
In dat opzicht bereiken ze bij MIJ in ieder geval niet het gewenste effect (namelijk begrip voor de Iraakse zaak).
Tja sommige mensen zijn militair van beroep en hebben weinig keus. Of een grote aannemer heeft ingeschreven op een klus en beloofd je als arme bouwvakker veel extraatjes. Of je bent diplomaat of....quote:Op woensdag 22 september 2004 21:52 schreef ASroma het volgende:
[..]
pfff als je weet dat dit soort dingen daar gebeuren, dan ga je daar toch sowieso niet heen??
opzich roepen ze het wel over zichzelf af
ik keurt het niet goed, maar je hebt de keuze...............tuurlijk 10000 dollar per maand is aantrekkelijk iedereen wil zo zijn graantje meepikken. Ach het risico dat je iets overkomt is wel groot als je naar een "oorlogsgebied" gaatquote:Op woensdag 22 september 2004 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja sommige mensen zijn militair van beroep en hebben weinig keus. Of een grote aannemer heeft ingeschreven op een klus en beloofd je als arme bouwvakker veel extraatjes. Of je bent diplomaat of....
Maar blijkbaar is dus alleen de reden dat je NIET uit Irak komt en daar tijdelijk verblijft voor jou een legitieme reden om iemand zijn kop eraf te snijden?
Dat is ongeveer dezelfde argumentatie dat vrouwen met een kort rokje verkracht MOETEN worden.
Ben ik met je eens zolang 'de bezetter' wordt aangepakt. Nepalesen, Koreanen, Fillipijnen zijn nauwelijks agressors te noemen nietwaar?quote:Op woensdag 22 september 2004 22:02 schreef ASroma het volgende:
[..]
ik keurt het niet goed, maar je hebt de keuze...............tuurlijk 10000 dollar per maand is aantrekkelijk iedereen wil zo zijn graantje meepikken. Ach het risico dat je iets overkomt is wel groot als je naar een "oorlogsgebied" gaat![]()
Weet ik maar al te goed jongequote:Op woensdag 22 september 2004 22:10 schreef DonSauza het volgende:
is een hoax!!
Dat gat is ook idd van een kont, amar daar hebben ze een gezicht achter gesoept...
Het orginele plaatje kan ik zo niet vinden
Doe dat maar niet, ook al is het een hoaxquote:Op woensdag 22 september 2004 22:15 schreef BrauN het volgende:
Ik zal het origineel even zoeken, post het zo.
Maar het origineel is zo leuheuheuuuuk!quote:Op woensdag 22 september 2004 22:16 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Doe dat maar niet, ook al is het een hoax
Ze proberen je te shocken en dat lukt ze aardig bij jou.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar wat jij er van vindt interesseert me niet zo veel, IK krijg de neiging moslims af te schieten na het zien van dit soort filmpjes. Dus voor mijn eigen gemoedstoestand is het beter niet te kijken
Onder shockeren versta ik wat anders.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:19 schreef ASroma het volgende:
[..]
Ze proberen je te shocken en dat lukt ze aardig bij jou.
quote:je bent net zulke hersens als die icoon van je. Lekker generaliseren kun je wel
Misschien moet je eens de held gaan uithangen in irak, zien we straks een filmpje van jou op het internet.....het meest schokkende dat we zullen zien dan![]()
Nou ja zegquote:Op woensdag 22 september 2004 22:19 schreef ASroma het volgende:
[..]
Ze proberen je te shocken en dat lukt ze aardig bij jou.
je bent net zulke hersens als die icoon van je. Lekker generaliseren kun je wel
Misschien moet je eens de held gaan uithangen in irak, zien we straks een filmpje van jou op het internet.....het meest schokkende dat we zullen zien dan![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Onder shockeren versta ik wat anders.
[..]
Volgens mij heb ik jou geshockeerd.
Heb ik je tere zieltje zeer gedaan ofzo?
Nou ken ik die bovenste (quote:Op woensdag 22 september 2004 22:24 schreef _Supreme het volgende:
hmm de ergste dingen die ik heb gezien:
het palingfilmpje. 2 japanse meisjes die palingen in elkaars kont stoppen, en ze eruit laten floepen. die visjes leven nog. later eet 1 meisje de paling ook op ...
verder ben ik maanden misselijk geweest, en heb ik weken niet goed kunnen slapen, ik dacht er de hele dag aan... aan John Titor. dat verhaal heeft me echt helemaal gefuckupt.
dat was echt erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |