abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 september 2004 @ 18:22:12 #76
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_22133817
Een van de eerste dingen die ik op internet heb gezien, was een onthoofding van 1 of andere rus geloof ik. Vanaf toen leek de rest van de filmpjes wel mee te vallen. Al kijk ik er nooit meer naar.

Die onthoofdingen zijn echt naar, maar wat ik laatst heb gezien was toch wel het allerergste. kijk zelf maar..
Saubere Schuhe gefallen jedem!
  woensdag 22 september 2004 @ 18:23:56 #77
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_22133842
Een filmpje van een vietnamees meisje dat haar vinger in haar keel stopt om te kotsten in
een bakje tot meerdere malen toe zelfs, en dit vervolgens ging opdrinken, erg ranzig dus.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_22133877
Een poesje dat leven werd gefrituurd
Een lijk, bijgenaamd 'blondie' dat al aan het ontbinden was, was vast op Rotten.
En die onthoofding idd.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 18:34:48 #80
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_22134032
quote:
Op woensdag 22 september 2004 17:40 schreef The-Chosen1 het volgende:

en een vent in 1 of ander negerdorp die had een meisje verkracht en die zette ze op de brandstapel .. ook erg afschrikwekkend
Die filpmjes van stenigingen zijn ook weerzinwekkend.
Nog geeneens om het slachtoffer .De stenengooiers en het overige publiek, die zijn "eng".
  woensdag 22 september 2004 @ 18:36:12 #81
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_22134072
Eén woord: Goatse.

Ik zal even een plaatje zoeken.
  woensdag 22 september 2004 @ 18:45:26 #82
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22134243
quote:
Op woensdag 22 september 2004 18:36 schreef BrauN het volgende:
Eén woord: Goatse.

Ik zal even een plaatje zoeken.
Als je het maar niet hier post.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_22134315
Jumper-filmpjes zijn ook redelijk aanstootgevend
pi_22134389
quote:
Op woensdag 22 september 2004 18:20 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Ik moet ook zeggen dat dat volgens mij het eerste filmpje is waar ik zeker een paar minuten een beetje misselijk van geweest ben, en ik heb echt heel wat gezien.
Onthoofdingen kan ik sowieso minder goed tegen, en deze is echt heel gruwelijk en gedetailleerd

Vaak zit er geen geluid bij, maar het geluid dat die Amerikaan maakt is in dit filmpje nog het ergste.
Same here, je weet dat 't niet leuk is maar de nieuwsgierigheid wint toch. Doet je even realiseren dat dit soort 'mensen' niets minder verdienen dan het lot van hun slachtoffer, maar dan met een nog botter mes.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_22134497
Net filmpje van die amerikaan die werd onthoofd gezien godverdomme wat een gore zwijnen zijn die mensen die dat doen... grrr
  † In Memoriam † woensdag 22 september 2004 @ 18:55:31 #86
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_22134511
quote:
Op woensdag 22 september 2004 18:50 schreef MrData het volgende:

[..]

Same here, je weet dat 't niet leuk is maar de nieuwsgierigheid wint toch. Doet je even realiseren dat dit soort 'mensen' niets minder verdienen dan het lot van hun slachtoffer, maar dan met een nog botter mes.
Het zou zomaar kunnen dat de daders die jij in het filmpje zag hetzelfde al hadden meegemaakt met hun familieleden en daarom wraak namen omdat zij vonden dat "dat soort mensen niets beters verdienden dan hun slachtoffer en dan met een nog botter mes"

Je hebt een"fascinerende" usericon trouwens, bleef staren
  woensdag 22 september 2004 @ 19:09:43 #87
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_22134838
Ik kijk gewoon niet naar dat soort dingen Ik zie in het normale leven al genoeg erge dingen. Toen ik 16 was moest ik helpen een man uit een auto te halen die door zijn kop geschoten was Maar je went er wel aan Je leer het gewoon te verbannen uit je gedachtes zodra je werk erop zit...
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
  woensdag 22 september 2004 @ 19:42:40 #88
100226 sweex
Powered by Sweex
pi_22135673
Goatse troep mag je ook meetellen, en de onthoofding
Budget user
pi_22135863
quote:
Op woensdag 22 september 2004 17:10 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

met die site heb ik me zus helemaal misselijk gemaakt, als je dezelfde bedoeld.

Helaas is die site offline gegaan ofzo, en ik zou graag een oproep willen doen als iemand weet waar die nu is: Chinese? Scholieren die eerst netjes op hun stoel zitten maar daarna alles met poep/kots-sex doen.

Ik doe dit NIET om mezelf op te geilen want ik kan er wel van kotsen maar moet toegeven dat het prachtig is om te zien hoe me zus er kotsmisselijk van word
WTF? Kijk jij samen met je zus naar poepsex e.d. ?

pi_22137346
quote:
Op woensdag 22 september 2004 18:00 schreef Disorder het volgende:
Het schijnt dat er laatst op Ogrish en Volkomenkut ook een filmpje circuleerde waarin een klein schattig katje in brand wordt gestoken. Daar kan ik dan weer niet tegen, die heb ik dus ook niet gezien.
Mjuh, wat lui of uit tsjechie of uit joegoslavie staken een liev katje in de fik.
Eerst in een kooi stoppen, daarna er flink wat benzine overheen gieten en dan in de fik steken.
Ondertussen wel alles ff filmen.

Beestje hield het een paar min vol
pi_22137950
Toen een half jaar geleden het 1e filmpje van die onthoofding op internet kwam...moest ik het gelijk maar even bekijken, was er goed raar en misselijk van..

Nu doen die filmpjes van die onthoofdingen mij niets meer, kan er naar kijken terwijl ik eet
pi_22138443
Ik denk toch het doorsnijden van de keel van een Russische soldaat haarscherp en van dichtbij gefilmd. Daarna het onthoofden van die Amerikaan van deze week. Dat bleef maar schreeuwen en doorgorgelen...

Overigens vind ik over het algemeen het geluid bij al die onthoofdingsfilmpjes vele malen schokkender dan het beeld. Zoals bijvoorbeeld het minutenlange gesmeek van die Koreaan voordat hij werd onthoofd....
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_22138546
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:13 schreef DonSauza het volgende:

Nu doen die filmpjes van die onthoofdingen mij niets meer, kan er naar kijken terwijl ik eet
Heb je die laatste van deze week gezien??
pi_22138595
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:36 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Heb je die die laatste van deze week gezien??
ja die heb ik ook gezien...naar aanleiding van deze topic
Toch wel zorgwekkend dat mij dat koud laat!
pi_22138614
Die onthoofdingen heb ik goddank niet gezien en ik zou ze ook niet willen zien. Daar kan ik echt niet tegen. Ik jank al bij een dier dat wordt doodgemaakt.

Het ergste...? Poepseks en sommige dingen op die ene bekende site waar ze allemaal foto's van lijken, ongelukken, zelfmoorden enzo hebben.

Kotsseks was een nieuwe term voor mij. Dat heb ik gelukkig ook nog nooit hoeven aanschouwen!
  woensdag 22 september 2004 @ 21:38:53 #96
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_22138635
Het vreselijkste wat ik gezien heb is denk ik een, ongevraagt opgestuurde, snuff-movie waarin een vrouw werdt verkracht en vermoord. May have been an hoax

En een lading foto's van een gevangenekamp ergens is Vietnam of Korea. Waar elke gevangene net voor ze doodgeschoten werden gefotografeerd werden. Het schot zelf was niet te zien maar de uitdrukking op die mensen hun gezicht zei genoeg. Dat was volgens mij meer schokkend als een "echte" moord zien.
pi_22138641
ik vond die andere onthoofdings video's ook niet echt bijzonder, maar die laatste van die amerikaan is toch wel erg sterk. Komt vooral ook omdat ie nog veel geluid maakt....deed me toch wel wat
pi_22138739
Foto's van de lijken in Nazi-concentratiekampen raken mij trouwens ook nog steeds heel erg, ondanks het feit dat ik ze wel kan dromen. Zò mager, zò anoniem en zòveel mensen...

En ook een foto die voor de rest van mijn leven op mijn netvlies gebrand staat: het Sudanese meisje dat stervend van de honger wordt gadegeslagen door een gier. Is van jaren terug, maar iedereen die die foto ooit heeft gezien weet meteen waar ik het over heb.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 september 2004 @ 21:45:18 #99
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_22138838
Ik heb de laatste onthoofding van deze week niet gezien, en ik ga er ook niet naar kijken.
Nog niet zo zeer omdat ik het goor vind of misselijk wordt oid, maar omdat ik gewoon godsgruwelijk kwaad word en de neiging krijg te generaliseren tov elke moslim en in staat ben er een paar bij me om de hoek kapot te gaan schieten...

In dat opzicht bereiken ze bij MIJ in ieder geval niet het gewenste effect (namelijk begrip voor de Iraakse zaak).
pi_22139024
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb de laatste onthoofding van deze week niet gezien, en ik ga er ook niet naar kijken.
Nog niet zo zeer omdat ik het goor vind of misselijk wordt oid, maar omdat ik gewoon godsgruwelijk kwaad word en de neiging krijg te generaliseren tov elke moslim en in staat ben er een paar bij me om de hoek kapot te gaan schieten...

In dat opzicht bereiken ze bij MIJ in ieder geval niet het gewenste effect (namelijk begrip voor de Iraakse zaak).
pfff als je weet dat dit soort dingen daar gebeuren, dan ga je daar toch sowieso niet heen??
opzich roepen ze het wel over zichzelf af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')