Die filpmjes van stenigingen zijn ook weerzinwekkend.quote:Op woensdag 22 september 2004 17:40 schreef The-Chosen1 het volgende:
en een vent in 1 of ander negerdorp die had een meisje verkracht en die zette ze op de brandstapel .. ook erg afschrikwekkend
Als je het maar niet hier post.quote:Op woensdag 22 september 2004 18:36 schreef BrauN het volgende:
Eén woord: Goatse.
Ik zal even een plaatje zoeken.
Same here, je weet dat 't niet leuk is maar de nieuwsgierigheid wint toch. Doet je even realiseren dat dit soort 'mensen' niets minder verdienen dan het lot van hun slachtoffer, maar dan met een nog botter mes.quote:Op woensdag 22 september 2004 18:20 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat dat volgens mij het eerste filmpje is waar ik zeker een paar minuten een beetje misselijk van geweest ben, en ik heb echt heel wat gezien.
Onthoofdingen kan ik sowieso minder goed tegen, en deze is echt heel gruwelijk en gedetailleerd![]()
Vaak zit er geen geluid bij, maar het geluid dat die Amerikaan maakt is in dit filmpje nog het ergste.
Het zou zomaar kunnen dat de daders die jij in het filmpje zag hetzelfde al hadden meegemaakt met hun familieleden en daarom wraak namen omdat zij vonden dat "dat soort mensen niets beters verdienden dan hun slachtoffer en dan met een nog botter mes"quote:Op woensdag 22 september 2004 18:50 schreef MrData het volgende:
[..]
Same here, je weet dat 't niet leuk is maar de nieuwsgierigheid wint toch. Doet je even realiseren dat dit soort 'mensen' niets minder verdienen dan het lot van hun slachtoffer, maar dan met een nog botter mes.
WTF? Kijk jij samen met je zus naar poepsex e.d. ?quote:Op woensdag 22 september 2004 17:10 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
met die site heb ik me zus helemaal misselijk gemaakt, als je dezelfde bedoeld.
Helaas is die site offline gegaan ofzo, en ik zou graag een oproep willen doen als iemand weet waar die nu is: Chinese? Scholieren die eerst netjes op hun stoel zitten maar daarna alles met poep/kots-sex doen.
Ik doe dit NIET om mezelf op te geilen want ik kan er wel van kotsen maar moet toegeven dat het prachtig is om te zien hoe me zus er kotsmisselijk van word
Mjuh, wat lui of uit tsjechie of uit joegoslavie staken een liev katje in de fik.quote:Op woensdag 22 september 2004 18:00 schreef Disorder het volgende:
Het schijnt dat er laatst op Ogrish en Volkomenkut ook een filmpje circuleerde waarin een klein schattig katje in brand wordt gestoken. Daar kan ik dan weer niet tegen, die heb ik dus ook niet gezien.
Heb je die laatste van deze week gezien??quote:Op woensdag 22 september 2004 21:13 schreef DonSauza het volgende:
Nu doen die filmpjes van die onthoofdingen mij niets meer, kan er naar kijken terwijl ik eet![]()
ja die heb ik ook gezien...naar aanleiding van deze topicquote:Op woensdag 22 september 2004 21:36 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Heb je die die laatste van deze week gezien??
pfff als je weet dat dit soort dingen daar gebeuren, dan ga je daar toch sowieso niet heen??quote:Op woensdag 22 september 2004 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb de laatste onthoofding van deze week niet gezien, en ik ga er ook niet naar kijken.
Nog niet zo zeer omdat ik het goor vind of misselijk wordt oid, maar omdat ik gewoon godsgruwelijk kwaad word en de neiging krijg te generaliseren tov elke moslim en in staat ben er een paar bij me om de hoek kapot te gaan schieten...
In dat opzicht bereiken ze bij MIJ in ieder geval niet het gewenste effect (namelijk begrip voor de Iraakse zaak).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |