Mee eens, ik heb ook veel raqnzige foto's en filmpjes gezien, maar die gijzelaar met die baard is echt het smerigst wat ik ooit heb gezien.quote:Op woensdag 22 september 2004 18:20 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat dat volgens mij het eerste filmpje is waar ik zeker een paar minuten een beetje misselijk van geweest ben, en ik heb echt heel wat gezien.
Onthoofdingen kan ik sowieso minder goed tegen, en deze is echt heel gruwelijk en gedetailleerd![]()
Vaak zit er geen geluid bij, maar het geluid dat die Amerikaan maakt is in dit filmpje nog het ergste.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
WAARSCHUWING : KLIKKEN OP EIGEN RISICO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WAARSCHUWING : KLIKKEN OP EIGEN RISICO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dit is echt ranzig
Jemig ik schrok echt, al wist ik van tevoren dat er iets kwam. Ik had het geluid hier behoorlijk hard staanquote:Op donderdag 23 september 2004 17:30 schreef verschoor het volgende:
dit http://members.home.nl/saen/Special/zoeken.html ik schrok me eigen de blubber![]()
Je krijgt twee foto's met de tekst "Zoek de verschillen" als je er beetje intensief naar die foto aan het kijken bent, komt er na ongeveer 15 seconden een soort duivel gezicht in beeld, en met een behoorlijke schreeuw.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:32 schreef Logician het volgende:
hmm ik wil er eigenlijk niet op klikken, maar ben wel nieuwschierig,, wat gebeurt er?
Wat moet er dan met dat konijntje gebeurenquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:34 schreef Logician het volgende:
wie kent die site poke the bunny trouwens? http://www.platinumgrit.com/poke.html heel oud maar schrok me kapot de eerste keer
quote:Op donderdag 23 september 2004 15:33 schreef Hilje23 het volgende:
Een hond in Korea die geslacht wordt..
[...]
Getver...dat ik het zo gedetailleerd beschrijven kan zegt wel genoeg denk ik...
Heeft veel indruk op me gemaakt...verschrikkelijk!
Ik heb zitten bleren achter mijn scherm en ben dagen van slag geweest.
Misselijk natuurlijk en heb mijn eigen hondenkindje veel genkuffeld...
sssssstquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:35 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Je krijgt twee foto's met de tekst "Zoek de verschillen" als je er beetje intensief naar die foto aan het kijken bent, komt er na ongeveer 15 seconden een soort duivel gezicht in beeld, en met een behoorlijke schreeuw.
Je schrikt best wel, ook al is het best flauw.
Zonder nou een hele discussie op te willen starten... Wat denk je dat een biefstukje heeft meegemaakt voor het in de winkel ligt? Wat dat betreft zie ik het verschil niet tussen een hond en een koe. Of een varken (intelligenter dan een hond).quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:33 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
:'(![]()
Misselijk inderdaad. Ben na vier regels gestopt met lezen, dit kan gewoon niet. Als iemand dat met mijn hond flikt sta ik ook niet voor de gevolgen in.
![]()
![]()
Da's op zich waar, maar voor zover ik weet wordt een koe of varken wel "netjes" afgemaakt voor het geslacht wordt. Het is niet zo dat ze 'm eerst opensnijden en lachend toekijken hoe het arme dier met veel pijn doodbloedt...quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zonder nou een hele discussie op te willen starten... Wat denk je dat een biefstukje heeft meegemaakt voor het in de winkel ligt? Wat dat betreft zie ik het verschil niet tussen een hond en een koe. Of een varken (intelligenter dan een hond).
Niet elke koe is helemaal dood op het moment dat hij van zijn ingewanden wordt ontdaan... Maar ze zullen inderdaad wel minder te lijden hebben dan de hond uit het filmpje, behalve als ze bij de hallal slager vandaan komen...quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:45 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Da's op zich waar, maar voor zover ik weet wordt een koe of varken wel "netjes" afgemaakt voor het geslacht wordt. Het is niet zo dat ze 'm eerst opensnijden en lachend toekijken hoe het arme dier met veel pijn doodbloedt...
Dat hebben ze dan verrekte snel gezien. Ik moest even kijken voordat ik zag waar ze die vagina ontdekt hadden. Er is in elk geval niets mis met hun anatomische kennis.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:03 schreef Logician het volgende:
grmbl, mijn zoontjes vriendje keek even mee, naar wat ik schreef op FOK! en roept ineens, KIJK TIETEN!!! EN EEN VAGINAAAAA!!! thx pieter, morgen iets uit te leggen
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan verrekte snel gezien. Ik moest even kijken voordat ik zag waar ze die vagina ontdekt hadden. Er is in elk geval niets mis met hun anatomische kennis.![]()
Tja, het knaapje is in elk geval niet wereldvreemd.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:03 schreef Logician het volgende:
grmbl, mijn zoontjes vriendje keek even mee, naar wat ik schreef op FOK! en roept ineens, KIJK TIETEN!!! EN EEN VAGINAAAAA!!! thx pieter, morgen iets uit te leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |