quote:Jep
Op zaterdag 24 januari 2004 19:30 schreef krasje het volgende:
Wat zal de volgende single worden??? Reptilla??
quote:Ja , ik ook!
Op zaterdag 24 januari 2004 20:18 schreef krasje het volgende:
Ben trouwens erg benieuwd wat voor clip ze erbij hebben gemaakt
Iemand al gezien?
quote:reptilia is nog beter
Op vrijdag 6 februari 2004 22:09 schreef Phittos het volgende:
dat is die band van 12.51?
dat is namelijk wel een lekker nummertje
quote:Ik vind 'Under Control' het beste nummer van de CD. Echt een fantastisch nummer, ik krijg er zo'n lekker gevoel bij!
Op vrijdag 6 februari 2004 22:10 schreef floppie86 het volgende:[..]
reptilia is nog beter
beste nummer op de cd
Het mooie aan de CD is dat het tempo wat lager ligt. Dat vind ik een positieve onwikkeling.
quote:Jaaaa, das een mooi nummer!
Op woensdag 11 februari 2004 03:01 schreef Areteq het volgende:[..]
Ik vind 'Under Control' het beste nummer van de CD. Echt een fantastisch nummer, ik krijg er zo'n lekker gevoel bij!
Het mooie aan de CD is dat het tempo wat lager ligt. Dat vind ik een positieve onwikkeling.
Ja ik heb hem gezien, maar nog niet op empty v of tmf, die hebben problemen met Roughtrade, deplatenmaatschappij van de Boys........quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:18 schreef krasje het volgende:
Bekijk hier: http://www.mtv.com/music/video/premiere/strokes/ de nieuwe clip Reptilia!!!
Heftig! Casablancas draait door?
Tot eind mei touren ze door de states, daarna komen ze naar Europa voor in ieder geval twee festivals in Engeland en Ierland, ik denk niet dat ze naar Nederland voor een festival komen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:46 schreef Joralf het volgende:
Strokes zijn cool. Touren ze deze zomer? (Werchter Lowlands?)
Idd! Creepy gewoon, met die grote ogen! hehe..quote:Op vrijdag 27 februari 2004 18:18 schreef krasje het volgende:
Bekijk hier: http://www.mtv.com/music/video/premiere/strokes/ de nieuwe clip Reptilia!!!
Heftig! Casablancas draait door?
Die problemen met de independent labels zijn inmiddels al weer opgelost maar ik betwijfel of we deze clip tegen zullen komen op de Nederlandse MTV... Van TMF hoeven fans van goede muziek al helemaal niets te verwachten.quote:Ja ik heb hem gezien, maar nog niet op empty v of tmf, die hebben problemen met Roughtrade, deplatenmaatschappij van de Boys........
Heb 'm al een aantal keer op MTV gezien hoor....quote:Op maandag 5 april 2004 11:44 schreef krasje het volgende:
[..]
Die problemen met de independent labels zijn inmiddels al weer opgelost maar ik betwijfel of we deze clip tegen zullen komen op de Nederlandse MTV... Van TMF hoeven fans van goede muziek al helemaal niets te verwachten.
Schandalig maar waar
In de nacht komt hij regelmatig voorbij op MTV.....quote:Op maandag 5 april 2004 11:44 schreef krasje het volgende:
[..]
Die problemen met de independent labels zijn inmiddels al weer opgelost maar ik betwijfel of we deze clip tegen zullen komen op de Nederlandse MTV... Van TMF hoeven fans van goede muziek al helemaal niets te verwachten.
Schandalig maar waar
Idd, het meeste goede muziek komt pas 's avonds laat....quote:Op maandag 5 april 2004 14:46 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
In de nacht komt hij regelmatig voorbij op MTV.....
Hij kwam net nog voorbij.....quote:Op maandag 5 april 2004 16:30 schreef krasje het volgende:
In de nacht, dan slaap ik meestalZou toch leuk zijn als ze ' em vaker overdag zouden uitzenden.
ja idd gisteren zag ik hem een keer of drie langs komenquote:Op maandag 5 april 2004 17:01 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Hij kwam net nog voorbij.....
Vind moeilijk om een beste nr te kiezen. Under control, reptilia, whatever happened? is een heerlijke opener van de plaat. kvind ze allemaal goed.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:08 schreef xelektra het volgende:
Under control vind ik ook het beste nummer![]()
Ik was dus ook op het concert.. stond eerst vooraan maar werd naar achter geduwt en geschopt toen de Strokes kwamenBla. Vond het voor programma vreselijk, dan had ik nog liever Kings of Leon gehad
![]()
Maar is een leuke band![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |