abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15410676
Hmmm..
Ik heb er een beetje gemengde gevoelens over.
Ik heb wel genoten, en je kan een band met ongeveer een uur aan materiaal niet kwalijk nemen dat ze zo kort spelen.
Maar ik vind die bierhal toch maar een kutzaal, veel te druk (ik ben niet zo lang dus ik zag er geen rochel van) en ook nog die bierverkopers die zich erdoor moeten persen etc..
Ook vond ik de band een beetje onenthousiast overkomen, de zanger maakte een paar plichtmatige grapjes over Amsterdam, ze werkten hun set af en smeerden hem weer. Het duurde ook wel erg lang voor ze begonnen. Als je dan bedenkt dat je voor een concert in Paradiso of de Melkweg 2x zo weinig betaalt terwijl de sfeer etc. juist dubbel zo goed is voel je je toch een beetje genaaid, vind ik.

Maar het was wel tof hoor
Ik heb dat voorprogramma helemaal gemist, maar aan de reactie van het publiek later te horen was dat niet zo erg:

JULIAN CASABLANCAS :"let's hear it for Har Mar Superstar!!"
PUBLIEK: "..."
JULIAN CASABLANCAS "Er.. alright, let's get back to business."

zondag 14 december 2003 @ 22:41:39 #177
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_15414943
quote:
Op zondag 14 december 2003 13:24 schreef Trainspotting95 het volgende:
het was fucking fantastisch!!!!!!!.. enne...

IK HEB DE SETLIST GEKREGEN!

Wil je die effe posten dan? Ik weet dat ze begonnen met reptilia en eindigden met Take it or leave it, en de meeste nummers weet ik nog wel, maar

Ah joh? Ahhhh.....

Feyenoord!!! * Barça
pi_15428641
ik schrijf ze wel ff over:

-reptillia
-alone, together
-i cant win
-automatic stop
-the modern age
-12:51
-new york city cops
-you talk way to much
-under control
-soma
-someday
-what ever happend
-between love and hate
-hard to explain
-last nite
-the end has no end
-take it or leave it

pi_15429435
Ik vondt het een heel goed concert.
Ik vondt de nummers beter over komen als ze op cd staan.
Ik vond het een tikkeltje ruiger.

Dit concert viel absoluut niet tegen.
naja het voorprogramma.....

pi_15433132
ja inderdaad ik moest echt vet lachen om die vent...haha! wat een creep
  woensdag 17 december 2003 @ 18:57:44 #181
39256 Bonobo11
pi_15490327
De setlist:

Backstage? (met Kylie M.)

Feyenoord!!! * Barça
pi_15490781
Zo, nu ff over The Strokes.
Ik heb dit al ergens anders ge-post, en t leek me gewoon handig om dit hier dus ook nog eens neer te zetten.

Wij stonden daar dus om 4 uur, de deuren gingen om 7.30 open, en wij kwamen als eerst de zaal binnen. De man zei nog dat we niet mochten rennen, dus wij echt heel snel lopen. Aan de andere kant opent nog een deur, die loop took heel snel. Wij lopen nog sneller, uiteindelijk toch wat rennen, en ja hoor! Wij stonden precies in het midden helemaaaaaaal vooraan!
Het voorprogramma begon om 8.15 ofzo. en dat was ene Har Mar Superstar. Een of andere man die vreemde nummers zong, maar een hele goeie stem had. Ondertussen trekt hij bij ieder nieuw liedje een ander kledingstuk uit, dus langzamerhand aan t strippen.
En het is nou niet echt een knappe man zeg maar.
Nou, een aantal boeren hadden dus wat fruit mee. Eerst was het best grappig, vond hij zelf geloof ik ook, toen er 1 tomaat gegooid werd. Maar daarna werden dat er opeens heel veel, van alle kanten, en toen werd ie echt best boos. Was ook echt lullig vond ik.
Nou daarna na Har Mar, een UUR wachten toen kwamen uiteindelijk:
>>>>>>>>>>>>> The Strokes <<<<<<<<<<<<<<<
Woohoo! Dat was echt zoooo vreemd om hen zo opeens voor je te zien.
Was wel balen, want de podium was echt hoog, en er was een redelijk grote afstand tussen de podium en het publiek (dranghekken enzo). Dus wij konden de drummer (Fab!!!) niet echt erg duidelijk zien.
Maargoed, wij dus eerste helft vrolijk mee zingen, oogcontact proberen te krijgen. Was echt zo koel!
Maar beginnen wat aso's een moshpit. Zodat die waarschijnlijk dan gauw naar voren kunnen dringen. Ja hallo zeg, wij hebben vanaf 4 uur staan wachten! Wij dus helemaal geplet tegen de dranghekken.
En allerlei mensen om mij heen (voornamelijk meisjes) worden door security guards over de dranghekken getild en weggevoerd, omdat die het daar niet meer uithielden. Dus ja, dat was een grote minpunt.
Enniwais, laatste nummer keihard meezingen, en ze waren dus om 11 uur klaar. Ja, ze hebben maar 1 uurtje gespeeld. Maar dat heb je al gauw als je 2 cd's van ieder een half uur hebt.
Dus daarna gauw naar buiten. Ondertussen nog even een Strokes shirt gekocht, m'n zus een Strokes trui (had ze voor gespaard). En m'n zus had e-adres uitgewisseld met een Belgische jongen, omdat die zijn digi camera had binnegesmokkeld. Die foto's hebben wij dus, zijn echt heel mooi!!!
Zelf hadden we ook een wegwerp cameraatje mee, maar die foto's zijn matig gelukt.
Maar wel >> allemaal!

Hoe ben je btw aan die set list gekomen?!!

pi_15490883
Leuk verhaal!!!. Kan je die foto's niet posten???
12:51 is the time my voice found the words I sought
The end is always the start of a new episode
Elke dag dat iemand je het leven minder prettig maakt, is een dag niet geleefd
pi_15490887
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:15 schreef JantjeB het volgende:
Hmmm..
Ik heb er een beetje gemengde gevoelens over.
Ik heb wel genoten, en je kan een band met ongeveer een uur aan materiaal niet kwalijk nemen dat ze zo kort spelen.
Maar ik vind die bierhal toch maar een kutzaal, veel te druk (ik ben niet zo lang dus ik zag er geen rochel van) en ook nog die bierverkopers die zich erdoor moeten persen etc..
Ook vond ik de band een beetje onenthousiast overkomen, de zanger maakte een paar plichtmatige grapjes over Amsterdam, ze werkten hun set af en smeerden hem weer. Het duurde ook wel erg lang voor ze begonnen. Als je dan bedenkt dat je voor een concert in Paradiso of de Melkweg 2x zo weinig betaalt terwijl de sfeer etc. juist dubbel zo goed is voel je je toch een beetje genaaid, vind ik.
T was idd erg kort, ze hadden niet echt contact met het publiek en kwamen idd wat onethousiast over, alsof het hun zoveelste optreden was.
Maar ik hoorde dat Julian bij andere optredens het publiek vaak induikt, en dat kon nu dus niet vanwege die dranghekken, hoogte van het podium en afstand tot de podium... dusja....
pi_15490978
quote:
Op woensdag 17 december 2003 19:21 schreef -Frankie- het volgende:
Leuk verhaal!!!. Kan je die foto's niet posten???
Dankje!
Ik zal wel kijken of ik wat zou mogen posten.
Copyright eh...
pi_15493490
hey Bonobo..heb jij de setlist dan ook ???? gezien je plaatje van hierboven
  woensdag 17 december 2003 @ 23:00:58 #187
39256 Bonobo11
pi_15498025
quote:
Op woensdag 17 december 2003 20:52 schreef Trainspotting95 het volgende:
hey Bonobo..heb jij de setlist dan ook ???? gezien je plaatje van hierboven
Kwam ik tegen op een strokes-site
quote:
Op woensdag 17 december 2003 19:17 schreef GetYourFreakOn het volgende:
:
>>>>>>>>>>>>> The Strokes <<<<<<<<<<<<<<<
beginnen wat aso's een moshpit. Zodat die waarschijnlijk dan gauw naar voren kunnen dringen. Ja hallo zeg, wij hebben vanaf 4 uur staan wachten! Wij dus helemaal geplet tegen de dranghekken.
En allerlei mensen om mij heen (voornamelijk meisjes) worden door security guards over de dranghekken getild en weggevoerd, omdat die het daar niet meer uithielden. Dus ja, dat was een grote minpunt
Moshpit heb je altijd bij rockconcerten, als je daar niet tegen kan moet je niet vooraan willen staan. En dit was niet eens een echte moshpit, maar meer een beetje dansen en springen. Mensen die over het hek gaan kunnen doorgaans gewoon achteraan weer naar binnen....

[Dit bericht is gewijzigd door Bonobo11 op 17-12-2003 23:09]

Feyenoord!!! * Barça
pi_15515856
hey..wil je die site aub even posten ??
bedankt!
pi_15521524
quote:
Op woensdag 17 december 2003 23:00 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Kwam ik tegen op een strokes-site
[..]

Moshpit heb je altijd bij rockconcerten, als je daar niet tegen kan moet je niet vooraan willen staan. En dit was niet eens een echte moshpit, maar meer een beetje dansen en springen. Mensen die over het hek gaan kunnen doorgaans gewoon achteraan weer naar binnen....

Ja, okee, maar alleen irritant dat als je er een aantal uurtjes voor heb staan wachten, dat een paar mensen die pas veel later binnen zijn gekomen, zo naar voren proberen te dringen.

Fijn, mag je weer helemaal naar achteren omdat een paar sukkels zo nodig voor willen dringen. Tja sorry hoor, maar je kunt toch wel een beetje repect hebben?!

vrijdag 19 december 2003 @ 21:57:16 #190
39256 Bonobo11
pi_15552395
quote:
Op donderdag 18 december 2003 19:35 schreef GetYourFreakOn het volgende:

[..]

Ja, okee, maar alleen irritant dat als je er een aantal uurtjes voor heb staan wachten, dat een paar mensen die pas veel later binnen zijn gekomen, zo naar voren proberen te dringen.

Fijn, mag je weer helemaal naar achteren omdat een paar sukkels zo nodig voor willen dringen. Tja sorry hoor, maar je kunt toch wel een beetje repect hebben?!

Trouwens de eerste drie/vier rijen werd niet gesprongen, daar stonden allemaal meisjes de strokes met Bambi-ogen aan te gapen. Daarachter was het (een beetje) duwen en springen, maar ik heb veel erger meegemaakt..... Heeft in ieder geval niets met voordringen (kan dat in een zaal) en respect te maken

Groeten

Feyenoord!!! * Barça
pi_15553413
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 21:57 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Trouwens de eerste drie/vier rijen werd niet gesprongen, daar stonden allemaal meisjes de strokes met Bambi-ogen aan te gapen. Daarachter was het (een beetje) duwen en springen, maar ik heb veel erger meegemaakt..... Heeft in ieder geval niets met voordringen (kan dat in een zaal) en respect te maken

Groeten

Wij stonden helemaal vooraan en vlak achter ons werd er geduwd, dus 2e of 3e rij ofzo.

Ik weet heus wel dat dit lang niet het ergste geval is van duwen enzo, maar toch blijft t wel vervelend.

zaterdag 10 januari 2004 @ 15:53:47 #192
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_16129397
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 14:13 schreef - het volgende:
ik heb mijn digitale camera naar binnen kunnen smokkelen, maar kan pas over een week foto's plaatsen, kabeltje ligt nog op mijn (studenten-)kamer.
Heb je de fotos al?
quote:
Op woensdag 17 december 2003 19:17 schreef GetYourFreakOn het volgende:
En m'n zus had e-adres uitgewisseld met een Belgische jongen, omdat die zijn digi camera had binnegesmokkeld. Die foto's hebben wij dus, zijn echt heel mooi!!!
Zelf hadden we ook een wegwerp cameraatje mee, maar die foto's zijn matig gelukt.
Zou je ze kunnen posten?

Ofwel ik wil fotos zien

mocht hulp nodig zijn, dan kan je me via profiel bereiken

zondag 11 januari 2004 @ 16:48:46 #193
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_16156328
http://www.samsonic.nl/nsphotos.asp?id=1043

Zijn dit de fotos van het afgelopen concert?

Via via kreeg ik dit linkje naar een oud interview met Julian, in Real formaat.
rtsp://real01.dr.dk/uland/musikportrait/strokes.rm
Deze link bij RealPlayer invoeren.
Of downloaden met Net Transport

zondag 11 januari 2004 @ 16:53:37 #194
41639 -Frankie-
nerd @ word
pi_16156458
quote:
Op zondag 11 januari 2004 16:48 schreef Junkie het volgende:
http://www.samsonic.nl/nsphotos.asp?id=1043
[afbeelding]

Zijn dit de fotos van het afgelopen concert?

Via via kreeg ik dit linkje naar een oud interview met Julian, in Real formaat.
rtsp://real01.dr.dk/uland/musikportrait/strokes.rm
Deze link bij RealPlayer invoeren.
Of downloaden met Net Transport

Volgens mij wel, Marilyn Manson trad de dag erna op. En kane de woensdag daarna in de HMH. Die staan namelijk ook in het rijtje. En volgens mij is samsonic sponsor van de HMH.
12:51 is the time my voice found the words I sought
The end is always the start of a new episode
Elke dag dat iemand je het leven minder prettig maakt, is een dag niet geleefd
pi_16157173
Ja het concert was geweldig , alleen helaas te weinig strokes en te veel har mar superstar. Voordat alles was begonnen een keer naar de garderobe sprinten voor me jas, dan toch nog maar een T-shirt kopen , nog een eer naar de garderobe sprinten voor de trui die ik nog aan had en toen snel zo dicht mogelijk naar het podium.Ik stond 4e rij ofzo totdat the strokes opkwamen sindsdien heb ik vooraan gestaanen dan weer opeens op rij 6, maar ik kon alles goed zien en horen. Het was ook zo grappig dat ze toen the strokes opkwamen het liedje dat toen werd gedraaid stop zette, dus iedereen blij, en toen om ons te flessen ofzo nog een liedje op zette maar dat the strokes toch op kwamen.
Wednesday is over, its over again. Said my goodbyes to the lifes we won't spend.
pi_16283402

Julian

Nick, Julian en Albert
(Nikolai is aan de linkerkant van Nick en Fab is natuurlijk achter)

Met Dank aan David, van wie de foto's zijn. (hij had z'n digi cam mee)

pi_16286003
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:17 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[afbeelding]

En Har Mar Superstar

WTF
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_16296883
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 15:49 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

WTF

pi_16551080
Wat zal de volgende single worden??? Reptilla??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')