quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 20:20 schreef MCH het volgende:[..]
Waren nog kaarten hoor vanmiddag. :-) Die computer van ticketservice is gewoon kut.
In Engeland was het trouwens binnen 22 minuten uitverkocht.
Vond ik '12:51' eerst de beste track, voor de komende dagen is het 'The End Has No End'.
quote:En de dagen erna Reptilia
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:20 schreef hyperfuzz het volgende:Vond ik '12:51' eerst de beste track, voor de komende dagen is het 'The End Has No End'.
Someday, last nite, hard to explain en hun nieuwe single 12:51 (coole clip! op mtv2)
Op mtv2 was er trouwens vorige week nog en the strokes gonzo special
ben benieuwd wat voor publiek er op af komt?
quote:Slackers, halve punx, gematigde hardrockers, huisvrouwen met een zwak voor coole NYC jochies in leren jackies. Oh en een occasional tienermeisje
Op woensdag 29 oktober 2003 12:18 schreef DJRoberto1978 het volgende:
ik ga er ook heen! best grappige muziek vind ik, keer wat anders....ben benieuwd wat voor publiek er op af komt?
quote:En ik!!
Op woensdag 29 oktober 2003 13:11 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
Slackers, halve punx, gematigde hardrockers, huisvrouwen met een zwak voor coole NYC jochies in leren jackies. Oh en een occasional tienermeisje
btw: NYC cops is niet in amerika verschenen. In plaats daarvan staat when it started op de cd. Beetje jammer.
quote:Oh, en hardcore fans als Frankie, ja.
Op woensdag 29 oktober 2003 13:16 schreef -Frankie- het volgende:
En ik!!
quote:* -Frankie- laat zich niet in een hokje duwen
Op woensdag 29 oktober 2003 13:20 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
Oh, en hardcore fans als -Frankie-, ja.
quote:En ik! When it Started vind ik trouwens wel een te gek nummer hoorrr, dus zo erg kan ik het niet vinden dat ze NYC Cops in de VS van die plaat hebben gehaald.
Op woensdag 29 oktober 2003 13:20 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
Oh, en hardcore fans als Frankie, ja.
Is het al uitverkocht ?
quote:Goed nieuws.
Op woensdag 29 oktober 2003 21:14 schreef Seborik het volgende:
Volgens Ticketservice.nl is het nog niet uitverkocht.
Dan zullen er twee Tongen aanwezig zijn de twaalfde.
quote:En nogmaals, vraag ik 't...
Op donderdag 23 oktober 2003 17:03 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Wil even weten van de mensen die naar het concert gaan op 12 dec, vanaf hoe laat ze daar zullen staan/ hoeveel uur van te voren...
quote:Hey esmé! Waar is het ook alweer? Jammer dat ik niet meekon! Zou echt cool zijn
Op woensdag 29 oktober 2003 22:46 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
En nogmaals, vraag ik 't...
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:44 schreef GetYourFreakOn het volgende:12 december, Heineken Music Hall.... op ouwe sunder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |