quote:* -Frankie- wilt er ook zeker heen. Terugvindtpost
Op vrijdag 12 september 2003 20:12 schreef - het volgende:
breaking news! ik heb geruchten gehoord over een concert van the strokes in nederland, en wel op 12 december in amsterdam, het enige dat ze in de benelux zullen gaan geven! iemand meer info over vvk (want je zult er vroeg bij moeten zijn), prijs en welke zaal?
quote:Denk niet dat het het enige concert in de Benelux is, anders had mojo dat wel gebruikt als reclameuiting
Zonder dat ze het zelf in de gaten hadden stonden ze aan de wieg van de nieuwe golf garagebands. The Strokes zette de wereld van de rock & roll compleet op zijn kop met hun innemend debuutalbum Is This It. Vuige rauwe gitaarrock stripped to the bone: de eerlijke sound van The Strokes voelde als een frisse bries in het dorre rocklandschap.Maar nu houdt diezelfde rock & roll wereld houdt zijn adem in. Want reikhalzend wordt uitgekeken naar het tweede album Room On Fire. Kunnen The Strokes de hooggespannen verwachtingen inlossen? Zijn deze New Yorkers in staat opnieuw zichzelf te overtreffen? Zijn deze zes jongens geen one trick pony, maar een volwassen ambitieuze rockband?
Een ding staat als een paal boven water: dit optreden van The Strokes maakt vele tongen los, er zal nog lang en breed over worden nagepraat. Zet de thermoskan met koffie en slaapzak maar klaar: The Strokes komen eraan!!
Vrijdag 12 december 2003
Heineken Music Hall - Amsterdam Zuidoost
Entree: ¤ 28,- (exclusief servicekosten)
Aanvang: 20.00 uurDe kaartverkoop begint zaterdag 27 september om 10.00 uur.
quote:Volgens mij is het wel het enige concert in de BeNeLux. Wel een optreden in Berlijn en Parijs. Ik vind het te duur en ik ga dus niet heen. Ik heb dan ook een rothekel aan de bierhal...
Op woensdag 24 september 2003 19:05 schreef calvobbes het volgende:
En dat concert is bevestigd op de site van Mojo!
[..]Denk niet dat het het enige concert in de Benelux is, anders had mojo dat wel gebruikt als reclameuiting
[Dit bericht is gewijzigd door Z op 25-09-2003 12:34]
Ze worden de laatste tijd zo erg opgehemeld dat het bij voorbaat al een legendarisch concert moet zijn. Ik ben er in ieder geval niet bij, jammer dan. 15 euro voor een gezellig paradiso concertje ok, maar geen HMH voor deze jongen.
Helaas. Ik zet de cd nog wel een keer op.
quote:Hier baal ik van.
Op donderdag 25 september 2003 13:47 schreef starshine-girl het volgende:
Vanaf vandaag zijn er al een aantal kaarten in de voorverkoop. Via https://tickets.lvp.nl/res.php?vn=9598&origin=218
En ik wil zo graag een kaartje.
quote:Ik zou zeggen start soulseek eens op
Op zaterdag 27 september 2003 16:46 schreef nozem het volgende:
Leuk dat mijn stokoude topics nog in leven zijn
Ik poste dit topic op het moment dat The Strokes door gingen breken in Nederland, en op dit moment is de hype alweer voor een groot deel overgewaaid. Nu is het aan deze band om te bewijzen dat ze geen eendagsvlieg waren.
quote:Ja, zaterdagmiddag waren er nog 530 kaarten.
Op maandag 29 september 2003 00:31 schreef starshine-girl het volgende:
en zal het concert in HmH uitverkopen??
quote:Hoe weet je dat?
Op maandag 29 september 2003 07:38 schreef MCH het volgende:[..]
Ja, zaterdagmiddag waren er nog 530 kaarten.
quote:Sakkerju, meen je dat??
Op maandag 29 september 2003 07:38 schreef MCH het volgende:Ja, zaterdagmiddag waren er nog 530 kaarten.
01 What Ever Happened? 2:57
02 Reptilia 3:42
03 Automatic Stop 3:28
04 12:51 2:26
05 You Talk Way Too Much 3:06
06 Between Love and Hate 3:16
07 Meet Me in the Bathroom 2:58
08 Under Control 3:06
09 The End Has No End 3:08
10 The Way It Is 2:24
11 I Can't Win 2:59
Doe er mee wat je wilt
Oh ja, op deze site is meer info te vinden
(vroeger heen... )
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 20:20 schreef MCH het volgende:[..]
Waren nog kaarten hoor vanmiddag. :-) Die computer van ticketservice is gewoon kut.
In Engeland was het trouwens binnen 22 minuten uitverkocht.
Vond ik '12:51' eerst de beste track, voor de komende dagen is het 'The End Has No End'.
quote:En de dagen erna Reptilia
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:20 schreef hyperfuzz het volgende:Vond ik '12:51' eerst de beste track, voor de komende dagen is het 'The End Has No End'.
Someday, last nite, hard to explain en hun nieuwe single 12:51 (coole clip! op mtv2)
Op mtv2 was er trouwens vorige week nog en the strokes gonzo special
ben benieuwd wat voor publiek er op af komt?
quote:Slackers, halve punx, gematigde hardrockers, huisvrouwen met een zwak voor coole NYC jochies in leren jackies. Oh en een occasional tienermeisje
Op woensdag 29 oktober 2003 12:18 schreef DJRoberto1978 het volgende:
ik ga er ook heen! best grappige muziek vind ik, keer wat anders....ben benieuwd wat voor publiek er op af komt?
quote:En ik!!
Op woensdag 29 oktober 2003 13:11 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
Slackers, halve punx, gematigde hardrockers, huisvrouwen met een zwak voor coole NYC jochies in leren jackies. Oh en een occasional tienermeisje
btw: NYC cops is niet in amerika verschenen. In plaats daarvan staat when it started op de cd. Beetje jammer.
quote:Oh, en hardcore fans als Frankie, ja.
Op woensdag 29 oktober 2003 13:16 schreef -Frankie- het volgende:
En ik!!
quote:* -Frankie- laat zich niet in een hokje duwen
Op woensdag 29 oktober 2003 13:20 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
Oh, en hardcore fans als -Frankie-, ja.
quote:En ik! When it Started vind ik trouwens wel een te gek nummer hoorrr, dus zo erg kan ik het niet vinden dat ze NYC Cops in de VS van die plaat hebben gehaald.
Op woensdag 29 oktober 2003 13:20 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
Oh, en hardcore fans als Frankie, ja.
Is het al uitverkocht ?
quote:Goed nieuws.
Op woensdag 29 oktober 2003 21:14 schreef Seborik het volgende:
Volgens Ticketservice.nl is het nog niet uitverkocht.
Dan zullen er twee Tongen aanwezig zijn de twaalfde.
quote:En nogmaals, vraag ik 't...
Op donderdag 23 oktober 2003 17:03 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Wil even weten van de mensen die naar het concert gaan op 12 dec, vanaf hoe laat ze daar zullen staan/ hoeveel uur van te voren...
quote:Hey esmé! Waar is het ook alweer? Jammer dat ik niet meekon! Zou echt cool zijn
Op woensdag 29 oktober 2003 22:46 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
En nogmaals, vraag ik 't...
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:44 schreef GetYourFreakOn het volgende:12 december, Heineken Music Hall.... op ouwe sunder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |