1. What Ever Happened? (2:47)
2. Reptilia (3:35)
3. Automatic Stop (3:21)
4. 12:51 (2:26)
5. You Talk Way Too Much (2:58)
6. Between Love And Hate (3:10)
7. Meet Me In The Bathroom (2:52)
8. Under Control (3:02)
9. The End Has No End (3:02)
10. The Way It Is (2:17)
11. I Can't Win (2:30)
Sommige ken ik al, ze klinken erg lekker, ben wel benieuwd naar de nieuwe studioopnamen...:Y
quote:De eerste cd was geweldig, ben erg benieuwd naar deze!! Ik ga hem wel kopen lijkt me!
Op dinsdag 9 september 2003 20:40 schreef Bonobo11 het volgende:
De tweede CD gaat eind oktober uitkomen en gaat "Room on fire" heten met alweer elf nummers:1. What Ever Happened? (2:47)
2. Reptilia (3:35)
3. Automatic Stop (3:21)
4. 12:51 (2:26)
5. You Talk Way Too Much (2:58)
6. Between Love And Hate (3:10)
7. Meet Me In The Bathroom (2:52)
8. Under Control (3:02)
9. The End Has No End (3:02)
10. The Way It Is (2:17)
11. I Can't Win (2:30)Sommige ken ik al, ze klinken erg lekker, ben wel benieuwd naar de nieuwe studioopnamen...:Y
quote:*terugvindpost*
Op vrijdag 12 september 2003 20:12 schreef - het volgende:
breaking news! ik heb geruchten gehoord over een concert van the strokes in nederland, en wel op 12 december in amsterdam, het enige dat ze in de benelux zullen gaan geven! iemand meer info over vvk (want je zult er vroeg bij moeten zijn), prijs en welke zaal?
quote:Kijk maar eens op www.pitchforkmedia.nl daar staat:
Op vrijdag 12 september 2003 20:12 schreef - het volgende:
breaking news! ik heb geruchten gehoord over een concert van the strokes in nederland, en wel op 12 december in amsterdam, het enige dat ze in de benelux zullen gaan geven! iemand meer info over vvk (want je zult er vroeg bij moeten zijn), prijs en welke zaal?
quote:ja lekker hoor
Op zaterdag 13 september 2003 01:18 schreef MCH het volgende:
Het wordt dus HMH
ik heb er nu al geen zin meer in
waar lees je dat trouwens???
quote:ze schijnen een hekel te hebben aan grote zalen
Op zaterdag 13 september 2003 01:18 schreef MCH het volgende:
Het wordt dus HMH
quote:Waaron nie
Op zaterdag 13 september 2003 14:03 schreef wendydependie het volgende:
als ze in de hmh staan ga ik niet.
quote:Niet zo goed gebouwd dan.
Op woensdag 17 september 2003 20:41 schreef Bonobo11 het volgende:[..]
Waaron nie
Die zaal is toch speciaal gebouwd voor goeie akoustiek enzo?
quote:
Op woensdag 17 september 2003 20:59 schreef MCH het volgende:
Het is nu zeker in de HMH, staat op 3voor12
quote:Dat heet retro tegenwoordig
Op donderdag 18 september 2003 15:50 schreef RockandRoll.nl het volgende:
wat een kut-cliché nummer is die nieuwe single zeg
Ik vind het wel een aardig nummer. Beetje Jaren '80 i.p.v. '70...
quote:Nee man, de nieuwe single is VET
Op donderdag 18 september 2003 15:50 schreef RockandRoll.nl het volgende:
wat een kut-cliché nummer is die nieuwe single zeg
In de HMH komen ze volgens mij totaal niet over hoor...en ik denk ook niet dat ze die helemaal vol kunnen krijgen...
Ben erg benieuwd naar het nieuwe album en de nieuwe NME heeft wederom een hoog Strokes-gehalte
quote:die krijgen ze wel vol hoor, paradiso was ook vrij snel uitverkocht geloof ik toen, ik had er een paar weken voor het concert geen kaarten meer voor kunnen krijgen helaas.. ik snap trouwens niet wat iedereen tegen de hmh heeft, ik vind het een mooie zaal en ontzettend goed geluid, goed, niet de zaal om de strokes te zien, dat is zeker.
Op donderdag 18 september 2003 16:49 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
In de HMH komen ze volgens mij totaal niet over hoor...en ik denk ook niet dat ze die helemaal vol kunnen krijgen...
quote:Dat concert in de Paradiso was 70% gastenlijst denk ik zo, niet dat het zonder gastenlijst niet zou uitverkopen... Maar ik kan me voorstellen dat mense, zoals ik, waarschijnlijk niet gaan omdat het in de bierhal is...
Op zaterdag 20 september 2003 17:11 schreef - het volgende:[..]
die krijgen ze wel vol hoor, paradiso was ook vrij snel uitverkocht geloof ik toen, ik had er een paar weken voor het concert geen kaarten meer voor kunnen krijgen helaas.. ik snap trouwens niet wat iedereen tegen de hmh heeft, ik vind het een mooie zaal en ontzettend goed geluid, goed, niet de zaal om de strokes te zien, dat is zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |