FOK!forum / Sport Algemeen / F1 Grand Prix van China 26 sept @ Shanghai Int. Circuit
Nyluzzzwoensdag 22 september 2004 @ 12:41
Dat wordt weer eens de wekker zetten aanstaande zondagochtend voor de eerste Grand Prix van China op het nieuwe circuit van Shanghai.

quote:
Het Shanghai International Circuit is ontworpen als het race circuit voor het nieuwe millenium. Zo is er een tribune ontworpen die er voor zorgt dat de toeschouwers ruim 80% van het hele circuit kunnen zien.

De architecten hebben het circuit op verschillende plaatsen Chinese symboliek meegegeven. Zo zijn de gebouwen, bedoeld voor de verschillende teams, als Chinese paviljoens in een meer opgezet. Deze architectuur verwijst naar de oude Yuyan tuin in Shanghai.

Het circuit beschikt over zeven bochten naar rechts en zeven naar links. De combinatie van rechte stukken en verschillende bochten, zorgt er voor dat er op het circuit een topsnelheid van 327 kilometer per uur behaald kan worden.
quote:
Factsheet

Naam Shanghai

Plaats Shanghai

Datum race 26-09-2004

Lengte 5.451 km

Ronden 56

Totaal km 307.573 km
Met de rentree van Ralf en Jaqcues (?) en Robert Doornbos die gaat testen voor Jordan!
Nyluzzzwoensdag 22 september 2004 @ 12:58
Gaat Jaqcues nou eigenlijk de plaats van Trulli in nemen of mag Montagny een keer instappen???
MonoSynthwoensdag 22 september 2004 @ 13:20
JV bestuurt de tweede Renault tijdens de laatste drie races. Zie mijn reaxie in het andere topic
JPM01woensdag 22 september 2004 @ 13:31
ik heb er met F1 2004 op een playstation op gereden en het is werkelijk een baan

maar ik voorzie wel problemen met banden, er zitten een paar bochten in waar van je denkt daar gaan banden veel problemen geven.
Scrutinizerwoensdag 22 september 2004 @ 13:34
quote:
Op woensdag 22 september 2004 13:31 schreef JPM01 het volgende:
ik heb er met F1 2004 op een playstation op gereden en het is werkelijk een baan
Wat is het voor soort baan? Snel? Langzaam? Veel inhaalmogelijkheden?
JPM01woensdag 22 september 2004 @ 13:37
quote:
Op woensdag 22 september 2004 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Wat is het voor soort baan? Snel? Langzaam? Veel inhaalmogelijkheden?
dat weet ik niet, ik kon niet met de besturing van een playstation onderweg het was toen bij de mediamarkt een demo wat je kon doen

inhaal plekken zat daar
Atreidezwoensdag 22 september 2004 @ 14:26
Nederlandse racetijden -

vrijdag 24 september
05.00 - 06.00 test sessie 1
08.00 - 09.00 test sessie 2

zaterdag 25 september
03.00 - 03.45 test sessie 3
04.15 - 05.00 test sessie 4
07.00 - 07.50 pre-kwalificatie
08.00 - 09.00 kwalificatie

zondag 26 september
08.00 - Grand Prix Shanghai, race

Ben benieuwd of het net zo'n leuke race wordt als Bachrein. Dacht dat beide circuits zijn ontworpen door dezelfde persoon?
JPM01woensdag 22 september 2004 @ 14:39
quote:
Op woensdag 22 september 2004 14:26 schreef Atreidez het volgende:
Nederlandse racetijden -

vrijdag 24 september
05.00 - 06.00 test sessie 1
08.00 - 09.00 test sessie 2

zaterdag 25 september
03.00 - 03.45 test sessie 3
04.15 - 05.00 test sessie 4
07.00 - 07.50 pre-kwalificatie
08.00 - 09.00 kwalificatie

zondag 26 september
08.00 - Grand Prix Shanghai, race

Ben benieuwd of het net zo'n leuke race wordt als Bachrein. Dacht dat beide circuits zijn ontworpen door dezelfde persoon?
ja herman tilke
ChatGirlwoensdag 22 september 2004 @ 20:49
damn, om 8.00 moet ik werken zaterdag. gaat dus niet lukken om te kijken. komt er ergens op een zender de hele quali 's avonds?
-Xerxes-woensdag 22 september 2004 @ 20:51
Ik ben benieuwd wat die 3e Jordan voor tijden neer gaat zetten in de testritten
Mirowoensdag 22 september 2004 @ 21:06
Ff wat pics hoor.









Murraywoensdag 22 september 2004 @ 21:10
quote:
Op woensdag 22 september 2004 20:49 schreef ChatGirl het volgende:
damn, om 8.00 moet ik werken zaterdag. gaat dus niet lukken om te kijken. komt er ergens op een zender de hele quali 's avonds?
Als ik zou moeten gokken zou ik gokken op 'nee'.
ChatGirlwoensdag 22 september 2004 @ 21:11
ziet er wel sjiek uit zeg. benieuwd wat t gaat worden zaterdag en zondag.
Legolas_Greenleafwoensdag 22 september 2004 @ 21:12
8:00. Best vroeg. Ben blij dat ik toch laat moet spelen zaterdag.
MonoSynthdonderdag 23 september 2004 @ 07:55
Ik stel de timer van mijn net aangeschafte dvdrecordertje wel even in. Iig geen zin om mijn enige uitslaapbare dag van de week op te offeren voor een F1 kwalificatie....
zjroentjedonderdag 23 september 2004 @ 11:20
De Chinezen moeten duidelijk nog wennen aan de F1.
quote:

'Meneer Schumacher, waarom race je altijd in het rood?' De Chinese pers moet overduidelijk nog veel leren over het Formule 1-wereldje. Bij de eerste persconferentie op Chinese bodem kreeg de de Chinese pers gelegenheid de wereldkampioen aan de tand te voelen in het Grand Hyatt hotel te Shanghai.

'Waarom race je altijd in het rood? Is dat je favoriete kleur?' Ferrari-kopman Michael Schumacher (35) lachtte even en liet weten dat de Italiaanse bolides vanouds al in het rood rijden. 'Ik hoop dat we geluk zullen hebben met deze kleur. Het is fantastisch om hier (in China) mee te racen en hopelijk zullen we succesvol zijn. We willen graag de race in Shanghai winnen.'

De Chinese pers loopt ook een maandje of wat achter: 'Verwacht je in Shanghai de titel binnen te halen?' Met een brede lach op zijn gezciht antwoordde Schumi dat hij de titel al een week of wat op zak heeft.

'Hoe voelde je je toen je hoorde dat je voormalige team, het team van Jaguar, er mee ophoudt na dit seizoen?' vroeg iemand vanuit Chinese pers. Schumacher bleef legde uit dat hij niet voor het groene team gereden heeft.
Murraydonderdag 23 september 2004 @ 11:31
Tsja, in China is men gek van de F1....

MonoSynthdonderdag 23 september 2004 @ 12:34
Zie hier eens een vette BAR!!!!!!





Jammur dat alleen Davidson er vrijdag in gaat rijden....
MonoSynthdonderdag 23 september 2004 @ 13:07
China....



-Hans-donderdag 23 september 2004 @ 14:01
quote:
Op donderdag 23 september 2004 11:20 schreef zjroentje het volgende:
De Chinezen moeten duidelijk nog wennen aan de F1.
[..]

omg geweldig die vragen

De BAR ziet er vet uit.
Dr_Croutondonderdag 23 september 2004 @ 14:01
quote:
Op donderdag 23 september 2004 13:07 schreef MonoSynth het volgende:
China....

[afbeelding]

[afbeelding]
Ha, de banken.
Nyluzzzdonderdag 23 september 2004 @ 14:01
quote:
Op donderdag 23 september 2004 12:34 schreef MonoSynth het volgende:
Zie hier eens een vette BAR!!!!!!

[afbeelding]

[afbeelding]

Jammur dat alleen Davidson er vrijdag in gaat rijden....
Die is stoer
MonoSynthdonderdag 23 september 2004 @ 14:21
quote:
Op donderdag 23 september 2004 14:01 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Ha, de banken.
De banken!!!!





Dr_Croutondonderdag 23 september 2004 @ 14:23
quote:
Op donderdag 23 september 2004 14:21 schreef MonoSynth het volgende:

[..]

De banken!!!!

[afbeelding]

[afbeelding]

Knap dat ze het zo snel aangelegd hebben.
Kleffe_Dopdonderdag 23 september 2004 @ 15:32
quote:
Op donderdag 23 september 2004 12:34 schreef MonoSynth het volgende:
Zie hier eens een vette BAR!!!!!!

[afbeelding]

[afbeelding]

Jammur dat alleen Davidson er vrijdag in gaat rijden....
Vet!

Ik vond de 555-BAR van zonta in 1999 ook al super
Jammer dat ze er nooit zo mee hebben mogen rijden

Jeronimo78donderdag 23 september 2004 @ 16:00
Hup, Robert!
JPM01donderdag 23 september 2004 @ 16:44
die BAR van 1999 was gaaf met die rits
Fulcrum_Xdonderdag 23 september 2004 @ 21:44
woei!! dit word weer een heel erg leuke race

Ben ook erg benieuwd hoe Doornbos gaat presteren in de trainingen, zou toch wel erg leuk zijn als hij sneller zou zijn als de minardi's (en misschien zelfs wel heidfeld en/of glock )
ChatGirlvrijdag 24 september 2004 @ 00:03
_Administr8or_vrijdag 24 september 2004 @ 08:12
De eerste vrije training!
quote:
1) A. Davidson BAR 1'35''369 22
2) R. Schumacher Williams 1'35''455 + 0'00''086 13
3) JP. Montoya Williams 1'35''761 + 0'00''392 13
4) F. Massa Sauber 1'36''086 + 0'00''717 12
5) R. Briscoe Toyota 1'36''394 + 0'01''025 21
6) J. Button BAR 1'36''475 + 0'01''106 11
7) R. Barrichello Ferrari 1'36''660 + 0'01''291 14
8) F. Alonso Renault 1'36''884 + 0'01''515 15
9) G. Fisichella Sauber 1'36''944 + 0'01''575 9
10) R. Zonta Toyota 1'36''970 + 0'01''601 16
11) K. Räikkönen McLaren 1'37''102 + 0'01''733 5
12) B. Wirdheim Jaguar 1'37''142 + 0'01''773 19
13) O. Panis Toyota 1'37''191 + 0'01''822 14
14) J. Villeneuve Renault 1'37''240 + 0'01''871 20
15) M. Schumacher Ferrari 1'37''300 + 0'01''931 11
16) T. Sato BAR 1'37''438 + 0'02''069 9
17) T. Glock Jordan 1'37''587 + 0'02''218 15
18) D. Coulthard McLaren 1'37''976 + 0'02''607 5
19) N. Heidfeld Jordan 1'38''132 + 0'02''763 14
20) C. Klien Jaguar 1'38''504 + 0'03''135 15
21) M. Webber Jaguar 1'38''761 + 0'03''392 11
22) G. Bruni Minardi 1'38''805 + 0'03''436 13
23) R. Doornbos Jordan 1'39''244 + 0'03''875 23
24) B. Leinders Minardi 1'39''529 + 0'04''160 15
25) Z. Baumgartner Minardi 1'42''795 + 0'07''426 12
Atreidezvrijdag 24 september 2004 @ 08:16
Oh god, de jaguars Doornbos ok, 23 ronden gereden. Ralf ook weer terug zo te zien.
MonoSynthvrijdag 24 september 2004 @ 09:09
Davidson 0.885 seconden voor Button, Schumi achtste op 1.487 seconden, Doornbos helaas 24ste achter beide Minardi's.
Clabvrijdag 24 september 2004 @ 09:10
http://www.formula1.com/race/circuitmap/729.
MonoSynthvrijdag 24 september 2004 @ 09:14
1 A. Davidson BAR 1:33.289 22
2 J. Button BAR 1:34.174 19
3 K. Räikkönen McLaren 1:34.289 16
4 D. Coulthard McLaren 1:34.362 15
5 R. Barrichello Ferrari 1:34.448 21
6 G. Fisichella Sauber 1:34.680 23
7 R. Schumacher Williams 1:34.714 23
8 M. Schumacher Ferrari 1:34.776 25
9 R. Zonta Toyota 1:34.868 23
10 O. Panis Toyota 1:34.870 25
11 R. Briscoe Toyota 1:34.881 29
12 F. Massa Sauber 1:34.959 23
13 F. Alonso Renault 1:35.514 27
14 JP. Montoya Williams 1:35.646 22
15 J. Villeneuve Renault 1:35.851 25
16 M. Webber Jaguar 1:35.886 22
17 B. Wirdheim Jaguar 1:36.363 19
18 N. Heidfeld Jordan 1:36.630 19
19 Z. Baumgartner Minardi 1:37.076 15
20 C. Klien Jaguar 1:37.111 25
21 G. Bruni Minardi 1:37.431 19
22 T. Glock Jordan 1:37.728 15
23 B. Leinders Minardi 1:38.522 18
24 R. Doornbos Jordan 1:39.051 15
25 T. Sato BAR geen tijd 1


[ Bericht 0% gewijzigd door MonoSynth op 24-09-2004 09:53:15 (Tijd van Davidson aangepast (fout op F1Racing.nl)) ]
MonoSynthvrijdag 24 september 2004 @ 09:18
zouden ze bij Toyota het lek boven hebben? 9/10/11(met zijn 3en binnen iets meer dan een honderdste!!!!) is best goed eigenlijk.
JPM01vrijdag 24 september 2004 @ 09:43
BAR gaat goed

wat loopt ferrari te slapen

[ Bericht 90% gewijzigd door JPM01 op 24-09-2004 09:54:45 (verkeerde info gehad) ]
MonoSynthvrijdag 24 september 2004 @ 09:56
(davidsons tijd stond fout op f1racing.nl, was 1:33.289)

Mooooo0o0o0i:





Lelijk :



Chinaaaaa!!!! :



JPM01vrijdag 24 september 2004 @ 10:01
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:56 schreef MonoSynth het volgende:
(davidsons tijd stond fout op f1racing.nl, was 1:33.289)
ja dat heb ik inmiddels doorgegeven en het wordt veranderd
MonoSynthvrijdag 24 september 2004 @ 10:07
Taku heeft zijn Honda opgeblazen en moet zondag sowieso tien plaatsen naar achteren. Misschien dat hij dan in de buurt van de Renaults staat
Librisvrijdag 24 september 2004 @ 10:10
Wederom dezelfde vraag als vorige keer: "Waarom is Davidson zo snel?, Waarom geen stoeltje voor hem?"
MonoSynthvrijdag 24 september 2004 @ 10:16
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:10 schreef Libris het volgende:
Wederom dezelfde vraag als vorige keer: "Waarom is Davidson zo snel?, Waarom geen stoeltje voor hem?"
Omdat Davidsons Honda het maar 50 rondjes vol hoeft te houden, terwijl van die van Button en Sato verwacht wordt dat ze het drie keer zo lang volhouden. Dat ding kan dus veel hogere toeren draaien.
JPM01vrijdag 24 september 2004 @ 10:19
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:16 schreef MonoSynth het volgende:

[..]

Omdat Davidsons Honda het maar 50 rondjes vol hoeft te houden, terwijl van die van Button en Sato verwacht wordt dat ze het drie keer zo lang volhouden. Dat ding kan dus veel hogere toeren draaien.
ook, maar de 3e wagen wordt niet gewogen, dus kunnen ze dat ding zo licht maken als ze willen
_Administr8or_vrijdag 24 september 2004 @ 10:29
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 09:56 schreef MonoSynth het volgende:
(davidsons tijd stond fout op f1racing.nl, was 1:33.289)

Mooooo0o0o0i:

[afbeelding]

[afbeelding]

Lelijk :

[afbeelding]

Die normale witte BAR is veel mooier dan dat lelijke blauwe geval
MonoSynthvrijdag 24 september 2004 @ 10:37
Mooooi : Blauwe BAR
Mooi : Normale BAR
Lelijk : Normale BAR + 555 sponsoring
MonoSynthvrijdag 24 september 2004 @ 10:50
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 10:10 schreef Libris het volgende:
Wederom dezelfde vraag als vorige keer: "Waarom is Davidson zo snel?, Waarom geen stoeltje voor hem?"
Hij had naar verluidt een contract van Jaguar op zak....

http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=64186
Nyluzzzvrijdag 24 september 2004 @ 13:15
De uitslagen van de vrije trainingen. roberrt Doornbos heeft het niet zo goed gedaan. Jammer, maar het is pas de eerste keer en een baggerwagen.



1 35 Anthony Davidson BAR-Honda 1:33.289

2 9 Jenson Button BAR-Honda 1:34.174

3 6 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 1:34.289

4 5 David Coulthard McLaren-Mercedes 1:34.362

5 2 Rubens Barrichello Ferrari 1:34.448

6 11 Giancarlo Fisichella Sauber-Petronas 1:34.680

7 4 Ralf Schumacher Williams-BMW 1:34.714

8 1 Michael Schumacher Ferrari 1:34.776

9 16 Ricardo Zonta Toyota 1:34.868

10 17 Olivier Panis Toyota 1:34.870

11 38 Ryan Briscoe Toyota 1:34.881

12 12 Felipe Massa Sauber-Petronas 1:34.959

13 8 Fernando Alonso Renault 1:35.514

14 3 Juan Pablo Montoya Williams-BMW 1:35.646

15 7 Jacques Villeneuve Renault 1:35.851

16 14 Mark Webber Jaguar-Cosworth 1:35.886

17 37 Bjorn Wirdheim Jaguar-Cosworth 1:36.363

18 18 Nick Heidfeld Jordan-Ford 1:36.630

19 21 Zsolt Baumgartner Minardi-Cosworth 1:37.076

20 15 Christian Klien Jaguar-Cosworth 1:37.111

21 20 Gianmaria Bruni Minardi-Cosworth 1:37.431

22 19 Timo Glock Jordan-Ford 1:37.728

23 40 Bas Leinders Minardi-Cosworth 1:38.522

24 39 Robert Doornbos Jordan-Ford 1:39.051

25 10 Takuma Sato BAR-Honda
JPM01vrijdag 24 september 2004 @ 13:20
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:15 schreef Nyluzzz het volgende:
De uitslagen van de vrije trainingen. roberrt Doornbos heeft het niet zo goed gedaan. Jammer, maar het is pas de eerste keer en een baggerwagen.



1 35 Anthony Davidson BAR-Honda 1:33.289

2 9 Jenson Button BAR-Honda 1:34.174

3 6 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 1:34.289

4 5 David Coulthard McLaren-Mercedes 1:34.362

5 2 Rubens Barrichello Ferrari 1:34.448

6 11 Giancarlo Fisichella Sauber-Petronas 1:34.680

7 4 Ralf Schumacher Williams-BMW 1:34.714

8 1 Michael Schumacher Ferrari 1:34.776

9 16 Ricardo Zonta Toyota 1:34.868

10 17 Olivier Panis Toyota 1:34.870

11 38 Ryan Briscoe Toyota 1:34.881

12 12 Felipe Massa Sauber-Petronas 1:34.959

13 8 Fernando Alonso Renault 1:35.514

14 3 Juan Pablo Montoya Williams-BMW 1:35.646

15 7 Jacques Villeneuve Renault 1:35.851

16 14 Mark Webber Jaguar-Cosworth 1:35.886

17 37 Bjorn Wirdheim Jaguar-Cosworth 1:36.363

18 18 Nick Heidfeld Jordan-Ford 1:36.630

19 21 Zsolt Baumgartner Minardi-Cosworth 1:37.076

20 15 Christian Klien Jaguar-Cosworth 1:37.111

21 20 Gianmaria Bruni Minardi-Cosworth 1:37.431

22 19 Timo Glock Jordan-Ford 1:37.728

23 40 Bas Leinders Minardi-Cosworth 1:38.522

24 39 Robert Doornbos Jordan-Ford 1:39.051

25 10 Takuma Sato BAR-Honda
ben je niet wat laat??

de uitslagen staan er allang
Nyluzzzvrijdag 24 september 2004 @ 13:41
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:20 schreef JPM01 het volgende:

[..]

ben je niet wat laat??

de uitslagen staan er allang
o ja Ik hoorde het net op het sportjournaal en ging er vanuit dat het vers nieuws was. Maar ja die brengen ook altijd oud nieuwd en nog fout ook: want ze meldden dat Ralf de snelste was
JPM01vrijdag 24 september 2004 @ 13:44
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:41 schreef Nyluzzz het volgende:

[..]

o ja Ik hoorde het net op het sportjournaal en ging er vanuit dat het vers nieuws was. Maar ja die brengen ook altijd oud nieuwd en nog fout ook: want ze meldden dat Ralf de snelste was
ralf het snelste

het is in china en bij ons is alles smorgens vroeg
TimoBassovrijdag 24 september 2004 @ 22:13
B.A.R zit te bluffen..

Go Jacques
ik_jij_en_jouvrijdag 24 september 2004 @ 22:45
Voor de die-hards onder ons zijn de trainingen vannacht via internet te volgen. De 3e vrije training begint om 3 uur gevolgd door de 4e vrije training om kwart over 4. Om 7 uur morgenochtend wordt de pre-kwalificatie verreden waarmee de volgorde voor de uiteindelijke kwalificatie bepaalt wordt.

Weet iemand waar dit live te zien is?
bron: F1crew.nl
JPM01vrijdag 24 september 2004 @ 23:27
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:45 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
Voor de die-hards onder ons zijn de trainingen vannacht via internet te volgen. De 3e vrije training begint om 3 uur gevolgd door de 4e vrije training om kwart over 4. Om 7 uur morgenochtend wordt de pre-kwalificatie verreden waarmee de volgorde voor de uiteindelijke kwalificatie bepaalt wordt.

Weet iemand waar dit live te zien is?
bron: F1crew.nl
alleen via de livetiming, wat ik hellaas niet ga volgen, ik heb een week van 60 uur gemaakt, morgen om 6:45 gaat de wekker weer
MonoSynthvrijdag 24 september 2004 @ 23:39
Vrije trainingen zijn nooit live te volgen, SBS6 is er van 7:00 tot 9:30 wel bij.
-Xerxes-zaterdag 25 september 2004 @ 02:37
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 23:39 schreef MonoSynth het volgende:
Vrije trainingen zijn nooit live te volgen, SBS6 is er van 7:00 tot 9:30 wel bij.
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 22:45 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
Voor de die-hards onder ons zijn de trainingen vannacht via internet te volgen. De 3e vrije training begint om 3 uur gevolgd door de 4e vrije training om kwart over 4. Om 7 uur morgenochtend wordt de pre-kwalificatie verreden waarmee de volgorde voor de uiteindelijke kwalificatie bepaalt wordt.

Weet iemand waar dit live te zien is?
bron: F1crew.nl
Hij vraagt om een URL, niet of SBS het uitzend
_Administr8or_zaterdag 25 september 2004 @ 02:41
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 02:37 schreef -Xerxes- het volgende:

[..]


[..]

Hij vraagt om een URL, niet of SBS het uitzend

http://www.formula1.com/race/livetiming/popup/729.html
-Xerxes-zaterdag 25 september 2004 @ 02:43
omg omg omg,. ik zou bjina wakker blijven om te kijken!
Ik zet morgenvroeg de wekker zo om en nabij 7 uur

IS vanaf 7 uur toch op tv he? Niet dat ik om 7 uur gedouched en aangekleed met een kan koffieachter de tv zit en ze beginen pas om 8 uur!

Kan iemand dat 7 uur ff bevestigigen
_Administr8or_zaterdag 25 september 2004 @ 03:01
quote:
Schema F1 :: Sjanghai, China

Uitzendtijden TV

Vrijdag 24 september
Vrije trainingen
04.55 - 06.00 :: N-tv (Duitsland)
07.55 - 09.00 :: N-tv

Zaterdag 25 september
Vrije Trainingen
06.00 - 06.45 :: RTL (Duitsland)

Kwalificatie
06.45 - 09.25 :: RTL
07.00 - 09.15 :: SBS6
07.55 - 09.10 :: La Deux (België)

Zondag 26 september
Race
06.30 - 10.30 :: RTL
06.30 - 10.30 :: SBS6
07.00 - 10.00:: ITV
07.30 - 10.10 :: La Deux
07.45 - 10.00 :: Canvas (België)
Legolas_Greenleafzaterdag 25 september 2004 @ 09:17
Leuke training.
_Administr8or_zaterdag 25 september 2004 @ 09:21
Rare actie van Schumacher
quote:
R. Barrichello Ferrari 1'34''012
K. Räikkönen McLaren 1'34''178 + 0'00''166
J. Button BAR 1'34''295 + 0'00''283
F. Massa Sauber 1'34''759 + 0'00''747
R. Schumacher Williams 1'34''891 + 0'00''879
F. Alonso Renault 1'34''917 + 0'00''905
G. Fisichella Sauber 1'34''951 + 0'00''939
O. Panis Toyota 1'34''975 + 0'00''963
T. Sato BAR 1'34''993 + 0'00''981
D. Coulthard McLaren 1'35''029 + 0'01''017
JP. Montoya Williams 1'35''245 + 0'01''233
M. Webber Jaguar 1'35''286 + 0'01''274
J. Villeneuve Renault 1'35''384 + 0'01''372
R. Zonta Toyota 1'35''410 + 0'01''398
N. Heidfeld Jordan 1'36''507 + 0'02''495
C. Klien Jaguar 1'36''535 + 0'02''523
T. Glock Jordan 1'37''140 + 0'03''128
Z. Baumgartner Minardi 1'40''240 + 0'06''228
G. Bruni Minardi
M. Schumacher Ferrari
JPM01zaterdag 25 september 2004 @ 09:37
Schumbagger


ja ik krijg wel weer negatieve reachties er op over montoya, maar ach hij is bezig met volgend jaar en terecht
_Administr8or_zaterdag 25 september 2004 @ 09:42
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 09:37 schreef JPM01 het volgende:

ja ik krijg wel weer negatieve reachties er op over montoya, maar ach hij is bezig met volgend jaar en terecht
Schumacher ook, en terecht.
Legolas_Greenleafzaterdag 25 september 2004 @ 09:52
Montoya, de koffiebaas van de F1.
pascalheisterzaterdag 25 september 2004 @ 10:10
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 09:37 schreef JPM01 het volgende:
Schumbagger


ja ik krijg wel weer negatieve reachties er op over montoya, maar ach hij is bezig met volgend jaar en terecht
dan wordt jpm nog slechter
JPM01zaterdag 25 september 2004 @ 10:46
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 10:10 schreef pascalheister het volgende:

[..]

dan wordt jpm nog slechter


beter wordt die dan.
-Hans-zaterdag 25 september 2004 @ 13:00
M. Schumacher

Eerst het software probleem op de vrijdag en nu gespind, het is nog niet bepaald zijn weekend. Ik heb de beelden nog niet gezien maar misschien verloor hij zijn TC waardoor hij van de baan ging, ben benieuwd wat hij morgen laat zien tijdens de race. Volgens mij zijn de Bridgestone banden weer erg sterk dus dat beloofd wat voor morgen!

Kimi P2, wederom een klasse prestatie en nu maar hopen dat hij Rubens kan pakken!
erikhzaterdag 25 september 2004 @ 13:21
Ach ja schumi rijdt zonder druk he en kan dus gewoon proberen wat ie wil, het zou mij niet verbazen als ie dacht "ff kijken of ik die bocht met 25 km/u harder kan nemen" ik maak me er in ieder geval geen zorgen om, waarschijnlijk staat ie morgen gewoon weer op het podium
JPM01zaterdag 25 september 2004 @ 13:24
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 13:21 schreef erikh het volgende:
Ach ja schumi rijdt zonder druk he en kan dus gewoon proberen wat ie wil, het zou mij niet verbazen als ie dacht "ff kijken of ik die bocht met 25 km/u harder kan nemen" ik maak me er in ieder geval geen zorgen om, waarschijnlijk staat ie morgen gewoon weer op het podium
nee hij heeft takuma sato in zijn buurt, en daarna moet hij nog langs jacques komen
Atreidezzaterdag 25 september 2004 @ 15:53
Koop je eindelijk Schumacher, doet ie dit Verder wel leuke race morgen denk ik. Ze weten nog niet goed hoe het zit met bandenslijtage enzo, dus de pitstops zullen nogal verrassend worden.
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 09:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Montoya, de koffiebaas van de F1.
Wel knap om iedereen te laten denken dat t koffie is
TheGHunterzaterdag 25 september 2004 @ 17:01
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 09:37 schreef JPM01 het volgende:
Schumbagger


ja ik krijg wel weer negatieve reachties er op over montoya, maar ach hij is bezig met volgend jaar en terecht
Remcozaterdag 25 september 2004 @ 18:45
Hoe laat begint het morgen nu? 7 of 8 uur?
Legolas_Greenleafzaterdag 25 september 2004 @ 19:53
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 18:45 schreef Remzz het volgende:
Hoe laat begint het morgen nu? 7 of 8 uur?
Hangt er van af. Wil je de voorbeschouwing e.d. zien, 7:00, race 8:00.

Dacht ik.
Remcozaterdag 25 september 2004 @ 20:19
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 19:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Hangt er van af. Wil je de voorbeschouwing e.d. zien, 7:00, race 8:00.

Dacht ik.
Ah oww k bedankt
Furbyzaterdag 25 september 2004 @ 20:29
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 15:53 schreef Atreidez het volgende:
Ze weten nog niet goed hoe het zit met bandenslijtage enzo, dus de pitstops zullen nogal verrassend worden.
Dat zal wel meevallen. Ik heb begrepen dat het een lange pitstraat is en dus kan je niet veel stops maken. (Als je vooraan wil eindigen iig)

Legolas_Greenleafzaterdag 25 september 2004 @ 20:38
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 20:29 schreef Furby het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen. Ik heb begrepen dat het een lange pitstraat is en dus kan je niet veel stops maken. (Als je vooraan wil eindigen iig)

Onder normale omstandigheden, ja. Maar goed, weten we Spa nog?

Weerbericht van CNN geeft partly clouded aan. Half bewolkt dus, denk ik.
sootyzaterdag 25 september 2004 @ 22:41
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 13:00 schreef -Hans- het volgende:
M. Schumacher

Eerst het software probleem op de vrijdag en nu gespind, het is nog niet bepaald zijn weekend. Ik heb de beelden nog niet gezien maar misschien verloor hij zijn TC waardoor hij van de baan ging, ben benieuwd wat hij morgen laat zien tijdens de race. Volgens mij zijn de Bridgestone banden weer erg sterk dus dat beloofd wat voor morgen!

Kimi P2, wederom een klasse prestatie en nu maar hopen dat hij Rubens kan pakken!
Schumi heeft de titel al in de pocket. Wellicht wil-ie gewoon weer eens racen tegen opponenten en heeft hij derhalve die draai met opzet gemaakt. Gewoon om weer eens wat tegenstanders in te halen en te voelen hoe dat ook al weer is.
Scrutinizerzaterdag 25 september 2004 @ 22:44
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 22:41 schreef sooty het volgende:

[..]

Schumi heeft de titel al in de pocket. Wellicht wil-ie gewoon weer eens racen tegen opponenten en heeft hij derhalve die draai met opzet gemaakt. Gewoon om weer eens wat tegenstanders in te halen en te voelen hoe dat ook al weer is.
Dat denk ik ook. Een nieuwe uitdaging voor hem om als laatste te starten en toch op het podium te komen
sootyzondag 26 september 2004 @ 00:06
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Een nieuwe uitdaging voor hem om als laatste te starten en toch op het podium te komen
MS start als voorlaatste op plaats 19. Giancarlo Bruni, rijder van die losers waar ook Jos V. van deel uitmaakte, start op nr. 20.
JPM01zondag 26 september 2004 @ 00:09
quote:
Op zondag 26 september 2004 00:06 schreef sooty het volgende:

[..]

MS start als voorlaatste op plaats 19. Giancarlo Bruni, rijder van die losers waar ook Jos V. van deel uitmaakte, start op nr. 20.
ik blijf erbij dat hij moeite moet doen om sjaak voorbij te gaan
sootyzondag 26 september 2004 @ 00:15
quote:
Op zondag 26 september 2004 00:09 schreef JPM01 het volgende:

[..]

ik blijf erbij dat hij moeite moet doen om sjaak voorbij te gaan
Sjakie, startend vanaf 12, zal Schumi zeker 'ophouden'

Ondanks het feit sat Schumi de pers heeft verzekerd dat 'alle problemen' zijn bijgelegd en dat ze weer als vrienden door één deur kunnen. Yeah Right.
JPM01zondag 26 september 2004 @ 00:16
quote:
Op zondag 26 september 2004 00:15 schreef sooty het volgende:

[..]

Ondanks het feit sat Schumi de pers heeft verzekerd dat 'alle problemen' zijn bijgelegd en dat ze weer als vrienden door één deur kunnen. Yeah Right.
daar geloof ik ook niks van. Maargoed we hebben altijd nog takuma san, die voor der schumel start
sootyzondag 26 september 2004 @ 00:25
quote:
Op zondag 26 september 2004 00:16 schreef JPM01 het volgende:

[..]

daar geloof ik ook niks van. Maargoed we hebben altijd nog takuma san, die voor der schumel start
Mwoah. Naast Takuma zijn er nog 17 anderen die vóór de Champ starten. Tamukama-san blaast zijn motor weer op... DC valt uit met een slechte motor. Kimi.. Ik weet het niet; als die motor maar houdt.
Rubens is ultralicht op pole gekomen; Ferrari twice lucky ? I don't think so.
Mijn geld is op Button.
Mijn hoop is op Kimi.
JPM01zondag 26 september 2004 @ 00:26
quote:
Op zondag 26 september 2004 00:25 schreef sooty het volgende:

[..]

Mwoah. Naast Takuma zijn er nog 17 anderen die vóór de Champ starten. Tamukama-san blaast zijn motor weer op... DC valt uit met een slechte motor. Kimi.. Ik weet het niet; als die motor maar houdt.
Rubens is ultralicht op pole gekomen; Ferrari twice lucky ? I don't think so.
Mijn geld is op Button.
Mijn hoop is op Kimi.
ik hoop Barri, button, Schumel, Takuma san

dan heb ik weer maximale punten voor m'n fokteam
sootyzondag 26 september 2004 @ 00:30
quote:
Op zondag 26 september 2004 00:26 schreef JPM01 het volgende:

[..]

ik hoop Barri, button, Schumel, Takuma san

dan heb ik weer maximale punten voor m'n fokteam


En dat voor een nick JPM01
Schiet mij maar lek.
JPM01zondag 26 september 2004 @ 00:40
quote:
Op zondag 26 september 2004 00:30 schreef sooty het volgende:

[..]



En dat voor een nick JPM01
Schiet mij maar lek.
tja juan kan toch niet echt veel uitrichten met deze bak , en de problemen die hij heeft met sam michael denk ik dat hij gewoon het seizoen wil uitzingen en dan met frisse moed naar mclaren gaat.

natuurlijk blijf ik hopen op een verassing.
sootyzondag 26 september 2004 @ 00:53
quote:
Op zondag 26 september 2004 00:40 schreef JPM01 het volgende:

[..]

tja juan kan toch niet echt veel uitrichten met deze bak :'( , en de problemen die hij heeft met sam michael denk ik dat hij gewoon het seizoen wil uitzingen en dan met frisse moed naar mclaren gaat.

natuurlijk blijf ik hopen op een verassing.
Mwoah. Ik vind JPM niet overtuigend. Die zit met zijn gedachten bij Mclaren.
Wel petje af voor Ralf met zijn vijfde plaats.
JPM01zondag 26 september 2004 @ 00:57
quote:
Op zondag 26 september 2004 00:53 schreef sooty het volgende:

[..]

Mwoah. Ik vind JPM niet overtuigend. Die zit met zijn gedachten bij Mclaren.
Wel petje af voor Ralf met zijn vijfde plaats.
hij zit met zijn gedacht idd bij mclaren, maar als je ruzie met je TD heb, en de bak die niet echt overtuigend gaat, ook al rijdt ralf daar 5e mee.

naja het voelt niet goed meer bij williams
TheGHunterzondag 26 september 2004 @ 01:36
quote:
Op zondag 26 september 2004 00:40 schreef JPM01 het volgende:

[..]

tja juan kan toch niet echt veel uitrichten met deze bak :'( ,
Je wil niet weten hoe ik hoop dat Ralf die race nu wint en Montoya 7e wordt ofzo. Gewoon zodat jij eindelijk ook eens inziet dat Montoya gewoon een kansloos figuur is, die het niet eens kan opbrengen om voor een team dat hem de F1 ingeholpen heeft te proberen het maximale uit zijn auto te halen.
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 07:33
Zijn er (goedemorgen Fok!) al medekijkers die nu de boel aanschouwen, en dus al wakker zijn?
raistlin6zondag 26 september 2004 @ 07:35
hoe laat is de start dan?
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 07:46
Om 8:00 uur NL tijd.
raistlin6zondag 26 september 2004 @ 07:52
quote:
Op zondag 26 september 2004 07:46 schreef Marsepein het volgende:
Om 8:00 uur NL tijd.
dank je wel
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 07:56
Ik zit klaar! Het lijkt me een spannend circuit, MS start vanuit de pits. Heeft dus alles aan zijn auto kunen veranderen.
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 08:04
En onderweg!
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 08:04
Slechte start Panis, bleef staan, nu bijna achteraan!
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 08:07
Barichello 1 sec per ronde sneller, zou die heel licht zijn?

Schunni sluit aan bij Bruni!
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 08:09
Mooie inhaalactie van Button bij Massa, Massa misschien defect?
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 08:11
OOOOh Fischicella, mooie over Massa heen in de bocht.
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 08:12
Coulthard tikt Massa aan van achter, De neus van Coulthard defect? Maasa lekke banden achter?
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 08:13
Raikonen heel dicht achter Barichello, wie moet eerder pitten?
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 08:15
Yeah Button haalt ALonso in, Mooie inhaalactie! Button nu op de 3e positie!
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 08:18
MS op plaats 17, loopt niet hard in maar rijdt rondetijden van plaats 9.
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 08:20
Panis en Massa in de Pit, De strategie van Massa ontgaat me even
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 08:21
Bruni valt uit, althans rijdt heel langzaam en probeert de pits te halen
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 08:21
Fischicella en Coulthard, Zonta in de pits, ronde 11
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 08:22
Bruni binnen, rechtsvoor was lek
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 08:23
Barichello en Raikonen komen nu in de pits, ronde 12. Leiding bij Button. Raikonen verliset een beetje in de pit
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 08:23
Voor wie doe ik dit
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 08:24
Klien kapot en uitgevallen na contact met Michael Schumacher
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 08:27
Schumacher (Michael) spint gigantisch!
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 08:30
Coulkthard en Schummi vechten om positie, MS haalt DC in die MS inhaalt die DC in haalt.
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 08:36
Schumacher Michael haalt Ralf in (Jaaaaaa 20 posts op rij!)
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 08:36
MS in de pit.
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 09:00
Schumnacher heeft een lekke achterband
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 09:05
Wooot, actie in de pitstraat, Ralf kapot, moet weg bioj de pitbox, want Montoya komt binnen, Coulthard lek linksvoor door de aanrijding met Ralf Schumacher.
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 09:10
Stuiterd wiel op de baan, Bruni verliest een wiel. IS het zo moeilijk om die ene bout goed vast te draaien?
Remcozondag 26 september 2004 @ 09:11
Moet Button nou nog een keer?
Hoop het niet...
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 09:12
Hoop het ook niet.
zjroentjezondag 26 september 2004 @ 09:12
Solotopic.
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 09:13
quote:
Op zondag 26 september 2004 09:12 schreef zjroentje het volgende:
Solotopic.
Bruut onderbroken
Remcozondag 26 september 2004 @ 09:15
quote:
Op zondag 26 september 2004 09:13 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Bruut onderbroken
Sorry
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 09:16
De spanning is er wel een beetje uit nu in de race, alleen wel of niet de pitstop van Button is nog spannend.
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 09:18
Nou een beetje spanning dan, Villeneuve versus Michael Schumacher
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 09:19
Zou Villeneuve opdracht hebben gekregen om de auto kostte wat het kost heel te houden?
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 09:20
Schumacher voorbij aan Villeneuve, er moet nog iemand bij Ferrarti naar binnen, nar de inhaalactie op Villeneuve gaat Michael naar binnen.

De strategie van Michael is vandaag totaal mislukt.
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 09:23
Kan Villeneuve Webber nog inhalen? Hij pushed iig flink. Mag hopen dat het een beetje actie geeft!
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 09:32
Villeneuve kan helaas niets uitvoeren op Webber.
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 09:34
1. Barichello
2. Button,
3. Raikkonen
Remcozondag 26 september 2004 @ 09:35
En nu moet Button toch eens een keer winnen...
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 09:36
En Button hoefde dus niet meer te stoppen. Waarmee de 2 stop strategie dus goed heeft uitgepakt!

In het algemeen lijkt een 2 stopper een beter alternatief hier op dit Circuit in China
Remcozondag 26 september 2004 @ 09:38
quote:
Op zondag 26 september 2004 09:36 schreef Marsepein het volgende:
En Button hoefde dus niet meer te stoppen. Waarmee de 2 stop strategie dus goed heeft uitgepakt!

In het algemeen lijkt een 2 stopper een beter alternatief hier op dit Circuit in China
Nou...
Barichello wel 3 keer gestopt en gewonnen, Button dan wel 2e en 2 keer gestopt maar ook Raikonen 3 keer gestopt en toch 3e.
Zei Mol dat vorige race trouwens ook al niet: Mooiste uit zijn carriere.
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 09:43
quote:
Op zondag 26 september 2004 09:38 schreef Remzz het volgende:

[..]

Nou...
Barichello wel 3 keer gestopt en gewonnen, Button dan wel 2e en 2 keer gestopt maar ook Raikonen 3 keer gestopt en toch 3e.
Zei Mol dat vorige race trouwens ook al niet: Mooiste uit zijn carriere.
Ik denk dat als je 1 op 1 vergelijkt, button niet de 2e rijder is, naast Barichello. Door maar 2 keer te stoppen is hij (mijns inziens) op de 2e plaats gefinnishd.

De heer Mol heeft het regelmatig 'over de mooiste overwinning uit zijn carriere', om het even over welke coureur het gaat!
TheGHunterzondag 26 september 2004 @ 09:52
Vond het niet echt een mooie race, maar gelukkig wel weer een Ferrari op 1

Barrichello heeft een supersterke race gereden 'op zn Schumachers' zonder mensen in te halen, alleen dan met wat minder secondes voorsprong als dat we van Schumi gewend zijn .
Marsepeinzondag 26 september 2004 @ 10:00
quote:
Op zondag 26 september 2004 01:36 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Je wil niet weten hoe ik hoop dat Ralf die race nu wint en Montoya 7e wordt ofzo. Gewoon zodat jij eindelijk ook eens inziet dat Montoya gewoon een kansloos figuur is, die het niet eens kan opbrengen om voor een team dat hem de F1 ingeholpen heeft te proberen het maximale uit zijn auto te halen.
Volgens mij verdienen vandaag beide coureurs geen schoonheidsprijs. Montoya was niet overtuigend, en het gedrag van Ralf is discutabel.
TheGHunterzondag 26 september 2004 @ 10:03
quote:
Op zondag 26 september 2004 10:00 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Volgens mij verdienen vandaag beide coureurs geen schoonheidsprijs. Montoya was niet overtuigend, en het gedrag van Ralf is discutabel.
Inderdaad

Zul je net zien, doe je zon uitspraak, laat Ralf zien dat hij nog erger is dan Montoya
Legolas_Greenleafzondag 26 september 2004 @ 10:08
Leuke race. Lekker spannend met Button, Kimi, Barri en Alonso.

Ook leuk voor de F1 manager. Ik heb medelijden met mensen die Schumi nu hebben gekocht.
-Xerxes-zondag 26 september 2004 @ 10:16
quote:
Op zondag 26 september 2004 10:00 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Volgens mij verdienen vandaag beide coureurs geen schoonheidsprijs. Montoya was niet overtuigend, en het gedrag van Ralf is discutabel.
Ik viond dattie wel een punt had. De monteurs hadden maar heel kort naar de wagen gekeken en zeiden dattie weer verder kon.
Ralf zal zich misschien niet helemaal lekker gevoeld hebben en gedacht, ja dikke lul, die wagen is niet meer goed.
Ik zou ook wat terughoudend zijn de eerste paar races na zo'n klapper als indianapolis. Denk ik
JPM01zondag 26 september 2004 @ 10:33
quote:
Op zondag 26 september 2004 10:16 schreef -Xerxes- het volgende:

[..]

Ik viond dattie wel een punt had. De monteurs hadden maar heel kort naar de wagen gekeken en zeiden dattie weer verder kon.
Ralf zal zich misschien niet helemaal lekker gevoeld hebben en gedacht, ja dikke lul, die wagen is niet meer goed.
Ik zou ook wat terughoudend zijn de eerste paar races na zo'n klapper als indianapolis. Denk ik
crash of niet, het blijft je vak en je krijgt er wel dikke miljoenen voor.

maar ralf heeft geen ballen dat blijkt wel
-Xerxes-zondag 26 september 2004 @ 10:34
quote:
Op zondag 26 september 2004 10:33 schreef JPM01 het volgende:

[..]

crash of niet, het blijft je vak en je krijgt er wel dikke miljoenen voor.

maar ralf heeft geen ballen dat blijkt wel
Jij was anders ook een beetje kleurloos vandaag JP
JPM01zondag 26 september 2004 @ 10:47
quote:
Op zondag 26 september 2004 10:34 schreef -Xerxes- het volgende:

[..]

Jij was anders ook een beetje kleurloos vandaag JP
maar toch meer punten vandaag dan schumi
-Xerxes-zondag 26 september 2004 @ 10:49
En terecht!
JPM01zondag 26 september 2004 @ 11:04
quote:
Op zondag 26 september 2004 10:49 schreef -Xerxes- het volgende:
En terecht!
schumi reed ook als een dwaas rond

spinnen, tegen klien aanrijden & lekkeband
JPM01zondag 26 september 2004 @ 11:07


daar sta je dan
-Xerxes-zondag 26 september 2004 @ 11:10
lol!
Archeodudezondag 26 september 2004 @ 11:17
quote:
Op zondag 26 september 2004 10:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Leuke race. Lekker spannend met Button, Kimi, Barri en Alonso.

Ook leuk voor de F1 manager. Ik heb medelijden met mensen die Schumi nu hebben gekocht.
Haha!

Ik heb Barrichello en Button als rijders, BAR als chassis, een Renault motor en Bridgestone banden Dat wordt dus ff KASSA!!!
Archeodudezondag 26 september 2004 @ 11:18
quote:
Op zondag 26 september 2004 11:04 schreef JPM01 het volgende:

[..]

schumi reed ook als een dwaas rond

spinnen, tegen klien aanrijden & lekkeband
Ze hadden m van de baan moeten halen *is duidelijk geen Schumacher fan...GO BUTTON!*
Legolas_Greenleafzondag 26 september 2004 @ 11:21
quote:
Op zondag 26 september 2004 11:17 schreef Archeodude het volgende:

[..]

Haha!

Ik heb Barrichello en Button als rijders, BAR als chassis, een Renault motor en Bridgestone banden Dat wordt dus ff KASSA!!!
Jij gaat over de 550 heen, denk ik.
Archeodudezondag 26 september 2004 @ 11:39
quote:
Op zondag 26 september 2004 11:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Jij gaat over de 550 heen, denk ik.
Yessss! Kweet alleen nie of k dan op een goede positie kom...heb er echt al in geen tijden meer aandacht aan besteed... Heb een keer 73 (na Maleisie) en 59 (na Frankrijk) gestaan, daarna heb ik er geen aandacht meer aan besteed, dus ben gezakt naar 1758... Toch maar beter mn best doen volgend jaar

Maarehh....on-topic...t was er weer 1 uit duizenden. Ik vond t echt een goede race om te zien, alleen jammer dat Jacques een beetje tegenviel, maar ja, hij is ook een jaar uit de running geweest. Opvallend was wel dat zijn start, in de Renault, toch niet de minste wagen op het grid, niet zo sterk was als die van Alonso. En dan hij niet aan Webber voorbij kwam, dat is gewoon de verdienste van Webber. Ben benieuwd wat hij kan uithalen in Williams volgend jaar... Ben ook benieuwd of mijn mening (dat Webber overgewaardeerd wordt door iedereen) dan uitkomt en dat hij niet een best of the rest van de middenmoot is, zoiets als Trulli in zijn laatste paar races.
Walter_Sobchakzondag 26 september 2004 @ 11:52
quote:
Op zondag 26 september 2004 10:33 schreef JPM01 het volgende:

[..]

crash of niet, het blijft je vak en je krijgt er wel dikke miljoenen voor.

maar ralf heeft geen ballen dat blijkt wel
Spa niet gezien dit jaar zeker...volgens mij stapte ene JPM ook uit nadat ie het wel gehad had.
quote:
Op zondag 26 september 2004 11:04 schreef JPM01 het volgende:

[..]

schumi reed ook als een dwaas rond

spinnen, tegen klien aanrijden & lekkeband
Wederom Spa: tegen Trulli beuken, lekke band en dan maar naar binnen gaan om daar niet meer weg te gaan.

Lekke band of niet, het blijft je vak en je krijgt er wel dikke miljoenen voor. Maar JPM heeft geen ballen en is daarbij gewoon een huilebalk. Dan heeft Ralf nog het excuus dat ie een zware klapper mee heeft gemaakt maar die koffieboon uit Colombia creeert een steeds groter gat tussen zijn talent en zijn daadwerkelijke prestaties, om over zijn kinderlijk gezeik maar niet meer te spreken.
Archeodudezondag 26 september 2004 @ 11:58
quote:
Op zondag 26 september 2004 10:33 schreef JPM01 het volgende:

[..]

crash of niet, het blijft je vak en je krijgt er wel dikke miljoenen voor.

maar ralf heeft geen ballen dat blijkt wel
Nou, die ene aktie met Michael was wel vet, toen liet hij zn broer wel mooi staan... Jammer dat dat ook weer voorbij was een bocht later, maar ja. Die Olaf heel zo'n verhaal houden dat ze naast de baan goed met elkaar omgaan en dat wanneer die helm opgaat het totaal anders is... Ja DUH! Als je rijdt voor een ander team, ga je toch niet je broer helpen meer punten te verzamelen in een kampioenschap dat hij toch al heeft gewonnen?

Maar ja, wat zal F1 op TV zijn zonder onze vriend en commentator Olaf Mol
Archeodudezondag 26 september 2004 @ 12:02
quote:
Op zondag 26 september 2004 11:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Spa niet gezien dit jaar zeker...volgens mij stapte ene JPM ook uit nadat ie het wel gehad had.
[..]

Wederom Spa: tegen Trulli beuken, lekke band en dan maar naar binnen gaan om daar niet meer weg te gaan.

Lekke band of niet, het blijft je vak en je krijgt er wel dikke miljoenen voor. Maar JPM heeft geen ballen en is daarbij gewoon een huilebalk. Dan heeft Ralf nog het excuus dat ie een zware klapper mee heeft gemaakt maar die koffieboon uit Colombia creeert een steeds groter gat tussen zijn talent en zijn daadwerkelijke prestaties, om over zijn kinderlijk gezeik maar niet meer te spreken.
Ballen zat, maar zijn kop staat er (helaas) niet meer naar... Hij had in Spa anders nog wel een briljante inhaalactie op weet-ik-nie-meer-wie, dat was racen pur sang! Maar ja, ik ga zijn gedrag de laatste niet goed praten, hij presteerd steeds minder en blaat steeds meer. Dat verpest het toch wel een beetje voor hem zelf en de fans. Nou maar afwachten wat dat gaat worden bij McLaren wanneer ook een onderlinge competitie krijgt met het grootste talent op de baan naast Michael Schumacher, en heel misschien Button, maar dat is een kwestie van het volgende seizoen afwachten. Misschien is JB wel een eendagsvlieg, net als zoveel andere "talenten" die we op de baan zien de laatste tijd.
Walter_Sobchakzondag 26 september 2004 @ 12:10
quote:
Op zondag 26 september 2004 12:02 schreef Archeodude het volgende:

[..]

Ballen zat, maar zijn kop staat er (helaas) niet meer naar... Hij had in Spa anders nog wel een briljante inhaalactie op weet-ik-nie-meer-wie, dat was racen pur sang! Maar ja, ik ga zijn gedrag de laatste niet goed praten, hij presteerd steeds minder en blaat steeds meer. Dat verpest het toch wel een beetje voor hem zelf en de fans. Nou maar afwachten wat dat gaat worden bij McLaren wanneer ook een onderlinge competitie krijgt met het grootste talent op de baan naast Michael Schumacher, en heel misschien Button, maar dat is een kwestie van het volgende seizoen afwachten. Misschien is JB wel een eendagsvlieg, net als zoveel andere "talenten" die we op de baan zien de laatste tijd.
Lol..jij-weet-wel-wie-maar-je-zegt-het-gewoon-niet. Dat was een mooie actie; ik heb hem live gezien

Maar het is schrijnend dat ie in Spa de auto aan de kant zet, terwijl ie na een bandenwissel gewoon door had kunnen gaan. Ik zou niet verbaasd zijn als Frank Williams Pizzonia in Brazilie in de auto zet ten faveure van JPM. Ikzelf zou daar gezien JPM's huidige 'toestand' niet rouwig om zijn.
Archeodudezondag 26 september 2004 @ 12:17
quote:
Op zondag 26 september 2004 12:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Lol..jij-weet-wel-wie-maar-je-zegt-het-gewoon-niet. Dat was een mooie actie; ik heb hem live gezien
Haha! Nee, serieus...k weet het echt niet meer
quote:
Maar het is schrijnend dat ie in Spa de auto aan de kant zet, terwijl ie na een bandenwissel gewoon door had kunnen gaan. Ik zou niet verbaasd zijn als Frank Williams Pizzonia in Brazilie in de auto zet ten faveure van JPM. Ikzelf zou daar gezien JPM's huidige 'toestand' niet rouwig om zijn.
Dat vond ik eigenlijk wel een hoogtepunt... Gewoon, no nonsense, "ik parkeer dat ding hier en jullie zien maar wat jullie er mee doen". Vond het wel lullig voor de mensen die de pitstop verzorgde: gooien de tank vol, vervangen de banden en JPM stapt uit. Had hij dan beter meteen kunnen doen, maar ja...dat krijg je met sterallures

Precies, ik zou er geen traan over wegpinken. Pizzonia is stukken sympathieker en hij is tenminste wel 100% gemotiveerd en is ook niet bang om ergens voor te gaan. Zie Spa bij Coulthard toen Pizzonia hem bijna van de baan ramde, of was dat ergens anders...
Maar goed, Pizzonia en Williams en dan helemaal Brazilie. Die Brazo wordt dan knettergek joh als hij dat zou horen. Het is denk ik wel verstandig om Pizzonia nog even te laten testen voor een topteam. Hebben ze tijd om hem klaar te stomen gedurende het tijdperk Button - Webber, mocht alles doorgaan zoals sir Frank het wil, kan Williams een deal sluiten met Renault (zoals met Button) om Pizzonia daar te laten rijden om race-ervaring op te doen. En dan, na een jaar of 2, haalt Williams Pizzonia weer binnen... Ik zie dit nog wel gebeuren...
#ANONIEMzondag 26 september 2004 @ 12:24
Ik vond het wel leuk om te zien dat Schumacher er niet veel van bakte vandaag. Hij stond dan wel achteraan, maar zijn opmars viel nogal tegen. Maakte hij bovendien nog een foutje (spin) en had 'ie dan wel een lekke band tegen, maar dat kan een race-incident zijn geweest. Absoluut niet de heer en meester die hij eerder in het seizoen was.
Archeodudezondag 26 september 2004 @ 13:10
Mee eens, maja...ik vind die spin in de kwalificatie nog steeds HEEL erg verdacht...tenminste, dat dacht ik tot de tweede spin in de race, op hetzelfde punt. Dat volg ik dan weer niet. Ik bedoel, de race duurde 56 ronden, 1 keer gaat het verkeerd, dan vraag ik me serieus af wat er dan in die andere 55 ronden goed zat.

Maar inderdaad ja, die lekke band. Hoe is hij daaraan gekomen? Dat heb ik niet volledig gevolgd...iets te enthousiast/agressief over de kerb gereden ofzo?
TheGHunterzondag 26 september 2004 @ 13:32
Het team heeft zich trouwens verschuldigd tegenover Ralf omdat ze hem in een onveilige auto weer de baan op wilde sturen. Dat had Ralf te melden in een interview bij RTL+ een uurtje na de race.
Archeodudezondag 26 september 2004 @ 13:36
quote:
Op zondag 26 september 2004 13:32 schreef TheGHunter het volgende:
Het team heeft zich trouwens verschuldigd tegenover Ralf omdat ze hem in een onveilige auto weer de baan op wilde sturen. Dat had Ralf te melden in een interview bij RTL+ een uurtje na de race.
Aha...dus toch geen sterallures von der Ralf... Valt me nog mee
Dr_Croutonzondag 26 september 2004 @ 15:00
quote:
Op zondag 26 september 2004 09:34 schreef Marsepein het volgende:
1. Barichello
2. Button,
3. Raikkonen
Puntjes at last!
Archeodudezondag 26 september 2004 @ 15:07
quote:
Op zondag 26 september 2004 15:00 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Puntjes at last!
Dr. Crouton heeft t internet/teletext gevonden hoor
Dr_Croutonzondag 26 september 2004 @ 15:15
quote:
Op zondag 26 september 2004 15:07 schreef Archeodude het volgende:

[..]

Dr. Crouton heeft t internet/teletext gevonden hoor
MonoSynthzondag 26 september 2004 @ 15:42
Wanneer was de vorige keer dat Schumi buiten de punten gefinished is?
TimoBassozondag 26 september 2004 @ 15:49
goede race voor sjaak.. op naar punten in Japan
Legolas_Greenleafzondag 26 september 2004 @ 15:54
quote:
Op zondag 26 september 2004 15:42 schreef MonoSynth het volgende:
Wanneer was de vorige keer dat Schumi buiten de punten gefinished is?
Monaco, of vorig seizoen.
JPM01zondag 26 september 2004 @ 17:39
quote:
Op zondag 26 september 2004 15:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Monaco, of vorig seizoen.
monaco viel die uit

en ik zal eens even opzoeken wanneer hij buiten de punten is gefinisht

ik heb nl. een heel mooi boekwerk met uitslagen, verslagen, en andere informatie over het seizoen.

ik weet zelfs nog wie er bij de Persconferentie van brazilie 2003 moesten komen
JPM01zondag 26 september 2004 @ 17:41
vorig seizoen is hij in Brazilie uitgevallen en geen punten behaald dus het moet in iedergeval in 2002 of nog eerder geweest zijn
JPM01zondag 26 september 2004 @ 17:48
jezus australie 1999 8e toen nog met ouwe puntentelling
-Hans-zondag 26 september 2004 @ 18:11
quote:
Op zondag 26 september 2004 17:48 schreef JPM01 het volgende:
jezus australie 1999 8e toen nog met ouwe puntentelling


Dan werd het ook wel weer eens tijd.

Race was wel aardig, niet super spannend maar wel vermakelijk. Complimenten aan Kimi vanwege zijn aangepaste strategie, het heeft hem een plaatsje gekost maar hij is bereid om risico te nemen om de P1 positie te pakken en dat geeft nogmaals aan dat hij uit het goede racehout is gesneden. Ik zie liever zo iets dan een rijder die niets doet en dan op P2 finisht, jammer dat Villeneuve buiten de punten is gefinisht.
#ANONIEMzondag 26 september 2004 @ 18:39
quote:
Op zondag 26 september 2004 13:10 schreef Archeodude het volgende:
Maar inderdaad ja, die lekke band. Hoe is hij daaraan gekomen? Dat heb ik niet volledig gevolgd...iets te enthousiast/agressief over de kerb gereden ofzo?
Werd niet goed in beeld gebracht/uitgelegd. Opvallend was wel dat in dezelfde ronde Zonta uitviel, terwijl Schumi en hij vlak bij elkaar reden in die ronde (volgens Olav Mol iig. Hij dacht dat de twee elkaar misschien geraakt hadden, Zonta's voorvleugel in Schumi's achterwiel bv.).
Archeodudezondag 26 september 2004 @ 18:55
quote:
Op zondag 26 september 2004 18:39 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Werd niet goed in beeld gebracht/uitgelegd. Opvallend was wel dat in dezelfde ronde Zonta uitviel, terwijl Schumi en hij vlak bij elkaar reden in die ronde (volgens Olav Mol iig. Hij dacht dat de twee elkaar misschien geraakt hadden, Zonta's voorvleugel in Schumi's achterwiel bv.).
Aha... Dank je Ik herinner me inderdaad dat Olav vertelde over dat incident, maar wat vergeten dat het een met het ander te maken had kunnen hebben. Kan me van de beelden alleen maar herinneren dat de auto van Michael aan de rechter voorkant een beetje omhoog hing en dat ik toen een vreugdesprongetje maakte

Hoewel ik niet voor Schumacher ben en nooit zal zijn, vind ik toch dat hij bij de sport "hoort". Ik bedoel, beeld je maar eens een F1 - seizoen zonder hem... Je hebt gedurende een half jaar onder een steen geleefd en je ziet dan de eerste GP, zonder te weten dat Schumacher gestopt is omdat hij meer tijd wil besteden aan vrouw en kinderen. Dan zal je echt raar opkijken als er dan nog maar 1 meerijd (Ralf). Je zal het gevoel hebben dat er iets zou missen...alhoewel je het niet meteen door zal hebben.
#ANONIEMzondag 26 september 2004 @ 19:02
quote:
Op zondag 26 september 2004 18:55 schreef Archeodude het volgende:
Hoewel ik niet voor Schumacher ben en nooit zal zijn, vind ik toch dat hij bij de sport "hoort". Ik bedoel, beeld je maar eens een F1 - seizoen zonder hem... Je hebt gedurende een half jaar onder een steen geleefd en je ziet dan de eerste GP, zonder te weten dat Schumacher gestopt is omdat hij meer tijd wil besteden aan vrouw en kinderen. Dan zal je echt raar opkijken als er dan nog maar 1 meerijd (Ralf). Je zal het gevoel hebben dat er iets zou missen...alhoewel je het niet meteen door zal hebben.
Door de dominantie van Schumacher had ik eigenlijk nogal genoeg van de F1. Dit is de eerste race in zeker anderhalf jaar die ik heb gezien. Alleen vandaag was ik toevallig vroeg wakker, en omdat Schumi toch achteraan stond, ben ik maar gaan kijken.
Ik zou 'm niet zo gemist hebben.
Archeodudezondag 26 september 2004 @ 19:59
quote:
Op zondag 26 september 2004 19:02 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Door de dominantie van Schumacher had ik eigenlijk nogal genoeg van de F1. Dit is de eerste race in zeker anderhalf jaar die ik heb gezien. Alleen vandaag was ik toevallig vroeg wakker, en omdat Schumi toch achteraan stond, ben ik maar gaan kijken.
Ik zou 'm niet zo gemist hebben.
Ja, ik heb er ook wel genoeg van...maar ja...wat doe je er aan? Je kan hem moeilijk ontvoeren zoals Bernie al een keer passend gezegd heeft, dat doe j nou eenmaal niet. Maar ik heb elke F1 race gezien van de laatste 2 seizoenen, en op de live tijd ook nog eens En inderdaad, het was een verademing om Schumacher zo te zien klooien...achteraan starten, spin, lekke band, heb nog nooit zo van een race genoten als toen die keer in Monaco dit jaar toen hij de tunnel uit kwam rijden met zn voorwiel op de neus
#ANONIEMzondag 26 september 2004 @ 21:16
quote:
Op zondag 26 september 2004 19:59 schreef Archeodude het volgende:

[..]

Ja, ik heb er ook wel genoeg van...maar ja...wat doe je er aan? Je kan hem moeilijk ontvoeren zoals Bernie al een keer passend gezegd heeft, dat doe j nou eenmaal niet. Maar ik heb elke F1 race gezien van de laatste 2 seizoenen, en op de live tijd ook nog eens En inderdaad, het was een verademing om Schumacher zo te zien klooien...achteraan starten, spin, lekke band, heb nog nooit zo van een race genoten als toen die keer in Monaco dit jaar toen hij de tunnel uit kwam rijden met zn voorwiel op de neus
Ja, ik vind het iig opvallend dat juist in een aantal races waar 'ie echt wat kan bewijzen, dat 'ie 't niet maakt. Monaco, het ultieme rijderscircuit: de eerste van het jaar waar hij niet op pole staat en uitvalt. Spa heb ik volledig gemist omdat ik met vakantie was (ik volg het anders meestal nog wel op teletext, om te zien of het interessant is om te gaan kijken), maar ik begreep dat Raikkonen daar won (en Spa is ook zo'n circuit waar de coureurs van gaan kwijlen), en nu start 'ie achteraan en bakt 'ie er bijzonder weinig van (terwijl achteraan starten niet meteen kansloos hoeft te betekenen, ik kan me herinneren dat Coulthard eens won van de 17e plek).
Het lijkt er verdacht veel op dat als Schumacher onder druk wordt gezet, dat het toch allemaal wat moeilijker voor 'm wordt.
Jammer alleen dat hij de afgelopen jaren zo weinig onder druk is gezet.

(het frappantste voorbeeld van Schumi onder druk die fouten maakt is natuurlijk wel de manier waarop hij wereldkampioen werd in 1994 (overigens wel een terecht wereldkampioenschap voor Schumi als je 't hele seizoen bekijkt) en de manier waarop hij Villeneuve in 1997 uit de wedstrijd probeerde te rammen).
MonoSynthzondag 26 september 2004 @ 23:13
quote:
Op zondag 26 september 2004 15:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Monaco, of vorig seizoen.
Als je uitvallen finishen noemt......

Rampzaligste finish die ik me kan herinneren was Hongarije vorig jaar, maar zelfs toen werd hij nog achtste dus in de punten.
MonoSynthzondag 26 september 2004 @ 23:24
quote:
Op zondag 26 september 2004 21:16 schreef Wombcat het volgende:

[..]
(het frappantste voorbeeld van Schumi onder druk die fouten maakt is natuurlijk wel de manier waarop hij wereldkampioen werd in 1994 (overigens wel een terecht wereldkampioenschap voor Schumi als je 't hele seizoen bekijkt) en de manier waarop hij Villeneuve in 1997 uit de wedstrijd probeerde te rammen).
Dat waren geen ongelukjes. Dat was opzet. En dat wist de FIA ook, en daarom zijn al zijn punten voor 1997 afgepakt (ik zie niet in in hoeverre dat een 'straf' was, want zijn overwinningen staan nog wel, ze konden hem beter zijn superlicentie afpakken voor een jaar ofzo). Als je zo je kampioenschap binnen moet halen dan hoeft het voor mij niet meer. En als hij tijdens de laatste race van vorig jaar wat meer in de kop reed dan had hij zeker weten ook met een 'ongelukje' Räikkönen geëlimineerd. Nee, als je het kampioenschap in de laatste race eerlijk wilt bevechten dan heet je niet Schumacher (en ook niet Senna trouwens, maar dat zijn we allemaal weer vergeten ivm 'over de doden niets dan goeds').
MonoSynthzondag 26 september 2004 @ 23:31
quote:
Op zondag 26 september 2004 19:59 schreef Archeodude het volgende:

[..]

Ja, ik heb er ook wel genoeg van...maar ja...wat doe je er aan? Je kan hem moeilijk ontvoeren zoals Bernie al een keer passend gezegd heeft, dat doe j nou eenmaal niet.
Ik vraag me toch af wat er aan de hand is als er al tien jaar lang maar één echte topcoureur is terwijl in voorgaande decennia er minstens twee of drie tegelijkertijd actief waren. Bernie mag ook wel eens wat meer moeite doen om coureurs die enorm talentvol zijn maar zich nu in andere raceklassen begeven (zoals Rossi) naar de F1 te halen.
TheGHuntermaandag 27 september 2004 @ 09:48
quote:
Op zondag 26 september 2004 23:31 schreef MonoSynth het volgende:

[..]

Ik vraag me toch af wat er aan de hand is als er al tien jaar lang maar één echte topcoureur is terwijl in voorgaande decennia er minstens twee of drie tegelijkertijd actief waren. Bernie mag ook wel eens wat meer moeite doen om coureurs die enorm talentvol zijn maar zich nu in andere raceklassen begeven (zoals Rossi) naar de F1 te halen.
Ferrari is toch bezig met Rossi? Althans dat is wat Olav gisteren even opmerkte in zijn verslag
MonoSynthmaandag 27 september 2004 @ 10:57
Ik denk dat Ferrari pas echt serieus met Rossi bezig gaat als Schumi er mee kapt.
Atreidezmaandag 27 september 2004 @ 11:02
En als Rossi een paar duizend test km's heeft gemaakt..
TheGHuntermaandag 27 september 2004 @ 11:10
quote:
Op maandag 27 september 2004 11:02 schreef Atreidez het volgende:
En als Rossi een paar duizend test km's heeft gemaakt..
Dat is Villeneuve destijds ook gelukt in een paar maandjes
MonoSynthmaandag 27 september 2004 @ 11:12
Als Ferrari Rossi nu contracteert dan hoeven die testkilometers geen probleem te zijn.
JPM01maandag 27 september 2004 @ 11:17
quote:
Op maandag 27 september 2004 09:48 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Ferrari is toch bezig met Rossi? Althans dat is wat Olav gisteren even opmerkte in zijn verslag
als ze een 3e auto mogen inzetten
MonoSynthmaandag 27 september 2004 @ 13:41
quote:
Op zondag 26 september 2004 08:23 schreef Marsepein het volgende:
Voor wie doe ik dit
Voor mensen die zich aan je usericon storen denk ik.
Marsepeinmaandag 27 september 2004 @ 14:45
quote:
Op maandag 27 september 2004 13:41 schreef MonoSynth het volgende:
Voor mensen die zich aan je usericon storen denk ik.
Ach, ik gaf een live verslag. Ik was toevallig de enige die aan het posten was. Ik heb met eerdere 'live' topics ook gepost, maar moest toen zo vaak 'F5' drukken om bij te blijven dat het in dit topic even een weelde was.

Verder moet ik zeggen dat ondanks dat er veel gebeurd is ik het niet een spannende race vond. Natuurlijk zijn er weer momenten dat je even op het puntje van de bank gaat zitten. Waar het dan in zit? Misschien doordat de wereldkampioen al bekend is dat het minder spannend is voor de toeschouwer.
[offtopic]Ik denk wel dat ik mijn icon weer verander binnenkort, ik word er zelf ook een tikkie kierewiet van....
MonoSynthmaandag 27 september 2004 @ 15:00
quote:
Op maandag 27 september 2004 14:45 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Ach, ik gaf een live verslag. Ik was toevallig de enige die aan het posten was. Ik heb met eerdere 'live' topics ook gepost, maar moest toen zo vaak 'F5' drukken om bij te blijven dat het in dit topic even een weelde was.

Verder moet ik zeggen dat ondanks dat er veel gebeurd is ik het niet een spannende race vond. Natuurlijk zijn er weer momenten dat je even op het puntje van de bank gaat zitten. Waar het dan in zit? Misschien doordat de wereldkampioen al bekend is dat het minder spannend is voor de toeschouwer.
[offtopic]Ik denk wel dat ik mijn icon weer verander binnenkort, ik word er zelf ook een tikkie kierewiet van....
Tss... je bent te verwend na Spa en Monza Vergelijk deze race eens met Hongarije (toen ik halverwege in slaap viel)....
Atreidezmaandag 27 september 2004 @ 15:12
Nummer 1 2 en 3 binnen 2 seconden.. en dat bijna de hele race

Wat is dan wel spannend?
MonoSynthmaandag 27 september 2004 @ 15:29
quote:
Op maandag 27 september 2004 15:12 schreef Atreidez het volgende:
Nummer 1 2 en 3 binnen 2 seconden.. en dat bijna de hele race

Wat is dan wel spannend?
Zelfs met deze kleine verschillen probeerden ze de race te winnen dmv strategie. Vond ik niet echt leuk.
JPM01maandag 27 september 2004 @ 15:37
quote:
Op maandag 27 september 2004 15:00 schreef MonoSynth het volgende:

[..]

Tss... je bent te verwend na Spa en Monza Vergelijk deze race eens met Hongarije (toen ik halverwege in slaap viel)....
Hongarije was gaaf
Archeodudemaandag 27 september 2004 @ 15:42
quote:
Op maandag 27 september 2004 10:57 schreef MonoSynth het volgende:
Ik denk dat Ferrari pas echt serieus met Rossi bezig gaat als Schumi er mee kapt.
Ik zal denk ik heftige problemen te krijgen om een karikatuur als Rossi te accepteren in de F1...laat m nou gewoon lekker op zn scooter rondtetteren als ie stopt op de motor...
Archeodudemaandag 27 september 2004 @ 15:48
quote:
Op zondag 26 september 2004 23:31 schreef MonoSynth het volgende:

[..]

Ik vraag me toch af wat er aan de hand is als er al tien jaar lang maar één echte topcoureur is terwijl in voorgaande decennia er minstens twee of drie tegelijkertijd actief waren.
Alleen voor hetzelfde team als k me het goed kan herinneren...Senna en Prost toch? Maar goed, ik neem aan dat je met die ene echte topcoureur MIchael Schumacher bedoelt. Zijn teamgenoot is Rubens Barrichello en jij, ik en nog zoveel anderen weten waarom het niet mogelijk is dat hij dezelfde positie als Schumacher kan verwerven. We zien pas de laatste 2 races hoe goed Barrichello eigenlijk is, zo zonder het juk van een Schumacher en Ferrari te moeten dragen. Hij kan goed zijn race opbouwen, strategie enz. bepalen. Ik betwijfel dan ook niet dat Barrichello de ideale vervanger van Michael Schumacher gaat worden, indien hij besluit te stoppen...
TheGHuntermaandag 27 september 2004 @ 17:38
quote:
Op maandag 27 september 2004 15:29 schreef MonoSynth het volgende:

[..]

Zelfs met deze kleine verschillen probeerden ze de race te winnen dmv strategie. Vond ik niet echt leuk.
Inderdaad, Raikkonen deed geen enkele inhaalpoging op Rubens , en dat terwijl hij er constant een halve seconde achter hing.
Archeodudemaandag 27 september 2004 @ 17:53
quote:
Op maandag 27 september 2004 17:38 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Inderdaad, Raikkonen deed geen enkele inhaalpoging op Rubens , en dat terwijl hij er constant een halve seconde achter hing.
In de buurt komen is 1, inhalen is wat anders... Raikkonen merkte dit en ipv zijn wagen weer vroegtijdig in het grind te parkeren, besloot hij zodanig de druk op te voeren bij Barrichello om hem in een fout te dwingen. Dit lijkt mij de meeste logische verklaring... En ja...Shanghai is nou eenmaal een nieuw circuit, Kimi is vast nog niet bekend met de plaatsen waar je iemand goed kan uitremmen enzo... Schumacher probeerde het en Klien was het slachtoffer...ja...is het dan verstandig om dat te doen als je 2e ligt op dat moment?
TheGHuntermaandag 27 september 2004 @ 18:51
quote:
Op maandag 27 september 2004 17:53 schreef Archeodude het volgende:

[..]

In de buurt komen is 1, inhalen is wat anders... Raikkonen merkte dit en ipv zijn wagen weer vroegtijdig in het grind te parkeren, besloot hij zodanig de druk op te voeren bij Barrichello om hem in een fout te dwingen. Dit lijkt mij de meeste logische verklaring... En ja...Shanghai is nou eenmaal een nieuw circuit, Kimi is vast nog niet bekend met de plaatsen waar je iemand goed kan uitremmen enzo... Schumacher probeerde het en Klien was het slachtoffer...ja...is het dan verstandig om dat te doen als je 2e ligt op dat moment?
Hij heeft na de race aangegeven dat hij voor de winst ging en dan probeer je het 'op zn ferrari's' door een andere strategie te volgen dan de concurrent, notabene een Ferrari.

Nee, als Kimi eerste had willen worden had hij het op de baan moeten doen, niet in de pits.
MonoSynthmaandag 27 september 2004 @ 19:14
quote:
Op maandag 27 september 2004 15:48 schreef Archeodude het volgende:

[..]

Alleen voor hetzelfde team als k me het goed kan herinneren...Senna en Prost toch? Maar goed, ik neem aan dat je met die ene echte topcoureur MIchael Schumacher bedoelt.
Senna/Prost hebben maar 2 jaar voor het zelfde team gereden. Voor de rest was het altijd Ferrari tegen McLaren of Williams tegen McLaren.
quote:
Zijn teamgenoot is Rubens Barrichello en jij, ik en nog zoveel anderen weten waarom het niet mogelijk is dat hij dezelfde positie als Schumacher kan verwerven. We zien pas de laatste 2 races hoe goed Barrichello eigenlijk is, zo zonder het juk van een Schumacher en Ferrari te moeten dragen. Hij kan goed zijn race opbouwen, strategie enz. bepalen. Ik betwijfel dan ook niet dat Barrichello de ideale vervanger van Michael Schumacher gaat worden, indien hij besluit te stoppen...
En dat geldt ook voor de andere 18 coureurs die het aan middelen ontbreekt om te laten zien wat ze kunnen. Dat Rubinho de laatste twee races weet te winnen zegt mij eerder dat de Ferrari nou eenmaal de beste auto is, en ook zou winnen als er een Button of Räikkönen of Coulthard of Alonso of Fisichella of Villeneuve of Montoya of Ralf Schumacher of Mark Webber in gezeten had. Monza heeft hij cadeau gekregen van Schumi, Shanghai was Schumi's weekend niet.
Archeodudedinsdag 28 september 2004 @ 19:17
quote:
Op maandag 27 september 2004 19:14 schreef MonoSynth het volgende:

En dat geldt ook voor de andere 18 coureurs die het aan middelen ontbreekt om te laten zien wat ze kunnen. Dat Rubinho de laatste twee races weet te winnen zegt mij eerder dat de Ferrari nou eenmaal de beste auto is, en ook zou winnen als er een Button of Räikkönen of Coulthard of Alonso of Fisichella of Villeneuve of Montoya of Ralf Schumacher of Mark Webber in gezeten had. Monza heeft hij cadeau gekregen van Schumi, Shanghai was Schumi's weekend niet.
Excuses....excuses...