is toch niet nodig... je moet gewoon eerste wordenquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:19 schreef methodmich het volgende:
Ja, ik vind het verbazend dat Ajax niet tegen heeft gestemd.
maar stél je wordt een keer tweede (het is raar, maar hypothetischquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:42 schreef superjoden het volgende:
[..]
is toch niet nodig... je moet gewoon eerste worden
Nooit Arouna in de Arena dus.quote:Het Parool meldt dat Ajax niet terug zal komen op de afkeuring van Arnouna Koné en hem dus ook niet in een later stadium zal aantrekken. Ajax zou het een te groot risico vinden de twintigjarige speler ooit te contracteren. "Het standpunt van Ajax over Arouna Koné is niet veranderd. Op grond van medisch onderzoek vonden we het op 31 augustus niet verantwoord om Koné vast te leggen. Nu vinden we dat nog steeds niet verantwoord." Ook de clubarts van Ajax is in het Parool diezelfde mening toegedaan.
Vanavond welquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nooit Arouna in de Arena dus.
Heeft toch te maken met risico? Ajax-wedstrijd is altijd een risico-wedstrijd = zondag. Correct me if im wrong.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:49 schreef cultheld het volgende:
Waarom voetbalt Ajax eigenlijk bijna altijd op zondag?
Mooiere uitlegquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:51 schreef methodmich het volgende:
Godenzonen spelen op de dag des Heeren.
Silvie wil op zaterdag shoppen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:49 schreef cultheld het volgende:
Waarom voetbalt Ajax eigenlijk bijna altijd op zondag?
Op die manierquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:52 schreef RayMania het volgende:
Komt door Canal +.
PSV, Feyenoord en Ajax spelen dit seizoen altijd zonder elkaar te overlappen.
Dus 1 op zaterdag, 1 om half 1 zondag, en 1 om half 3 zondag.
.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:19 schreef methodmich het volgende:
Ja, ik vind het verbazend dat Ajax niet tegen heeft gestemd.
Beetje jammer hoor om je als club toch elke keer weer met joden te associëren. Niet dat ik iets tegen joden heb, in het geheel niet, maar het is wel erg arrogant.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:53 schreef methodmich het volgende:
Kan ook nog: sabbath, de Joodse rustdag, is op zaterdag.
Mag de club ook niet een voorkeur voor een bepaalde dag uitspreken? Bijvoorbeeld altijd het 'avondje NAC'.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op die manier![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beetje jammer hoor om je als club toch elke keer weer met joden te associëren. Niet dat ik iets tegen joden heb, in het geheel niet, maar het is wel erg arrogant.
Ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beetje jammer hoor om je als club toch elke keer weer met joden te associëren. Niet dat ik iets tegen joden heb, in het geheel niet..
Vind je het ook arrogant danquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Als je als club gemiddeld 1 per wedstrijd tegen krijgt dan moet je er gemiddeld minstens 2 scorenquote:Op zaterdag 25 september 2004 15:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
99/00: 51
00/01: 43
01/02: 34
02/03: 32
Dus zelfs het beste van de laatste 5 seizoenen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |