Koeman is gewoon net zo'n behoudende lul als dat Hiddink is.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is goed en kan nog beter worden. Rasajacied.
Maar de technische staf haalt liever weer een 2e-rangs belg ofzo.
Heb je nog een jaartje dan, want ik heb na zijn begin weinig goeds meer van die jongen gezien.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:06 schreef Mindlight het volgende:
Ik snap best dat Sonck zich in vorm moet spelen
Zulke dingen worden nooit van te voren bekend gemaakt, op het vak wordt alles wel duidelijk als er iets gaat gebeuren.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:57 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wat kunnen we zaterdag verwachten
Ik zit bij de buren op 409
De Ridder heeft eigenlijk nog helemaal niks laten zien. De Mul heeft laten zien dat hij een betere rechtsbuiten is dan De Ridder.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is goed en kan nog beter worden. Rasajacied.
Maar de technische staf haalt liever weer een 2e-rangs belg ofzo.
Gek he dat je met de buscombi moet?quote:Ajax steunt zijn supporters
Amsterdam, 22 september 2004
Ajax ondersteunt de door de OFA opgeroepen boycot tegen de combi-reis naar Alkmaar, voor de uitwedstrijd tegen AZ. Ajax heeft in het kader hiervan besloten dat een bezoek aan de wedstrijd AZ - Ajax NIET meetelt in de toewijzingsprocedure van een 'voorrangsuitkaart'.
Dus de trouwe supporters die vrijwel alle uitwedstrijden bezoeken, lopen daarom geen gevaar dat zij, door deel te nemen aan deze boycot, in de toekomst minder aanspraak kunnen maken op een voorrangsuitkaart.
Ajax begrijpt niet hoe de gemeente Alkmaar tot deze beslissing is gekomen. De argumenten die aangedragen worden geven blijk van een inconsistente aanpak en zorgen slechts voor verwarring. Vorig seizoen is namelijk tijdens de evaluatie aangegeven dat men zeer tevreden was over het gedrag van de Ajax-supporters in het stadion van AZ.
Ajax roept zijn supporters op om zich als waardige Ajacieden te gedragen door de wedstrijd niet te bezoeken en daarmee het ongelijk van de lokale driehoek te bewijzen.
bronquote:Na de voetbalwedstrijd AZ - Ajax van vanmiddag ontstonden er in het centrum van Alkmaar, op en rond het Waagplein, ongeregeldheden. In totaal werden 12 personen aangehouden, de politie voelde zich genoodzaakt een waarschuwingsschot te lossen.
De situatie op de tribunes was tijdens de wedstrijd zelf volgens de politie relatief rustig. Er waren enkel wat kleine opstootjes nadat zo'n 20 Ajax-supporters geen toegang tot het stadion kregen. Ook werden er nog een aantal Ajax-aanhangers in de rust uit het stadion gezet. Bij het station zelf werden vijf personen aangehouden vanwegen baldadigheid en het plegen van vernielingen.
Na de wedstrijd werd de stemming pas echt grimmig; een 60-tal aanhangers van de Amsterdamse club trok naar het Waagplein en aanhangers van beide clubs daagden elkaar uit. Volgens de politie zouden er "slechts" een aantal vernielingen geweest zijn. Rond 17:15 werden drie agenten in burger door een grote groep Ajax-aanhangers belaagd, de politie moest pepper-spray en een waarschuwingsschot gebruiken om de mensen op afstand te houden. Gelukkig voor de politie was assistentie snel ter plaatse, er werden nog zeven mensen opgepakt.
quote:Op donderdag 23 september 2004 11:16 schreef HoRny_HaRRy het volgende:
[..]
Gek he dat je met de buscombi moet?
[..]
bron
En dan gaan janken dat je met de bus moet, nu kan je echt zien dat het bestuur van Ajax boter op zijn hoofd heeft en een grote bek heeft over supporters van anderen, maar nooit eens de hand in eigen boezem steekt.
Kijk maar na de toestanden toen spelers van Feyenoord werden geslagen van de 100 man die daar verantwoordelijk voor waren zijn er 2 gepakt, terwijl Ajax weet wie het zijn maar het gewoon verdomd de namen door te geven.
Maar owee als er een liedje over die slet van van der Vaart wordt gezongen dan werten ze niet hoe snel ze in de media iedereen en alles veroordelen, tyisch Ajax
Supporters hebben het zelf verziekt, moet je nah ook niet gaan janken, maar ja we zijn van Ajax niets anders gewend helaas
De Ridder is nooit 't megatalent geweest wat een Sneijder of van der Vaart was, maar verdient toch wel meer dan na een paar wedstrijdjes waarin 'ie redelijk heeft gespeeld nu door de achterdeur te vertrekken. Dat 'ie niet kan spelen nu Rosales er is, ok. Maar De Mul boven De Ridder zetten, dat is gewoon weer het Ronald Koeman-syndroom.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Vorig seizoen was hij nog een megatalent, zo snel zal het toch niet bergafwaards zijn gegaan...?
Sorry maar als dat het is wat de Mul heeft dan mag hij niet eens met Ajax2 meedoen. Wat een drama zeg. Uit welke hoed is die gast getoverd?quote:Op donderdag 23 september 2004 11:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De Ridder heeft eigenlijk nog helemaal niks laten zien. De Mul heeft laten zien dat hij een betere rechtsbuiten is dan De Ridder.
Hazes was DWS en FC Amsterdam-supporter en minder Ajacied.quote:Op donderdag 23 september 2004 16:16 schreef JaWi het volgende:
Ik stel voor dat voor Ajax - Roda Hazes gedraaid gaat worden, met You'll never walk alone (ajax).
Dat is dan ook wel weer waar. Ach ja, maakt ook niet uit.quote:Op donderdag 23 september 2004 16:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Hazes was DWS en FC Amsterdam-supporter en minder Ajacied.
God straft onmiddelijk!quote:Op woensdag 22 september 2004 19:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Logisch gevolg
Saidi loopt kneuzing op
Karim Saidi heeft op de training bij Feyenoord een fikse kneuzing aan de voorvoet opgelopen. "Dat is een meevaller, in die zin dat er niks gebroken is", zei clubarts Robbart van Linschoten op de website van Feyenoord. De Tunesische verdediger kwam tijdens de ochtendtraining in botsing met Dirk Kuijt.
Dat vind ik dus jammer, temeer omdat De Ridder niet 'zomaar' zwerft, maar vanuit zijn achtergrond 'functioneel zwerft'. Juist uit het 'Ajax-de ridder- zwerfverhaal' verwacht ik veel van hem. Sonck zwerft ook, maar daar waar de bal niet komt. Ik wil De Ridder gewoon en tijdje aan het werk zien, en niet De Mul. Ook leuk, maar anders.quote:Op donderdag 23 september 2004 17:24 schreef methodmich het volgende:
De Mul is een aardige speler die het veld breed kan houden, terwijl De Ridder meer gaat zwerven, aangezien dat een aanvallende middenvelder is. Vandaar dat Koeman De Mul kiest.
Duidelijk een Flinkevleugel en Van der Lem adept.quote:Op donderdag 23 september 2004 16:34 schreef golfer het volgende:
Hazes was DWS en FC Amsterdam-supporter en minder Ajacied.
Daar komt mijn Pa dus vandaan en tot op de dag van vandaag snap ik niet waarom hij met een snik in zijn stem over Fc Amsterdam praat. Alleen maar narigheid en gesodemieter over geld bij die club.quote:Op donderdag 23 september 2004 18:39 schreef tong80 het volgende:
Blauw Wit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |