Dat denk ik ook niet.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:11 schreef gras het volgende:
Ik denk niet dat De Ridder nog verhuurd gaat worden.
Laten we hem gewoon houden, hij is pas 19?? en hij vindt al dat hij te weinig krijgt..... zijn leven is amper begonnen!quote:Op woensdag 22 september 2004 19:04 schreef methodmich het volgende:
Eens denken. Wat zou een club zijn om De Ridder aan te verhuren? Ik ga voor Willem II.
Dat is die wereldvoetballer van Feyenoordquote:Op woensdag 22 september 2004 18:53 schreef gras het volgende:
[..]
Ik heb de VI nog niet gelezen, maar volgens mij kan hij zich beter bezig houden met z'n eigen club...
20 jaar inmiddels.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Laten we hem gewoon houden, hij is pas 19?? en hij vindt al dat hij te weinig krijgt..... zijn leven is amper begonnen!
quote:Op woensdag 22 september 2004 19:19 schreef Chadi het volgende:
Rijkaard??
quote:NAAM Franklin Edmundo Rijkaard 'De Lama'
GEBOREN 30 september 1962, Amsterdam, Nederland
LAND Nederland
CLUBS SCA, Ajax, Sporting Lissabon, Real Zaragoza, AC Milan; Nederland, Sparta,
Barcelona
POSITIE controlerende middenvelder, voorstopper
BEEN rechts
LENGTE 1.87 m
GEWICHT 85 kg
INTERLANDS, GOALS, GEM., LAATSTE UPDATE
73 10 0,14 eind carrière
gaat het bestuur weer in het uitvak zittenquote:Ajax steunt zijn supporters
Amsterdam, 22 september 2004
Ajax ondersteunt de door de OFA opgeroepen boycot tegen de combi-reis naar Alkmaar, voor de uitwedstrijd tegen AZ. Ajax heeft in het kader hiervan besloten dat een bezoek aan de wedstrijd AZ - Ajax NIET meetelt in de toewijzingsprocedure van een 'voorrangsuitkaart'.
Dus de trouwe supporters die vrijwel alle uitwedstrijden bezoeken, lopen daarom geen gevaar dat zij, door deel te nemen aan deze boycot, in de toekomst minder aanspraak kunnen maken op een voorrangsuitkaart.
Ajax begrijpt niet hoe de gemeente Alkmaar tot deze beslissing is gekomen. De argumenten die aangedragen worden geven blijk van een inconsistente aanpak en zorgen slechts voor verwarring. Vorig seizoen is namelijk tijdens de evaluatie aangegeven dat men zeer tevreden was over het gedrag van de Ajax-supporters in het stadion van AZ.
Ajax roept zijn supporters op om zich als waardige Ajacieden te gedragen door de wedstrijd niet te bezoeken en daarmee het ongelijk van de lokale driehoek te bewijzen.
Ja, dat denk ik wel. Ik denk zelfs dat hij goed genoeg is voor Ajax maar Koeman wil er niet aan.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:28 schreef Chadi het volgende:
Je denkt toch hoop ik niet dat hij goed genoeg is voor Bracelona?
Ik heb géén kaartje gehaald, maar er zijn er vast velen die er wel heen gaan. Het is tenslotte niet ver weg.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
gaat het bestuur weer in het uitvak zitten
Pienaar is toch duidelijk beter.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:30 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Ik denk zelfs dat hij goed genoeg is voor Ajax maar Koeman wil er niet aan.
waarom staakt Ajax de kaartverkoop dan niet gewoon.....quote:Op woensdag 22 september 2004 19:30 schreef gras het volgende:
[..]
Ik heb géén kaartje gehaald, maar er zijn er vast velen die er wel heen gaan. Het is tenslotte niet ver weg.
Da's sinds Zlatan weg is op 2 na de beste speler.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:31 schreef gras het volgende:
[..]
Pienaar is toch duidelijk beter.
Hij telt niet mee voor de voorrangsuitkaart in ieder geval, maar waarom ze de kaartverkoop dan niet gewoon staken is me ook een raadsel.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waarom staakt Ajax de kaartverkoop dan niet gewoon.....
quote:Op woensdag 22 september 2004 19:30 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Ik denk zelfs dat hij goed genoeg is voor Ajax maar Koeman wil er niet aan.
Misschien wel de belangrijkste speler van Ajax op dit moment.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Da's sinds Zlatan weg is op 2 na de beste speler.
Heb ik gedaan, alleen niet iedereen in de arena was er blij meequote:Op woensdag 22 september 2004 16:28 schreef methodmich het volgende:
Leuke vlag. Moet je zelf maken joh.
Heb ik gedaan, alleen jammer dat niet iedereen in de arena er blij mee was...quote:Op woensdag 22 september 2004 16:28 schreef methodmich het volgende:
Leuke vlag. Moet je zelf maken joh.
ben je niet witheet?quote:Op woensdag 22 september 2004 19:40 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, alleen niet iedereen in de arena was er blij mee![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |