Omdat het ten eerste geen terechte geuzennaam is en ten tweede roept het allemaal provocaties op die zeer onwenselijk zijn. Hamas Hamas, Joden aan het gas kan niet door de beugel en daar wordt keihard tegen opgetreden, maar het is niet bedoeld om echte Joden te kwetsen.quote:Op zondag 26 september 2004 13:12 schreef PLAE@ het volgende:
ach twi wat is het hele probleem nou met onze geuzennaam.
Geen mijn inziens.

Iedereen die het wil zingen, prima, maar al die onzin dat Ajax een Jodenclub is, en het feit dat ik als Ajacied zijnde kankerjood wordt genoemd, terwijl ik het woord "Joden" nooit anders door m'n strot heb laten gaan dan bij m'n voorleesbeurt tijdens een les geschiedenis op de middelbare school, dat vind ik best storend.quote:Op zondag 26 september 2004 13:12 schreef PLAE@ het volgende:
ach twi wat is het hele probleem nou met onze geuzennaam.
Geen mijn inziens.

Zo ken ik je weer popoquote:Op zondag 26 september 2004 13:27 schreef popolon het volgende:
Drie punten afgesnoept van een voormalig landskampioen, prima

Nee hoor, best gezellig opzich en er was nog genoeg bier over van de heenreis...quote:Op zondag 26 september 2004 12:57 schreef twi het volgende:
[..]
Moet een lange, stille en eenzame reis terug naar Kerkrade zijn geweest.

Dan is de logische stap natuurlijk om die andere "supporters" te provoceren. Toch?quote:Op zondag 26 september 2004 13:42 schreef PLAE@ het volgende:
Het misverstand is wel dat niet Ajax sups zelf begonnen zijn met het joden gedoe.

aah dat kan toch geen kwaadquote:Op zondag 26 september 2004 13:44 schreef twi het volgende:
[..]
Dan is de logische stap natuurlijk om die andere "supporters" te provoceren. Toch?

ach, ingecalculeerd verlies heet dat, je weet dat je normaal met 2 a 3 doelpunten verschil klop krijgt.quote:Op zondag 26 september 2004 13:36 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee hoor, best gezellig opzich en er was nog genoeg bier over van de heenreis...
En een tussenstop bij een Mac kan ook gezellig zijn...

Doeken op 410 waren inderdaadquote:Op zondag 26 september 2004 14:03 schreef JaWi het volgende:
Het was nou niet echt hoogstaand gisteren. Maar goed, dit soort wedstrijden moet je ook winnen. Leuke doeken op 410
.
quote:Op zondag 26 september 2004 14:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
ach, ingecalculeerd verlies heet dat, je weet dat je normaal met 2 a 3 doelpunten verschil klop krijgt.

of nog beter je zingt niksquote:Op zondag 26 september 2004 13:24 schreef StarGazer het volgende:
Dus ipv van jood wordt het dan bijv arrogante kwal?
Ik hoor het de psv'ers al zingen: En wie niet springt , die is een arrogante kwal...

Die in de tweede helft over Hazes was mooi. Die over de bobo's ook. Benieuwd of het geld al binnen isquote:Op zondag 26 september 2004 14:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Doeken op 410 waren inderdaad![]()
[..]
Bij de top3 moet je inderdaad uitgaan van verlies en alles wat je meeneemt is gewonnen! Neemt niet weg dat ik gister, met die kansen die we hadden, met een opgeheven hoofd de UFO verliet...

Over de 2de helft gesproken hadden jullie meer verdiend maar de 1e helft meegerekend kwamen jullie er niet aan te pas, 2de helft kregen jullie ook meer kansen omdat Ajax meer risico moest nemen.quote:Op zondag 26 september 2004 14:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bij de top3 moet je inderdaad uitgaan van verlies en alles wat je meeneemt is gewonnen! Neemt niet weg dat ik gister, met die kansen die we hadden, met een opgeheven hoofd de UFO verliet...

quote:Ajax A1 wint van Feyenoord A1
Amsterdam, 26 september 2004
De Ajax A1 heeft zondag de wedstrijd in de Shell-jeugdcompetitie tegen de Feyenooord A1 met 2-1 gewonnen. Ajax domineerde het duel vooral in de eerste helft. Het team van Danny Blind speelde feller dan de tegenstander uit Rotterdam.

Dank u!quote:Op zondag 26 september 2004 14:10 schreef DarkShine het volgende:
Doeken op 410 waren inderdaad![]()

quote:26/9/2004 - Gerucht: Ajax wil Bergkamp terughalen voor technische staf
(Van onze verslaggever RvN)
Volgens boulevardblad Sunday Mirror wil Ajax Dennis Bergkamp na zijn carriere heel graag binnenhalen voor een positie in de technische staf. De krant meldt dat Bergkamp een functie als trainer na zijn carriere wel zou ambieren. In een interview met Bergkamp met dezelfde krant komt Ajax niet ter sprake, maar meldt de aanvaller dat hij zich topfit voelt en volgens de statistieken van Wenger sneller is dan vorig seizoen. Hij denkt dan ook vooralsnog niet aan stoppen en zou zlfs filosoferen om er nog een jaar na dit seizoen aan vast te plakken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |