abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22108155
Sky Radio vind ik een relaxte zender met goede muziek voor een wat breder publiek, ik vind alleen dat ze de laatste tijd wel erg veel reclames hebben, zo een 4 keer per uur.
Ze kunnen wel roepen dat ze geen 'irritante DJ's' hebben maar ik vind dit ook behoorlijk irritant
Een heer met stijl
pi_22108441
Ze kunnen ook niet met iedereeeeeen rekening houden he
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_22108549
CD-Speler FM is best een gave zender vind ik. Veeel beter dan Sky
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 21 september 2004 @ 17:29:57 #4
56875 dalet
zoekt altijd de grens op :)
pi_22108747
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 17:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Sky Radio vind ik een relaxte zender met goede muziek voor een wat breder publiek, ik vind alleen dat ze de laatste tijd wel erg veel reclames hebben, zo een 4 keer per uur.
Ze kunnen wel roepen dat ze geen 'irritante DJ's' hebben maar ik vind dit ook behoorlijk irritant
En hoe denk je dat ze jouw die goede muziek kunnen laten horen??? JUIST! De commercials. Natuurlijk gebruik ze niet alle inkomsten daarvoor, ook zorgt het ervoor dat je geen misselijke prijs ontvangt bij een spelletje of actie.

Ik geef toe, het kan best minder, maar met 1 minuut reclame per keer halen ze het echt niet.
If it ain't Dutch... It ain't much!
  dinsdag 21 september 2004 @ 17:40:27 #5
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_22109012
Downloaden die muziek
opgezegd@fok.nl
  dinsdag 21 september 2004 @ 17:46:01 #6
13260 Draaitafeltje
Whoopy fuckin' doo!
pi_22109138
Als ik in de auto reclame hoor gaat bij mij de zender gelijk over, ik wil muziek horen
En dan maakt het mij niet eens zoveel welk station er volgt, zolang de muziek maar goed is (en geen slap getaai van dj's)
We're on an express elevator to hell, going down!
pi_22109232
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 17:20 schreef wolfrolf het volgende:
CD-Speler FM is best een gave zender vind ik. Veeel beter dan Sky
MP3 FM is anders ook een erg leuk station.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_22109439
Ja het is allemaal waar wat jullie zeggen maar dan mag ik het nog wel om over te klagen vinden, daar is de Klaagbaak toch voor bedoeld
Een heer met stijl
pi_22109534
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 17:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En ze draaien 100 keer per dag dezelfde saaie bagger

En dan maar zeuren dat ze geen irritante DJ's hebben, het probleem is gewoon dat er geen DJ's bij die zender willen draaien en ze maar een computer+winamp als 'DJ' gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')