Klopt, ze komt terug:quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:08 schreef babette21 het volgende:
Staat me bij dat ik ergens gelezen heb dat ze dit seizoen weer terugkomt, maar 100% weet ik 't ook weer niet... We zullen zien. Maakt me ook niet zo gek veel uit, want vond haar nooit zo bijzonder.
quote:Geboren : Alwien werd geboren op 19 mei 1970 in Pretoria, Zuid Afrika.
Televisie : Alwien is vooral bekend van het spotje van Coberco, waarin zij zo'n trek heeft in drinkyogurt dat het pak al leeg is als ze gaat afrekenen. Ze krijgt een beetje Yogurt op haar bovenlip. Gelukkig ziet de cassiére dat en zorgt dat Alwien haar lip schoonveegt. Alwien speelde verder ondermeer gastrollen in Baantjer & Blauw Blauw. Ook speelde Alwien een rol in de tv serie Doei van de EO. Alwien speelde 2 seizoenen lang de rol van Finette van Aspen in Rozengeur & Wodka Lime (RTL 4), in seizoen 4 dat vanaf maart 2004 te zien is keert ze weer terug als Finette. Alwien is ook te zien in een ziekenhuisserie van de NCRV met de naam Hartslag als Julie Senff, vanaf januari 2004 een nieuw tweede seizoen van de serie.
Film : Alwien speelde een rol in de films Goede Daden en Voor Hete Vuren.
Theater : Vanaf eind oktober 2003 is Alwien samen met Esmée de la Bretoniere te zien in het toneelstuk Een Natte Droom.
Weetjes : Alwien had ongeveer een jaar lang een relatie met acteur Chris Zegers (Liever Verliefd).
quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Klopt, ze komt terug:
[..]
Dat laatste lijkt me wel wat, maar ik hoef echt geenquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:23 schreef babette21 het volgende:
Aaaah moet Svennie er ook bij?? Ik zou zeggen: lever ff een foto'tje...
Volgens mij kun jij wel door voor eh... Bart!!
(dan mag je dunn0w verafgoden, lijkt je dat wat?!)
Verkeerde topic misschien? Iedereen was al wegquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:29 schreef babette21 het volgende:
Nou ja, ik ga pleite... ik hoor morgen wel wat 't geworden is!! Goodnight to all of you![]()
Prachtig!quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:10 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Jullie moeten me even helpen hoor. Bart is toch die dikke, die vriend van Bob? En Jasper is de ex-man van Donna? En wie is dan gerd?quote:Op woensdag 14 april 2004 07:49 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Prachtig!![]()
He Svensational je kunt ook nog als Jasper of Gerd..
Gert is die buurman van Catharina met wie ze nu een seksrelatie heeft.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:21 schreef Svensational het volgende:
Jullie moeten me even helpen hoor. Bart is toch die dikke, die vriend van Bob? En Jasper is de ex-man van Donna? En wie is dan gerd?
Helemaal goed... Maar Jasper is zogoed als weg uit de serie.. dus dan ben jij Gerd.. mag je stoer op een motor rijden.. enzoquote:Op woensdag 14 april 2004 11:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jullie moeten me even helpen hoor. Bart is toch die dikke, die vriend van Bob? En Jasper is de ex-man van Donna? En wie is dan gerd?
Liever Gerd dan Bart.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:59 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Helemaal goed... Maar Jasper is zogoed als weg uit de serie.. dus dan ben jij Gerd.. mag je stoer op een motor rijden.. enzo
Ja precies.. Bob ja..quote:Op woensdag 14 april 2004 14:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Liever Gerd dan Bart.
Maar dan ben ik dus in elkaar geslagen door de man waar jij verliefd op bent?
quote:Op woensdag 14 april 2004 14:02 schreef dunn0w het volgende:
En de vrouw waar jij mee neukt is getrouwd met Bob.
Klein?quote:Op woensdag 14 april 2004 14:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een taal voor zo'n klein meisje
Dan neuk ik trouwens liever met de oude Robin. Die was veel leuker dan deze
Ach valt toch wel mee..quote:Op woensdag 14 april 2004 14:26 schreef Svensational het volgende:
hmm..daar moet ik het dan maar mee doen
Liever die rechter dan de linkerquote:Op woensdag 14 april 2004 14:28 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ach valt toch wel mee..
[afbeelding]
(die rechtse..)
Haha ja..quote:Op woensdag 14 april 2004 14:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Liever die rechter dan de linker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |