ga toch weg dat mens is echt ranzigquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:38 schreef Shir het volgende:
Ze is niet ordi....
Arrogant ja, maar is dat niet leuk als er zo'n typje in zit?
Ja was idd een leuke scene ( nou ja eigenlijk meerdere scenes.. ) daar in dat beatyhotel.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:36 schreef babette21 het volgende:
Ik vind Donna niet ordi.... meer een eh.... golddigger?!?!
Die keer in dat beautycentrum vond ik haar overigens wel grappig, toen ze zo bezopen was
Vooral dat laatste, heb ik hartelijk om moeten lachuh haha!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:31 schreef dunn0w het volgende:
Ja was idd een leuke scene ( nou ja eigenlijk meerdere scenes.. ) daar in dat beatyhotel.
Lekker met z'n allen roken in de sauna.
Deze titel krijgt de FOK!-award voor originaliteitquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:18 schreef babette21 het volgende:
Ik stel bij deze voor: Rozengeur & Wodka Lime - deel 2
Het is idd zeer irritant..quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:38 schreef babette21 het volgende:
tja hoe irritant het ook is, het is toch een soort van traditie hier he.... nou, kom maar op dan...
* Babette keurt overigens bij voorbaat alles af, omdat dat nu eenmaal ook traditie is én omdat het topic volmoet
Hehe, eindelijk iemand die het opvaltquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:40 schreef babette21 het volgende:
ff Off-Topic: Sven waarom heb je in Godsnaam dat big van WIV overgenomen?!?!?!?!?
Gelukkig komt ie nu toch niet vol... dus kunnen we er nog 'n nachtje over slapen en komen we morgen met de geniale titel: R&WL deel 2 haha... Ach wie weet krijg ik nog 'n ingeving...quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:41 schreef dunn0w het volgende:
Maar die titels verzinnen moet je echt niet aan mij vragen.. ben daar niet echt goed in.. en al helemaal niet op commando.
Dat doen ze met alle RTL4-programma's. R & WL, Grijpstra en de Gier en De Erfenis. Echt niet leuk meer gewoonquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:47 schreef babette21 het volgende:
BTW: Ze moeten dat voorstukje niet zo vaak uitzenden, 't roept altijd alleen maar vragen op terwijl het nog veel te lang duurt tot 't zondagavond is...![]()
Ik heb het nog niet één keer gezien... maarja toetsweek.. dus bijna geen tv gezien..quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
Gelukkig komt ie nu toch niet vol... dus kunnen we er nog 'n nachtje over slapen en komen we morgen met de geniale titel: R&WL deel 2 haha... Ach wie weet krijg ik nog 'n ingeving...
BTW: Ze moeten dat voorstukje niet zo vaak uitzenden, 't roept altijd alleen maar vragen op terwijl het nog veel te lang duurt tot 't zondagavond is...![]()
Stoor me er al de hele dag aan...quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:44 schreef Svensational het volgende:
Hehe, eindelijk iemand die het opvalt
WIV = the_professor (mark my words!!)quote:Ik heb hem daarna trouwens nog niet weer gezien op FOK
Robin papt met een rijke vent aan om te bewijzen dat ze niks voor Bob voelt...quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:50 schreef dunn0w het volgende:
Ja ben best benieuwd hoe het eindigt met Bob en Robin...
Ja dat ook! .. Maar dan krijgen Robin en Cat weer ruzie om Bob.quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:52 schreef babette21 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Cath die vreselijke Gerd de deur uittrapt nadat ze die bandjes heeft gevonden!!!![]()
Heee, dat dacht ik ook al!!!! Ik wou het al eens zeggen daar, maar ik wachte tot the_professor een woordgrap van een onm-personage zou maken!quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:50 schreef babette21 het volgende:
WIV = the_professor (mark my words!!)
't is overduidelijk: zelfde taalgebruik, zelfde kuthumor...quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:54 schreef Svensational het volgende:
Heee, dat dacht ik ook al!!!! Ik wou het al eens zeggen daar, maar ik wachte tot the_professor een woordgrap van een onm-personage zou maken!
Doen!, Doen!quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
Robin papt met een rijke vent aan om te bewijzen dat ze niks voor Bob voelt...
maar die gozer gaat haar onwijs veel geld bieden voor 'n wip!!!!![]()
Can't hardly wait!!!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:54 schreef dunn0w het volgende:
Ja dat ook! .. Maar dan krijgen Robin en Cat weer ruzie om Bob.
Bitchfight!
Alleen die woordgrapjes nog: LN, Tuur, DoRiz SjokSjokquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is overduidelijk: zelfde taalgebruik, zelfde kuthumor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |