Heb haar nog niet zoveel gezien, heb 't vorige seizoen nl moeten missen... Maar tot nu toe maakt ze idd weinig indruk. Al vond ik haar vorige keer wel errug oké: "Ho wacht even, eerst beschuldigen en dan weglopen?? Dat jij je klote voelt betekent niet dat je zomaar om je heen mag trappen..." (of iets in die richting). Touché!!quote:Op woensdag 14 april 2004 15:56 schreef dunn0w het volgende:
Jah? Ik vind die zoooo slecht spelen.
Dat was (in een flits) in de promo voor volgende week te zien...quote:Op woensdag 14 april 2004 16:13 schreef dunn0w het volgende:
Hoe weetje dat Babette weer naar Nathalie terug gaat?
Ik heb nergens gezien/gelezen namelijk.
Ow dan heb ik het gewoon over het hoofd gezien ofzo... of de promo niet opgenomen.. (kon zondag nl niet kijkequote:Op woensdag 14 april 2004 16:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat was (in een flits) in de promo voor volgende week te zien...
Reken ik wel opquote:Op woensdag 14 april 2004 16:24 schreef Partygurl het volgende:
Robin en Bob zullen ook nog wel voor opschudding gaan zorgen
Slotje op...quote:Op woensdag 14 april 2004 16:41 schreef Svensational het volgende:
Dunn0w, waarom kun je niet reageren in jouw fotoboek :}
Dus koppel je haar aan mij?quote:Op woensdag 14 april 2004 16:40 schreef dunn0w het volgende:
Nee dat is nooit echt duidelijk geworden... Ze waren vanaf aflevering 1 samen.
Maar ach ja.. Donna vind ik
En voor al je andere "geheime aanbidders" van FOK!quote:Op woensdag 14 april 2004 16:42 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Slotje op...
Maar zal ik het (SPECIAAL) voor jou ff unblocken?
Dat kan dan vanaf nu... en heb er speciaal voor jou ook nog fotos opgezet...quote:Op woensdag 14 april 2004 16:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
En voor al je andere "geheime aanbidders" van FOK!
Ik vind haar arrogant, egocentrisch en heeel dominant.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:45 schreef Shir het volgende:
Ach Donna, is wel ok. Ze is gewoon een beetje vaag.
En een vreselijk loeder om te zienquote:Op donderdag 15 april 2004 16:51 schreef dunn0w het volgende:
Back on topic..
[..]
Ik vind haar arrogant, egocentrisch en heeel dominant.
Loeder.. dat woord gebruikt Charlie uit GTST ( ONtopic *zucht.. ) ook altijd.quote:Op donderdag 15 april 2004 17:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En een vreselijk loeder om te zien
ow dan gebruik ik dat woord niet meer of het moet de oude charlie zijnquote:Op donderdag 15 april 2004 17:22 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Loeder.. dat woord gebruikt Charlie uit GTST ( ONtopic *zucht.. ) ook altijd.
En.. daar heb je he-le-maal gelijk in!quote:Op donderdag 15 april 2004 17:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
dan word het gewoon ordinair wijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |