De Playstation1 (de ouwe, voor de PSone) werd ook door alles en iedereen psx genoemd... dit is echter nooit een officiële naam geweest!quote:Op zondag 26 september 2004 14:51 schreef Geqxon het volgende:
Ah, daarom wordt hij door bijna 243 sites zo genoemd
Sony zelf zegt dat PSTwo niet de juiste naam is...quote:Op zondag 26 september 2004 14:52 schreef mordradead het volgende:
ps -> psone
ps2 -> pstwo..... lijkt me wel logisch
ik vind hem verder lelijkmaar als hij nog betaalbaarder word koop ik hem wel
ze kunnen wel meer zeggen... in de volksmond word het pstwo, let maar opquote:Op zondag 26 september 2004 15:06 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Sony zelf zegt dat PSTwo niet de juiste naam is...
Wat is die zwarte vlek onder je lipquote:Op woensdag 22 september 2004 21:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ff mijn snapshots online gezet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja... totdat de èchte PStwo uitkomt!quote:Op zondag 26 september 2004 15:09 schreef mordradead het volgende:
ze kunnen wel meer zeggen... in de volksmond word het pstwo, let maar op
Tja... ik weet het niet. Zo'n toploading-systeem maakt 'm opzich net iets minder hight-tech, iets meer speelgoed-achtig vind ik.quote:Op zondag 26 september 2004 16:01 schreef HansvanOchten het volgende:
He zo'n toploader is echt geweldig.
Ik miste dat echt in de overstap van ps1 naar ps2.
Knap, ja. Nuttig, nee.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:14 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Kuch. Wat een foute opmerking. Sony is de enige die zich als enige een beetje op verkleining cq vooruitgang fixt op dat gebied. En als je dik 70% van je console afsnoept en hem nog steeds hetzelfde kan laten doen dan noem ik dat knap. Erg knap.
Sony is de enige in het consolewereldje die dat doet en daar mag je best respect voor hebben. Enorm veell respect omdat het ding zo klein als de ehr.. tja.. Wat is het?
Dus een PS2 met het formaat van een koelkast vind je ook prima?quote:Op zondag 26 september 2004 17:03 schreef Rodie83 het volgende:
Nuttig, nee.
mijn ps2 staat hier in een kast met genoeg ruimte voor dvdspelers, dus of het nu een koelkast of pstwo is het past gewoonquote:Op zondag 26 september 2004 17:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dus een PS2 met het formaat van een koelkast vind je ook prima?
alleen jammer dat het een toploader is als je hem onder je autostoel gaat plaatsen, maar ga jij serieus een tv en een ps2 in je autobouwen? dan hoop ik dat je een garage hebtquote:Op zondag 26 september 2004 17:44 schreef Geqxon het volgende:
Nuttig: Ja, want dit past wel onder mijn autostoel, en vanwege de losse voeding, is een autoadapter niet ver van ons verwijdert (nu zul je het met een 'domme' 230-12v omvormer moeten doen)
Lcd schermpjequote:Op zondag 26 september 2004 18:25 schreef Tain het volgende:
[..]
alleen jammer dat het een toploader is als je hem onder je autostoel gaat plaatsen, maar ga jij serieus een tv en een ps2 in je autobouwen? dan hoop ik dat je een garage hebt
Deze heb je al voor ¤399,-quote:Op zondag 26 september 2004 18:49 schreef peristilius het volgende:
Lcd schermpje
alleen zijn die dingen pokkeduur
voor 7" vind ik dat best prijzig eigenlijkquote:Op zondag 26 september 2004 21:01 schreef P-Style het volgende:
[..]
Deze heb je al voor ¤399,-
[afbeelding]
Wacht maar tot je'm in de vitrine van de dixons (of wat voor winkel dan ook) ziet staan... of beter nog, tot je'm in je handen hebt!!!quote:Op zondag 26 september 2004 21:53 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind hem nog steeds lelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |