Ben benieuwd wanneer we lezen over de eerste gesneuvelde pstwo als er niks veranderd isquote:Op woensdag 22 september 2004 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies, de PS2 controller zit muurvastDe Xbox heeft dat het beste geregelt inderdaad
de Pattex Station twoquote:Op woensdag 22 september 2004 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien komt er een Special Limited Edition met zuignappen
ik plak hem liever vast met pattex dan dat ik hem 1x aan de controller kabel kapot trekquote:Op woensdag 22 september 2004 20:39 schreef NvM het volgende:
[..]
Na die vreselijke Pattex reclame heb ik mezelf gezworen nooit meer iets van Pattex te kopen
Misschien moet je dan leren je agressie beter te beheersen en beter oefenen in je games?quote:Op woensdag 22 september 2004 20:51 schreef Tain het volgende:
[..]
ik plak hem liever vast met pattex dan dat ik hem 1x aan de controller kabel kapot trek
quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:36 schreef G-Mart het volgende:
Ik heb hem vandaag in mijn handen gehad, later vanavond wat foto's maar hij is echt heel erg klein. Opvallend genoeg lijkt het apparaat compleet gebouwd om rechtop te staan, zelfs het kleine PlayStation logo is niet meer te draaien. Nog opvallender dan is dat het een toploader is, je moet dus op een knopje drukken (deze zit links van het PS logo) om het klepje open te laten gaan.
JIJ met de PStwo in je handen?!? Waar?!? Waar kun je dat ding bezichtigen?quote:
Tja... ik zou niet weten hoe anders, maar hoe de hel komt 'ie bij die perspresentatie?!quote:Op woensdag 22 september 2004 21:31 schreef NvM het volgende:
Hij was waarschijnlijk bij die perspresentatie?
Waar is dat? WAAR?!?! Ik wil 'm ook vast kunnen houden!quote:Op woensdag 22 september 2004 21:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ff mijn snapshots online gezet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maareh... dat was toch alleen in Japan? Was je toevallig in Japan gisteren?quote:Op woensdag 22 september 2004 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gister, perspresentatie Najaar PS2
Serieus?! Daar had ik bij willen zijnquote:Op woensdag 22 september 2004 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nee gister was de perspresentatie voor alle najaarsgames in Nederland... en gelukkig was er door de aankondiging sochtends in Japan smiddags de PS2 New Style te bewonderen in de Jimmy Woo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |