Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat zouden we in ons vorige leven gedaan hebben dan?![]()
Ja, wacht, jij zei pas iets over dat Jomanda geen oplichtster was ofzo? Wat bedoelde je daarmee? Dat wilde ik nog een keer vragenquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet het niet..
Jomanda is de oplossing..
Wat dan?quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:43 schreef BVO het volgende:
Oh ja..
Ja, ik vond het zelf ook altijd eenn gek wijf, maar pas op een dorpsfeest ergens zei ze tegen me moeder dingen die ze gewoon niet kón weten..
quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben weggeregend bij de training.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:50 schreef BVO het volgende:.
Je krijgt wat je verdiend he.
* BVO las trouwens eerst "weggerend".
Oh, dat lijkt me ook eng jaquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:49 schreef BVO het volgende:
Ja..
Nja, we waren daar met wat familie enzo, dus toen zj daar zo aankwam ging mn moeders broer naar dr toe, wilde dr een beetje voor lul zetten enzo... Toen ze gewoon aardig en serieus reageerde enzo, vroeg ie wat dingen (een iemand had hoofdpijn enzo, mn moeder zat ook niet altijd lekker in dr vel, enz..) Toen zei ze dus dat ze bepaalde dingen, die eind 1996 gebeurd zijn (precies toen is mn opa, haar vader dus, overleden) nog niet verwerkt had enzo... en ze zij nog wat andere dingen die echt precies klopten enzo...
Was echt eng gewoon..
Ik ookquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:00 schreef BVO het volgende:
Met andere woorden: Ik ga weer even een half uurtje onzin kijken.
gha wheg! gha wheg...gha wheg!!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:49 schreef BVO het volgende:
Dorothea is leuk![]()
.
Hoiquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:20 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoi
Ik heb Mean Girls gekeken
quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:30 schreef ZOWIEE het volgende:
Beter?
Net of het zo'n goedlopend forum zou wordenquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:35 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hij heeft hem zelf ook al uit zn sig gehaald
Ik maak je plekje vast warm!quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:34 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik kom ook zo lieverd!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |