Nee hoor, is wel officieel geregistreerd enzo.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Erg onbetrouwbaar dus..
Dat had m'n vriend ookquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:38 schreef BVO het volgende:
Nee, alleen bij een soort van priveschool.. of hoe moet ik dat zeggen.. niet bij een rijschool, gewoon een man die het in zijn eentje doet zeg maar..
Was zeker wel frusterend, jij bent toch ook zo perfectionistisch??quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:46 schreef BVO het volgende:
De eerste keer haalde ik m'n theorie niet..
Black-out enzo..
* Tania18 is ook te perfectionistischquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:50 schreef BVO het volgende:
Té perfectionistisch...
En ik baalde er erg van ja.![]()
Ik ook, en zelfs dan eigenlijk nog nietquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:58 schreef BVO het volgende:
Veel te perfectionistisch zelfs..
Ben pas ergens tevreden over als het nog beter dan perfect is..
Mijn vriend is wat dat betreft best wel het tegenovergestelde van mij en eigenlijk werkt het best wel (meestal dan). Als ik me weer eens zit op te fokken over dat iets niet helemaal perfect gaat, dan laat hij me altijd wel zien dat ik overdrijfquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:01 schreef BVO het volgende:
Dat denk ik ook niet..
Maarja, met iemand leven die het juist helemaal niet is is ook frustrerend ben ik bang..
Volgens mij ligt het echt aan het sterrenbeeld.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mijn vriend is wat dat betreft best wel het tegenovergestelde van mij en eigenlijk werkt het best wel (meestal dan). Als ik me weer eens zit op te fokken over dat iets niet helemaal perfect gaat, dan laat hij me altijd wel zien dat ik overdrijf![]()
Aan de andere kant vind ik het soms ook wel eens irritant als hij zich ergens makkelijk vanaf maakt![]()
Dat moet haast wel, ik ken bijna niemand die zo erg daarin is als ik :')quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het echt aan het sterrenbeeld. :').
Toch niet helemaal wat ik verwacht hadquote:Deze relatie-analyse is voor Tania geboren Zondag 23 Januari 1983 en voor Bob geboren Donderdag 23 Januari 1986:
Het centrale thema voor deze relatie is dromen van werkelijkheid leren onderscheiden.
Men is niet elkaars vader of moeder.
Er is een sterk activerende verbinding tussen de Zon van Bob met de Maansknoop van Tania Bob heeft een sterk déja-vu-gevoel bij de eerste ontmoeting.
Tania voelt zich onverklaarbaar aangetrokken.
Er komen herinneringen boven die niet in dit leven plaats gevonden kunnen hebben.
Dit moet wel bijna een voorbestemde relatie......
quote:Er komen herinneringen boven die niet in dit leven plaats gevonden kunnen hebben.
Wat zouden we in ons vorige leven gedaan hebben dan?quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:35 schreef BVO het volgende:
Dat déja-vu-gevoel had ik wel hoor.
.
[..].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |