Even buurten.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, maar wat komt ie dan doen??![]()
Hij dacht dat het hier gezellig zou zijnquote:Op dinsdag 21 september 2004 00:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, maar wat komt ie dan doen??![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 21 september 2004 00:20 schreef static het volgende:
[..]
Even buurten.
Is het dat niet dan??quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij dacht dat het hier gezellig zou zijn :')
Valt me hardstikke mee.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoe bevalt het leven nu als moderator??![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:27 schreef BVO het volgende:
Ben er nog.
Oke, dit is ook weer teveel van het goedequote:Op dinsdag 21 september 2004 00:36 schreef BVO het volgende:
Sorry, ben beetje moe..
Maareh... hoe is het verder met je?. Lukt het afstuderen al een beetje? Hoe is het alleen thuis? Nog verliefd?
.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oke, dit is ook weer teveel van het goede![]()
* BVO is ook moe
Maar oke: gaat wel; niet echt; saai en ja.
Zo goed??![]()
Waar is je Klaar avatar??
Ja, hij woont hier, maar hij werkt in Eindhoven, dus 's ochtends om kwart over 5 staat ie op en dan zie ik hem 's avonds rond een uur of 7 weerquote:Op dinsdag 21 september 2004 00:40 schreef BVO het volgende:
[..].
Woont 'ie bij jou deze week?.
Of nja, zal wel niet, anders zou het niet saai zijn.
Klaar is leuk, Hind is leuker..
Wat een takkebaan moet dat zijnquote:Op dinsdag 21 september 2004 00:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, hij woont hier, maar hij werkt in Eindhoven, dus 's ochtends om kwart over 5 staat ie op en dan zie ik hem 's avonds rond een uur of 7 weer![]()
Dus de rest van de dag is het meestal saai
Klaar is veel leuker dan Hind![]()
Maar hoe gaat het bij jou? Is je studie nog steeds even leuk als de eerste week, en lukt je wiskunde al een beetje??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |