Ik heb het deze week niet zo erg druk vandaarquote:Op woensdag 22 september 2004 00:15 schreef Svensational het volgende:
@ Dizer: Wat fijn dat je de laatste tijd weer wat vaker online bent
quote:Op woensdag 22 september 2004 12:02 schreef ZOWIEE het volgende:ik heb net een excell-sheet waar ik al 2 uur aan werkte weggegooid zonder op te slaan
![]()
Heerlijk!quote:Op woensdag 22 september 2004 14:23 schreef BVO het volgende:
Verschrikkelijk.. AL die regen en wind.
.
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Heerlijk!
Helemaal natregenen. En dan thuis lekker je dekens van bed pakken en die om je heen wikkelen, een kop thee drinken en depressieve muziek luisteren.
* Tania18 heeft ongeveer hetzelfde gedaan, alleen ook nog eens de verwarming op 22 graden gezetquote:Op woensdag 22 september 2004 14:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Heerlijk!
Helemaal natregenen. En dan thuis lekker je dekens van bed pakken en die om je heen wikkelen, een kop thee drinken en depressieve muziek luisteren.
Wat is ie toch lief hequote:Op woensdag 22 september 2004 08:37 schreef Svensational het volgende:voor Emma
Ik heb net in de trein naar Alanis geluisterd, dát is pas lekkere muziek voor dit weerquote:Op woensdag 22 september 2004 14:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Heerlijk!
Jagged Little Pill inderdaadquote:Op woensdag 22 september 2004 15:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Welk album van. Alanis?
.
Als ik enige agressie heb zet ik knoeperhard Jagged Little Pill op. Dat werkt nog altijd het beste.
Pearl Jam ken ik niet zo veel van.quote:Op woensdag 22 september 2004 15:25 schreef ZOWIEE het volgende:
Jagged Little Pill inderdaad. En ik heb ook nog Pearl Jam met Vs. erop staan, voor als Alanis afgelopen is
.
Ik kan hier geen muziek luisterenquote:Op woensdag 22 september 2004 15:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
ZOWIEE! Babe! Kun jij daar bij je ding waar je nu bent muziek luisteren? Klik dan op deze link! Echt wel vet cool man..
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |