je plaatje verkleinenquote:Op maandag 20 september 2004 23:09 schreef Cynic het volgende:
Okay, daar gaan we weer. Ik heb al geruime tijd adsl, maar nooit echt de moeite genomen m'n modem goed aan te sluiten. Deze is nu via een haspel in een extra telefoon wandcontactdoos ingeplugd. Doet het prima, de enige nare bijkomstigheid is dat m'n verbinding wegvalt zodra er gebeld wordt. Ook zit er nu nogal een fikse kraak op de lijn.
Nu heb ik vandaag al m'n moed verzameld en het instructieboekje erbij gehaald. In de meterkast heb ik het aansluitpunt gevonden, volgens de kpn is het een isra doosje type 1. Vervolgens moet ik deze loshalen en nateren welke 2 draden op welke aansluiting zitten. Maar er zitten op ons doosje dus al 4 draden aangesloten. Zo dus:
Wat is nu de volgende stap?
JA hallo, dan moet ik daar eerst weer een topic voor aanmaken!quote:Op maandag 20 september 2004 23:17 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
je plaatje verkleinen
en verder even posten welke adsl aanbieder je hebt, en vervolgens het boekje volgen.quote:Op maandag 20 september 2004 23:17 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
je plaatje verkleinen
Neuhh staat netjes in de FAQ:quote:Op maandag 20 september 2004 23:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
JA hallo, dan moet ik daar eerst weer een topic voor aanmaken!
Ik vind het boekje best lastig (van kpn)quote:Op maandag 20 september 2004 23:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en verder even posten welke adsl aanbieder je hebt, en vervolgens het boekje volgen.
Die zijn meestal heel duidelijk.
Als dat dan nog niet lukit, dan kijk je in de search of je vraag al eerder is langs gekomen, en volg je de antwoorden die gegeven worden.
Kom je er dan nog niet uit dan kun je veel op google vinden.
En als allerlaatste redmiddel kun je hier een topic openen en vind je een hoop bereidwillge mensen.
Succes![]()
Ik zal ze toch tegemoet komen, het kleinere plaatje is in de maakquote:Op maandag 20 september 2004 23:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
huilies, windows resized dat ding vanzelf wel
Hardstikke bedankt, ik zal het morgenvroeg meteen gaan proberenquote:Op maandag 20 september 2004 23:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
uitleg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |