de maten zijn verschillendquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:17 schreef TwztId het volgende:
Bij de wehkamp kan je donkerblauwe bestellen, zou ik opzich ook wel blij mee zijn als die zwarte niet te krijgen zijn, maar die staat alleen tussen de Dames Collectie, maar ik neem aan dat de all star schoenen geen speciaal dames en heren model hebben ze zijn allemaal hetzelfde toch
dat was in utreg ook, maar daar zijn ze nu dus een btje opperdepop, hij zei soms krijgen we opeens weer een hele grote ladingquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:11 schreef Tiim het volgende:
Bij America Today in R'dam waren ze een paar weken geleden nog in de aanbieding..weet niet hoe het nu zit. Je zou ff kunnen kijken daar!
Ik heb die rode, gekocht in Rotterdam bij de Funkie house.quote:Op maandag 27 september 2004 14:33 schreef paultjuhhh het volgende:
ik wil de rooie , in utrecht het liefst, maatje 45, was laatst weer gaan zoeken, zag idd veel gele en roze enzo, bij america today hebben ze wel veel, maar geen rooie
hmmm ik wil ze liever ff passenquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:56 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Maar in de wehkamp zag ik ook allstars volgens mij.
Pas je toch ff een paar ofzo in de winkel en besteld dan de goeie maat...quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hmmm ik wil ze liever ff passen
Schoon zijn ze wel, ik heb ze idd al een paar keer meegewassen. Ze zijn gewoon flink versleten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:49 schreef x-cynthia-x het volgende:
wassen gaat perfect hoor
Dat is waar, mooier dan vers uit de winkel idd. Maar de hak ligt er bijna af.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:53 schreef x-cynthia-x het volgende:
verrot..!!! zijn ze toch mooier
whehehe, lijmen gaat te ver!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:57 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Dat is waar, mooier dan vers uit de winkel idd. Maar de hak ligt er bijna af.![]()
Tussen de 50-70 euro gok ik zo..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:29 schreef stijn_ het volgende:
Ik koop denk ik de zwart leren all stars. Normale hoogte, niet die laarsachtige..
Weet iemand wat het me ongeveer gaat kosten?
Dankje, ik ga binnenkort wel even wat winkeltjes doorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:50 schreef TwztId het volgende:
[..]
Tussen de 50-70 euro gok ik zo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |