En dan ben je in het bos druk bezig om alle herfstkleuren, schimmels, rotzooi en weet ik niet wat te vereeuwigen en al die tijd hobbelt er in je slipstream een tienjarig baasje mee dat aan een stuk door kakelt en zich met een camera tracht te vermaken
![]()
.
Omdat die digitale opnamen toch niks kosten hoef ik hem niet zo intensief te begeleiden dan wanneer ie zijn lusten op een spiegelreflex of zelfs op een tweeoog botviert. Sterker nog, ik stop er 128MB in en hoe ie ze in wil vullen mag ie helemaal zelf weten
![]()
.
En nadat dan de eerste tig opnamen de versukkeling ingaan omdat hij zijn eigen vaste hand nog meer overschat dan dat ie de bibberlustigheid van de Kyocera MicroElite3300 onderschat.... Na die tig opnamen beginnen er toch bij vlagen plaatjes uit te komen.
Daarom maar eens een post gewaagd aan de fotokunsten van Jongesok van de laatste dagen:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk had ie het gras om de paddestoelen moeten wegmaaien, zijn flitser niet gebruiken en de boel op statief moeten zetten
![]()
. Ouwesok wist zelf op zijn tiende nog maar amper dat je van paddestoelen en herfstbladeren fraaie plaatjes kon maken......