* locatie noteertquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:36 schreef EagleJ het volgende:
Dit alles is (nog) te vinden in De Bilt, landgoed Oostbroek. Ik heb de foto's vanmiddag gemaakt (met dank aan de één-uurs-service), met mijn Minolta Dynax 505si,
Ik denk dat voor dit soort onderwerpen een stevig statief meer op zijn plaats isquote:op Fuji Superia 200 ISO (misschien had ik beter 400 kunnen nemen...)
Thinkpad-destoelquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:29 schreef Reneuh het volgende:
Deze heb ik gemaakt voor een opdracht van school
Ik ben nog maar een beginnertje, dus spectaculair is et niet
[afbeelding]
heerlijke kleurtjes!! Ik vind foto 3 de mooistequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:08 schreef pea4fun het volgende:
Herfstkleuren in mijn tuin...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De spreeuwen vinden die besjes lekker, en komen ze met zwermen tegelijk halen, maar als ik mijn fototoestel pak zijn ze weg
Dank je, eigenlijk wil ik het bos in, maar omdat dat nu even niet gaat dan maar mijn herfsttuinquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:12 schreef Caar2 het volgende:
[..]
heerlijke kleurtjes!! Ik vind foto 3 de mooiste![]()
ah joh, ik heb niet eens een tuinquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dank je, eigenlijk wil ik het bos in, maar omdat dat nu even niet gaat dan maar mijn herfsttuin
Die elfenbankjes van bovenaf? ben je ergens op geklommen?
Heb je geflitst of komt het door de lichtval dat er zoveel verschil in kleur in van boven naar beneden? Wel een grappig effect iigquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:21 schreef Caar2 het volgende:
[..]
ah joh, ik heb niet eens een tuin![]()
Die elfenbankjes zaten op een stuk hout dat nogal laag lag, dus ik kon ze makkelijk vanaf boven fotograferen.
![]()
Nope, niet geflitstquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Heb je geflitst of komt het door de lichtval dat er zoveel verschil in kleur in van boven naar beneden? Wel een grappig effect iig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |