ik vond hem wel grappigquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:15 schreef babette21 het volgende:
ziet die gast met dat mes er niet een beetje te gezond uit voor 'n gestoorde junk?!?
die sjunk had best wat beter zn best kunnen doen en die buik kunnen open ritsen...quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:14 schreef babette21 het volgende:
een gelukkige Claire betekend een bijna-dooie-Claire, toch?!
Hij is pas bezig met junken. Driekwart van de pillen verkoopt hij voor grof geld.quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:15 schreef babette21 het volgende:
ziet die gast met dat mes er niet een beetje te gezond uit voor 'n gestoorde junk?!?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:18 schreef Wup het volgende:
[..]
maar ik heb echt de balen van al die simpele SEH verhaaltjes
Zet de tv dan uit of kijk naar iets anders.quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:40 schreef MirSus het volgende:
ik ook! het wordt er niet leuker op daar op die SEH
![]()
als ze zo door gaan zal het daar uiteindelijk ook wel op uit draaienquote:Op dinsdag 21 september 2004 18:54 schreef the_professor het volgende:
[..]
Zet de tv dan uit of kijk naar iets anders.
Ik denk eerder blufpoker.... Ik hoop dat Claire's bezorgdheid over Arthur's ontsnapping een voorbode was van het naderende onheil. (moet haast wel... waarom anders al die heisa?!)quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:04 schreef the_professor het volgende:
Arthur zit al lang te bridgen met de tante van Maximà.....
dit is pas 1 van de vele hints mbt De Wraak Van Arthur!quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik hoop dat Claire's bezorgdheid over Arthur's ontsnapping een voorbode was van het naderende onheil. (moet haast wel... waarom anders al die heisa?!)
SUCCES!!!!! Have fun!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:05 schreef Borin het volgende:
Jongens ik ga naar bed en morgenvroeg emmigreer ik naar de UK. Geen idee wanneer ik weer eens internet op kan, laat staan wanneer ik een vast onderkomen heb, dus tot die tijd:
Tot ziens, zorg goed voor jezelf en wens me succes!
Met dat vieze lauwe Britse bier wordt 't nog een hele klus!quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:16 schreef MirSus het volgende:
SUCCES!!!!! Have fun!!![]()
![]()
klinkt goed en eigenlijk ook best geloofwaardigquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:57 schreef babette21 het volgende:
dit is pas 1 van de vele hints mbt De Wraak Van Arthur!
Net als gisteren in de mail aan Tara: "misschien tot in een volgend leven"
Tuur komt terug met een nieuwe identiteit!!!
veel geluk Borin, als dat is wat je daar gaat zoeken tenminste:)quote:Op woensdag 22 september 2004 04:48 schreef Borin het volgende:
![]()
![]()
![]()
*vertrekt naar schiphol*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |