Margot the Second dus....quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:33 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM krijgt ook een Dorothea.
Kom maar op met die aflevering!quote:Claire behandelt een vrouw met voorspellende gaven. Ze hoort wat er in de toekomst met haar zal gebeuren
nee dat bedoel ik ook niet!!!!! die morfine zou dan natuurlijk voor Tuur zijn, die is gewond...quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:47 schreef Mvnl het volgende:
Ik mag ook niet hopen dat iemand Claire die morfine gaat toedienen...
Vind ik als dood toch net niet gruwelijk genoeg..
(tenzij ze volkomen gedrogeerd wordt achtergelaten in een vlammenzee of een vollopende badkuip natuurlijk..)
de schrijvers nemen het tegenwoordig toch al niet meer zo nauw met originaliteit, dus wat dat betreft...quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
een vollopende badkuip is natuurlijk niet origineel meer (what lies beneath) en vlammenzeeën kennen we nu ook wel...
Misschien gaat Claire door deze voorspelling de toekomst in haar voordeel veranderen... en betekent het het einde van Arthur. (of misschien heb ik teveel afleveringen van 'The Dead Zone' gekeken)quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:48 schreef MirSus het volgende:
Kom maar op met die aflevering!Zullen we eens zien hoe spectaculair dat einde v. Claire nou werkelijk gaat worden!
inderdaad!quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de schrijvers dit verhaallijntje niet gaan verprutsen.
haha ja precies, zoiets zie ik ook wel gebeuren!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:01 schreef Mvnl het volgende:
Ik neem aan dat die patiente ook niet alles gaat verraden.
Wieweet houdt ze het wel heel vaag : ("jij en Niels blijven tot de dood samen".. Claire helemaal
gelukkig...)
quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:01 schreef babette21 het volgende:
het kind van claire blijkt niet oke te zijn, de enige die prenatale operaties kan uitvoeren is.... Vic!! (zie: Gyman Jr en Luna)... Er wordt een grootscheepse zoekactie opgezet............ en dan.........
dan zou Niels er dus ook uitgaan....quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:01 schreef Mvnl het volgende:
Ik neem aan dat die patiente ook niet alles gaat verraden.
Wieweet houdt ze het wel heel vaag : ("jij en Niels blijven tot de dood samen".. Claire helemaal
gelukkig...)
die aankondiging komt van ons, niet van HMG....quote:Edit: overigens vind ik de aankondiging van 'een gruwelijke dood' en het vooralsnog goed stilhouden wie of wat wel een goede zet van de schrijvers...
Verrassingseffect is straks minder groot dan zonder aankondiging, maar het speculeren is wel leuk...
Uhm, maar ik heb het toch ook echt ergens officieel gehoord (interview o.i.d.)quote:die aankondiging komt van ons, niet van HMG....
Precies...quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:18 schreef Svensational het volgende:
Dat heeft Erik gezegd in een interview in Veronica Magazine
hm het zal... maar dan ben ik benieuwd in welke context dat gezegd is, Tonnie heeft (nu iig nog) niets met Tuur, Hugo, Claire, Niels of wie dan ook rond die verhaallijn te maken, dus is hetquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:18 schreef Svensational het volgende:
Dat heeft Erik gezegd in een interview in Veronica Magazine
quote:Soapie Idol Eric
door Mariet Oosterwijk
AMSTERDAM - Wie dacht dat Eric Bouwman (21), of beter gezegd Eric van Idols , een eendagsvlieg zou zijn, heeft het goed mis. Jurylid Jerney Kaagman zei het al: "Je zangkwaliteiten zijn niet bijzonder geweldig, maar het is prettig om naar je te kijken." Al tijdens het populaire programma zaten verschillende soaps op de altijd vrolijke jongen te azen. Onderweg Naar Morgen ging er met hem vandoor...
Soapie Eric
"Ja, het gaat inderdaad erg goed met mij. Ik maak hier op de set soms dagen van zeven tot zeven. Dat was vroeger wel anders! Toen ging mijn wekker anderhalf uur later af. Het blijft heel druk. Ik krijg momenteel zó veel aanbiedingen. Het is moeilijk keuzes te maken hoor!" vertelt de in Voorburg geboren lachebek.
"Via mijn management werd ik eind april benaderd voor Onderweg Naar Morgen. Zij wilden mij een screentest laten doen. De vraag is dan hoe je kop op televisie pakt. Maar daar hadden ze bij mij blijkbaar alle vertrouwen in. Ze vertelden dat ik zonder Idols waarschijnlijk ook wel door de screentest heen was gekomen." Niet dat acteren makkelijk is, vindt Eric. "Het is juist heel moeilijk. Ik had het eigenlijk nooit eerder gedaan. Op de hoofdrol in groep acht na dan. Je moet op een bepaald moment een emotie oproepen. Het is niet alleen het beheersen van de tekst, maar ook van je emoties."
Onbekend met soaps was Eric niet. Dankzij Sophie, één van zijn twee zussen. "Zij is helemaal soapverslaafd. Kent echt élke soap. Ik keek altijd maar een beetje als een zombie mee. Ze vindt het heel vreemd om straks haar broer als soapie op de buis te zien. Helaas voor mijn ouders is Onderweg Naar Morgen net op het tijdstip van het RTL4 Nieuws... Helaas voor hen, haha!"
Handtekeningen
Eric is een natuurtalent!
Herkend wordt hij vrijwel dagelijks. "Ik heb kennelijk een makkelijk herkenbaar gezicht. Zo liep ik laatst met de rest van de cast van ONM naar buiten. Er stond een groepje voor handtekeningen te wachten. Ik dacht nog ongestoord weg te kunnen glippen, maar ze bleken allemaal voor mij te komen! Vrij 'weird' inderdaad."
"Ik heb voor de rol van Tonnie de Vries gelukkig weinig hoeven doen of laten. Alleen mag ik niet naar de kapper en moet ik ook een beetje uitkijken met de zon. Maar dat is logisch. Mijn personage, die een tankstation heeft overvallen, komt na negen maanden uit de bak. En dan kan hij moeilijk met een bruine knar vrijkomen."
Erics rol is in eerste instantie een lange gastrol, maar als het beide partijen bevalt, zit er wellicht verlenging in. "Onderweg Naar Morgen moet dynamischer en avontuurlijker worden. Tonnie is een nieuw karakter, iemand die wel goed wil doen, maar zichzelf elke keer opnieuw in de nesten werkt. Zijn beste vriend Ilias werkt in een ziekenhuis en probeert T. na zijn vrijlating aan werk te helpen. En dat lukt: als brancardier."
arme jij..... maarrrrr: fok! hebben ze gelukkig overal!!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:34 schreef Borin het volgende:
Vanavond voor de allerlaatste keer ONM voor mij!![]()
Ik geloof dat hij het gewoon vermeldde bij de vraag 'gaan er het komende seizoen nog spannende dingen gebeuren in ONM'.quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm het zal... maar dan ben ik benieuwd in welke context dat gezegd is, Tonnie heeft (nu iig nog) niets met Tuur, Hugo, Claire, Niels of wie dan ook rond die verhaallijn te maken, dus is het
a) heel iets anders (wb verhaallijn bedoel ik dus)
b) wel iets met de Arthur-is-boos-en-wil-wraak-lijn, en noemt Eric het gewoon toevallig
c) geen stom toeval: Tonnie en Tuur kennen elkaar uit de bak!!
d) niet waar...
oke dat klinkt dan als Goed Nieuwsquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:03 schreef Svensational het volgende:
Ja, Erik zei: "Er komt iemand op een gruwelijke wijze om het leven" Hij zei niet '"Ik breng iemand op een gruwelijke wijze om het leven"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |