*dream on*quote:Op maandag 20 september 2004 22:55 schreef the_professor het volgende:
Wat verrot mij dat? Als ik ze maar heb gehad.
Ik zie nu pas de woordspeling.quote:Op maandag 20 september 2004 22:12 schreef Svensational het volgende:
Dat aardappelschilmesje
Leg hem eens uit? Ik zie hem nl. nietquote:Op maandag 20 september 2004 23:34 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de woordspeling.![]()
Eindelijk iemand die hetzelfde gevoel kentquote:Op maandag 20 september 2004 22:31 schreef the_professor het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo akelig vind? Als mensen zitten de eten en ze schrapen met 't bestek langs de tanden. Aaaarrrrgghh! Dan krijg ik rillingen over mijn rug.
Ellen heeft er ook een handje van. Sjjjjjrrrraats! En dat gaan die hooivork weer over d'r kerkhof..quote:Op maandag 20 september 2004 23:57 schreef inasras het volgende:
Eindelijk iemand die hetzelfde gevoel kentiedereen lacht me altijd uit als ik dat zeg en dan gaan ze het expres doen enzo
Appeltje schillen en aardappelschilmesjequote:Op maandag 20 september 2004 23:36 schreef Svensational het volgende:
Leg hem eens uit? Ik zie hem nl. niet
quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Appeltje schillen en aardappelschilmesje![]()
Deze grap was er ongemerkt ingeslopen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:20 schreef Svensational het volgende:En dat was dus helemaal niet de bedoeling met jouw OP?
Ik had 'm al lang door.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Deze grap was er ongemerkt ingeslopen.![]()
Ja sorry, ik ben er vandaag niet helemaal bij met m'n hoofd.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:22 schreef Svensational het volgende:
Wat fijn dat Borin's posts altijd zo'n inhoudelijke hoog niveau hebben
Ik had niet anders van u verwacht meneer_de_professor.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:29 schreef the_professor het volgende:
Ik had 'm al lang door.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:13 schreef Markie-Mark het volgende:
kijkcijfers gisteravond: 727.000
quote:MA. 27-09-2004
Er is morfine gestolen en Claire baalt ervan dat ze iedereen moet verdenken. Chris wil zijn relatie met Sanne niet aan de grote klok hangen.
DI. 28-09-2004
Ilyas is woedend en vat de verdachtmakingen van Chris verkeerd op. Hij vindt het uitingen van racisme. Shirina slaat een uitnodiging van haar grote vlam Bram af.
WO. 29-09-2004
Claire behandelt een vrouw met voorspellende gaven. Ze hoort wat er in de toekomst met haar zal gebeuren. Ellen vindt dat Ilyas medeplichtig is, als mocht blijken dat Tonnie de morfine gestolen heeft.
DO. 30-09-2004
Joyce weet een oplossing voor de klacht tegen Marnix, maar Marnix weigert om door het stof te gaan. Kyra overweegt haar rooster om te laten zetten om Shirina te kunnen ontlopen.
VR. 30-10-2004
Bram schat de situatie tussen Shirina en Kyra totaal verkeerd in: hij denkt dat Shirina verliefd is op Kyra. Hij is sprakeloos, als Shirina vertelt hoe het werkelijk zit.
ONM krijgt ook een Dorothea.quote:Claire behandelt een vrouw met voorspellende gaven. Ze hoort wat er in de toekomst met haar zal gebeuren.
Het lijkt de troonrede wel.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:28 schreef Svensational het volgende:
Beetje jammer dat jullie altijd je OP's al verklappen.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:33 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
ONM krijgt ook een Dorothea.
theorietje: Arthur is in town, maar gewond. Tara is zijn partner in crime en heeft die morfine voor gejat!quote:MA. 27-09-2004
Er is morfine gestolen en Claire baalt ervan dat ze iedereen moet verdenken.
hm, why not?! * Bet is benieuwd!!!quote:Chris wil zijn relatie met Sanne niet aan de grote klok hangen.
mag ik een teiltje...quote:DI. 28-09-2004
Shirina slaat een uitnodiging van haar grote vlam Bram af.
dat gekwijl om Bram steeds.... schei 's ff lekker uit....quote:DO. 30-09-2004
Kyra overweegt haar rooster om te laten zetten om Shirina te kunnen ontlopen.
VR. 30-10-2004
Bram schat de situatie tussen Shirina en Kyra totaal verkeerd in: hij denkt dat Shirina verliefd is op Kyra. Hij is sprakeloos, als Shirina vertelt hoe het werkelijk zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |