Als de vlucht overboekt is, dan is de kans groot dat je 'm krijgt, zeker als je alleen reist. Bij elke overboekte vlucht heb ik tot nu toe BC gekregen, ook gewoon zelf om gevraagd.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:45 schreef k_man het volgende:
Er is altijd een (klein) kansje dat je 'm krijgt. Of het meespeelt dat je member bent zou ik niet weten.
Vriendin van me kreeg gister een plaatsje in de cockpit als gevolg van overboeking... (haar pa werkt bij de KLM, vloog dus standby)quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als de vlucht overboekt is, dan is de kans groot dat je 'm krijgt, zeker als je alleen reist. Bij elke overboekte vlucht heb ik tot nu toe BC gekregen, ook gewoon zelf om gevraagd.
Dat lijkt me ook wel mooi. Met name bij het stijgen en landen natuurlijk. Ik heb het nooit meegemaakt dat er iemand in de cockpit mocht zitten, weleens dat iemand op het klapstoeltje bij de WC moest zitten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:19 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Vriendin van me kreeg gister een plaatsje in de cockpit als gevolg van overboeking... (haar pa werkt bij de KLM, vloog dus standby)
Hoe vet is dat? In de cockpit van een 747 meevliegen
Dat dat nog mag tegenwoordig met al die verschepte security. Overigens, was dat zo'n klapstoeltje of hoe moet ik dat zien? Als je daar 7 uur op moet zitten...quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:19 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Vriendin van me kreeg gister een plaatsje in de cockpit als gevolg van overboeking... (haar pa werkt bij de KLM, vloog dus standby)
Hoe vet is dat? In de cockpit van een 747 meevliegen
CUR is meer richting de 9 á 10uur geloof ik, zal idd wel een jumpseat zijn. Maarja, mij zou dat niet zoveel uitmaken, daar ik sterke interesse heb voor luchtvaart!quote:Op zondag 2 april 2006 05:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat dat nog mag tegenwoordig met al die verschepte security. Overigens, was dat zo'n klapstoeltje of hoe moet ik dat zien? Als je daar 7 uur op moet zitten...
Ik wist niet dat ze naar Curacao ging.quote:Op zondag 2 april 2006 11:32 schreef Public_NME het volgende:
[..]
CUR is meer richting de 9 á 10uur geloof ik, zal idd wel een jumpseat zijn. Maarja, mij zou dat niet zoveel uitmaken, daar ik sterke interesse heb voor luchtvaart!
Captains discretionquote:Op zondag 2 april 2006 05:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat dat nog mag tegenwoordig met al die verschepte security. Overigens, was dat zo'n klapstoeltje of hoe moet ik dat zien? Als je daar 7 uur op moet zitten...
Ja klopt, vooral naar Curacao aangezien je bijna alleen maar over zee vliegt... Eerste stuk is leuk, Engeland en dan het laatste stuk over de Caribbean. Voor de rest alleen maar zee...quote:Op zondag 2 april 2006 14:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Lijkt me ook niet. Zo heel boeiend is het sowieso niet in de cockpit volgens mij. Leuk om even te zien, maar na 10 minuten geloof je het wel.
Kan alleen over de Blauwe zwaan vertellen, maar daar mogen, afgezien van bedrijfsmedewerkers tijdens een werktrip (bijvoorbeeld familiarisatie met het bedrijfsonderdeel vliegdienst of beginnende piloten), inspecteurs van IVW-DL ("rijksluchtvaartdienst), ook familieleden van de vliegers in de cockpit mee. Zij krijgen daarvoor een aparte "pas"(kartonnetje).quote:Op maandag 3 april 2006 05:30 schreef LOCALMOTION het volgende:
Public-NME,het mocht waar zijn dat je vriendin een plaatsje kreeg in de cockpit gedurende vlucht.
Maar als er iemand van de FAA in de vliegtuig zat als passagier,dan geloof ik echt niet dat je vriendin in de cockpit mocht zitten.FAA = Federal Aviation Agency.Rules and regulations,al is pappa gezagvoerder gedurende de vlug.Of de regels zijn anders in Europa of Nederland.
Cherrymoon Traxx het is awesome in de cockpit als je in mag zitten.Ik ben met je eens hoor over water is het niets.By the way ik werk bij een luchtvaart maatschappy over 36jaren.
FAA heeft er niks mee te maken aangezien de vlucht niet naar Amerikaans grondgebied ging...quote:Op maandag 3 april 2006 05:30 schreef LOCALMOTION het volgende:
Public-NME,het mocht waar zijn dat je vriendin een plaatsje kreeg in de cockpit gedurende vlucht.
Maar als er iemand van de FAA in de vliegtuig zat als passagier,dan geloof ik echt niet dat je vriendin in de cockpit mocht zitten.FAA = Federal Aviation Agency.
Nee.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:50 schreef TGV2 het volgende:
Zijn er nog mensen met BC ervaring de laatste tijd?
Waarom zou je uberhaupt vliegen naar Parijs?quote:Op donderdag 30 september 2004 10:22 schreef AapNootMies het volgende:
Ik vlieg regelmatig Business Class (een van de voordelen van een baan bij de KLM) maar de prijs-kwaliteit verhouding is natuurlijk helemaal scheef. Wel erg prettig op hele lange vluchten, het is geen pretje in een totaal volgeboekte Economy Class naar Bangkok. Wat ik absoluut niet snap is dat mensen Business Class willen vliegen (en betalen) naar Parijs of Londen. Geloof het of niet maar de Business Class naar Parijs is bijna altijd vol!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |