abonnement Unibet Coolblue
pi_22842056
Kom op ado... er zit echt wel meer dan die 0-1 in!!
pi_22842621
GVD wat een dom doelpunt!
  zondag 24 oktober 2004 @ 15:51:39 #228
101582 Lloyd-R-Q
Real Gentleman
pi_22842671
Wie kan er hier een ado smilie maken? Hetzelfde als deze smilie maar dan met een ado sjaal natuurlijk

Bij voorbaat dank
pi_22842841
tvp
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_22842945
JAAAAAAAAAAAAAAA ADO !!!
pi_22843545
Ja den haag gewonnen met 1-2 !!
pi_22875866
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 15:51 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
Wie kan er hier een ado smilie maken? Hetzelfde als deze smilie [afbeelding] maar dan met een ado sjaal natuurlijk

Bij voorbaat dank
Dies wel leuk idd... vraag in het icoon topic in GC als die nog bestaat
[14.gif]
pi_22880929
Hoorde ik nou dat ADO gister bij opsporing verzocht was?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 10:42:30 #234
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_22881593
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 09:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hoorde ik nou dat ADO gister bij opsporing verzocht was?
Nee hoor - LIEVE BRAVE AJACIEDEN:


Politie zoekt elf relschoppers via Opsporing Verzocht
AMSTERDAM - Het televisieprogramma Opsporing Verzocht heeft maandagavond videobeelden vertoond van elf relschoppers die zich voor, tijdens en na de voetbalwedstrijd Ajax-Juventus van 15 september ernstig hebben misdragen. De recherche zoekt deze personen op verdenking van openlijke geweldpleging, liet de politie maandag weten.


Voor aanvang van de Champions League-wedstrijd in de Amsterdam ArenA hield de politie al 23 Juventus-supporters aan, tijdens de ongeregeldheden bij het stadion nog eens 23 aanhangers van Ajax en in de dagen erna nog vier. Elf raddraaiers, die op camera zijn vastgelegd, zijn nog spoorloos.

Tijdens de uitzending kwamen de verdachten een voor een in beeld. De politie maakt vaker met succes van deze manier van opsporing gebruik. Ze hoopt op die manier achter de identiteit te komen.

De politie had het zwaar te verduren tijdens de ongeregeldheden. De groep relschoppers gooide met voorwerpen en sloeg met riemen. Een politieagent en diverse politiepaarden raakten gewond. Een zegsman vertelde in het televisieprogramma dat de rellen ontstonden omdat Ajax-supporters dachten dat er aanhangers van ADO Den Haag met de Juventus-supporters mee zouden komen.

Uiteindelijk escaleerde de situatie omdat de politie iemand van de harde kern van de aanhangers van de Amsterdamse voetbalclub arresteerde.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_22881650
Vreemd, ik dacht dat Ajacieden nooit werden aangepakt, maar dat jullie altijd de lul zijn.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_22881781
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 10:42 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Nee hoor - LIEVE BRAVE AJACIEDEN:


Politie zoekt elf relschoppers via Opsporing Verzocht
AMSTERDAM - Het televisieprogramma Opsporing Verzocht heeft maandagavond videobeelden vertoond van elf relschoppers die zich voor, tijdens en na de voetbalwedstrijd Ajax-Juventus van 15 september ernstig hebben misdragen. De recherche zoekt deze personen op verdenking van openlijke geweldpleging, liet de politie maandag weten.


Voor aanvang van de Champions League-wedstrijd in de Amsterdam ArenA hield de politie al 23 Juventus-supporters aan, tijdens de ongeregeldheden bij het stadion nog eens 23 aanhangers van Ajax en in de dagen erna nog vier. Elf raddraaiers, die op camera zijn vastgelegd, zijn nog spoorloos.

Tijdens de uitzending kwamen de verdachten een voor een in beeld. De politie maakt vaker met succes van deze manier van opsporing gebruik. Ze hoopt op die manier achter de identiteit te komen.

De politie had het zwaar te verduren tijdens de ongeregeldheden. De groep relschoppers gooide met voorwerpen en sloeg met riemen. Een politieagent en diverse politiepaarden raakten gewond. Een zegsman vertelde in het televisieprogramma dat de rellen ontstonden omdat Ajax-supporters dachten dat er aanhangers van ADO Den Haag met de Juventus-supporters mee zouden komen.

Uiteindelijk escaleerde de situatie omdat de politie iemand van de harde kern van de aanhangers van de Amsterdamse voetbalclub arresteerde.
LOL en zo hoort het
quote:
Een zegsman vertelde in het televisieprogramma dat de rellen ontstonden omdat Ajax-supporters dachten dat er aanhangers van ADO Den Haag met de Juventus-supporters mee zouden komen.
Foutje
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_22881820
Wat Foutje? Wil je zeggen dat die er niet waren dan?
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 11:28:27 #238
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_22881914
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 10:45 schreef Suijk het volgende:
Vreemd, ik dacht dat Ajacieden nooit werden aangepakt, maar dat jullie altijd de lul zijn.
nou, ik heb dit niet gezien in grote, schreeuwerige krantenkoppen. Geen Ronald "wat zijn we toch verrot in dit land" Koeman gehoord. Geen verontwaardigde Johan Derksen. Geen RTL Boulevard, Hart van Nederland, Nova, 2 vandaag, Barend & van Dorp, Barend en Witteman, etc etc er een woord aan horen vuil maken. Geen KNVB horen dreigen met puntenaftrek of andere sancties. Geen clubbestuur zien zwaaien met stadionverboden.

Dus wat je dacht, klopt.
pi_22882129
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 10:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat Foutje? Wil je zeggen dat die er niet waren dan?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_22882235
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 11:28 schreef err het volgende:

[..]

nou, ik heb dit niet gezien in grote, schreeuwerige krantenkoppen. Geen Ronald "wat zijn we toch verrot in dit land" Koeman gehoord. Geen verontwaardigde Johan Derksen. Geen RTL Boulevard, Hart van Nederland, Nova, 2 vandaag, Barend & van Dorp, Barend en Witteman, etc etc er een woord aan horen vuil maken. Geen KNVB horen dreigen met puntenaftrek of andere sancties. Geen clubbestuur zien zwaaien met stadionverboden.

Dus wat je dacht, klopt.
Die zit
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 13:00:28 #241
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_22883162
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 11:28 schreef err het volgende:

[..]

nou, ik heb dit niet gezien in grote, schreeuwerige krantenkoppen. Geen Ronald "wat zijn we toch verrot in dit land" Koeman gehoord. Geen verontwaardigde Johan Derksen. Geen RTL Boulevard, Hart van Nederland, Nova, 2 vandaag, Barend & van Dorp, Barend en Witteman, etc etc er een woord aan horen vuil maken. Geen KNVB horen dreigen met puntenaftrek of andere sancties. Geen clubbestuur zien zwaaien met stadionverboden.

Dus wat je dacht, klopt.
AMEN
pi_22883197
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 11:57 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Die zit
Waarom? Jullie blijven dat zielige "wij zijn altijd de lul"-verhaal maar herhalen als een soort mantra? Wordt toch eens volwassen, dit is voor de kleuterschool, zo doen kleuters.
pi_22883222
Of je kunt zeggen dat de Ajacieden het gewoon accepteren, geen vingertjes gaan wijzen, niet gaan huilen en het zelfs normaal vinden dat ze opgepakt moeten worden.
Maarja, offtopic.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 13:13:09 #244
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_22883388
Hmm ja maar het verschil in media aandacht voor beide gevallen is wel erg groot. Ik kan de reactie van de Hagenezen wel begrijpen
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 13:19:44 #245
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_22883523
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 13:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom? Jullie blijven dat zielige "wij zijn altijd de lul"-verhaal maar herhalen als een soort mantra? Wordt toch eens volwassen, dit is voor de kleuterschool, zo doen kleuters.
Wat is er kinderachtig aan gelijke behandeling? JIj ageert toch zo tegen elke vorm van "voetbalgeweld"? (voor zover spreekkoren daar onder vallen)
Dan zou je het juist moeten aanmoedigen..
pi_22883579
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 13:13 schreef Mindlight het volgende:
Hmm ja maar het verschil in media aandacht voor beide gevallen is wel erg groot. Ik kan de reactie van de Hagenezen wel begrijpen
De Spreekkoren bij Den Haag (neuzen en P$V thuis) krijgen nog meer media aandacht dan neuzen 'fans' die spelers van jong feyenoord in elkaar slaan.

Om nog maar niet te spreken over het verschil in straf wat de neuzen hiervoor gehad hebben en wat er voor Den Haag in het vat zit...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_22883627
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 13:19 schreef err het volgende:

[..]

Wat is er kinderachtig aan gelijke behandeling? JIj ageert toch zo tegen elke vorm van "voetbalgeweld"? (voor zover spreekkoren daar onder vallen)
Dan zou je het juist moeten aanmoedigen..
Inderdaad. Gelijke behandeling is waar het om draait, want we zijn straks wellicht ook nog punten kwijt, terwijl de KNVB voor de rest geen enkele club ook maar enigszins serieus aanpakt als daar hetzelfde soort zaken plaats vinden.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_22883630
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 13:23 schreef DIGGER het volgende:

[..]

De Spreekkoren bij Den Haag (neuzen en P$V thuis) krijgen nog meer media aandacht dan neuzen 'fans' die spelers van jong feyenoord in elkaar slaan.
Inderdaad, dat is echt volkomen genegeerd.
quote:
Om nog maar niet te spreken over het verschil in straf wat de neuzen hiervoor gehad hebben en wat er voor Den Haag in het vat zit...
Zielig hoor.

Ga er toch eens wat tegen doen in plaats van steeds zo zielig te kleuteren.
pi_22883765
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 13:25 schreef SCH het volgende:


Ga er toch eens wat tegen doen in plaats van steeds zo zielig te kleuteren.
Wat is er 'kleuteren' aan?

Voor het in elkaar slaan van spelers van de tegenstander, en het totaal niet nemen van maatregelen/sancties achteraf, werden de neuzen 'beloond' met een boete van slechts 15.000 Euro en Den Haag zou voor spreekkoren meerdere wedstrijden zonder publiek, dikke boetes en puntenaftrek moeten krijgen terwijl de club zowel vooraf als achteraf veel meer doet om dit soort zaken te voorkomen/bestraffen?

Ik denk dat de KNVB gewoon een demonstratie van FC Den haag fans kan verwachten als ze zo enorm krom gaan straffen.

En ik heb het hier helemaal niet over het 'doe er toch wat tegen' waar je maar om blijft zeuren, ik heb het over hoe zaken te bestraffen als er iets gebeurd is, en dat zou voor alle clubs gelijk moeten zijn en dat is nu totaal niet het geval en dat vind ik schandalig.

Moet een rechter eens proberen om in soortgelijke situatie een allochtoon een enorme straf op te leggen en een autochtoon met een kleien boete naar huis te sturen, omdat de allochtoon nu eenmaal de media en daarmee ook de publieke opinie tegen heeft...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_22883968
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 13:34 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Wat is er 'kleuteren' aan?
Kleuters zijn vaak nog niet in staat om hun eigen aandeel te zijn en wijzen al snel met hun vingertjes naar anderen. Daar lijkt jullie gedrag nogal op.
quote:
Voor het in elkaar slaan van spelers van de tegenstander, en het totaal niet nemen van maatregelen/sancties achteraf, werden de neuzen 'beloond' met een boete van slechts 15.000 Euro en Den Haag zou voor spreekkoren meerdere wedstrijden zonder publiek, dikke boetes en puntenaftrek moeten krijgen
Zie mijn punt hierboven. Het gaat nu om deze zaak.
quote:
terwijl de club zowel vooraf als achteraf veel meer doet om dit soort zaken te voorkomen/bestraffen?
Dat is heel fijn maar als het zo mislukt dan hebben we daar weinig aan.
quote:
Ik denk dat de KNVB gewoon een demonstratie van FC Den haag fans kan verwachten als ze zo enorm krom gaan straffen.
Wauw, spannend
quote:
En ik heb het hier helemaal niet over het 'doe er toch wat tegen' waar je maar om blijft zeuren, ik heb het over hoe zaken te bestraffen als er iets gebeurd is, en dat zou voor alle clubs gelijk moeten zijn en dat is nu totaal niet het geval en dat vind ik schandalig.
De situatie zoals bij Den Haag in beide wedstrijden heeft geen precedent de laatste tijd bij andere clubs, dus het is onzin wat je zegt. Het is een zwakke pavlov-reactie om jezelf altijd in de slachtofferrol te manouvreren. Wees een kerel, zeg dat het belachelijk gedrag was, en draag de straf met rechte rug en beloof beterschap!!!
quote:
Moet een rechter eens proberen om in soortgelijke situatie een allochtoon een enorme straf op te leggen en een autochtoon met een kleien boete naar huis te sturen, omdat de allochtoon nu eenmaal de media en daarmee ook de publieke opinie tegen heeft...
En nu weer volwassen worden Digger, je voorbeeld slaat echt als een kut op een drumstel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')