abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22084918
Mijn vriendin gaat in het weekend haar moeder in het noorden des lands bezoeken. Vroeger belde ze mij dan ALTIJD in het weekend , ook al is dat maar 2-3 min om te zeggen dat ze goed is aangekomen, of gewoon om te ouwehoeren over koetjes en kalfjes. De laatste paar maanden merk ik op dat dit niet meer gebeurd. Dus ik ben haar eens gaan bellen in het weekend (iets wat ik niet snel doe omdat ik niet zo'n beller ben). Maar elke keer zegt ze dat het niet uit komt dat ik bel omdat ze nu bij haar ouders zit of dat ze visite heeft enz. Zelfs na 22u als ik denk dat het bezoek al weg is. Een enkele keer heeft ze zelfs het gesprek weggedrukt.
Ik wil niet achterdochtig zijn maar iets zegt mij dat het niet klopt. We hebben het hierover gehad en zij zegt dat ik me NERGENS zorgen om hoeft te maken. Ze komt dan met : je moet me gewoon vertrouwen, dat doe ik ook bij jou...
pi_22085003
Nou ja, ik zou in ieder geval even de situatie uitleggen zoals jij die ervaart. Dan zal ze moeten beamen dat haar gedrag enigzins verdachtmakend is. Het is helemaal niet zeker dat ze iets aan het doen is wat niet helemaal koosjer is maar ze maakt zichzelf op deze manier wel een klein beetje verdacht.
  maandag 20 september 2004 @ 17:10:02 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22085038
Beetje vreemd dat jouw telefoontjes nooit uit lijken te komen. En, als ze bij jaar ouders zit kan ze jou toch ook wel even te woord staan.
Ik kan vanaf hier natuurlijk niet beoordelen of je recht van achterdocht hebt, maar vaak hebben die stemmetjes in je achterhoofd wel een kern van waarheid.

Ga jij nooit mee haar ouders bezoeken?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_22085128
nou en?
dan ga je toch een keer mee ofzo?
Als je elkaar al doordeweeks veel spreekt maakt dat toch niets uit?
Mijn vriendin reageert ook altijd helemaal paranoide als ik een avondje me telefoon niet aanneem ofzo, dat werkt niet lekker in een relatie om dan meteen achterdochtig te gaan reageren...
Doe chil...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_22085139
quote:
Op maandag 20 september 2004 17:10 schreef Copycat het volgende:

Ga jij nooit mee haar ouders bezoeken?
Af en toe, maar dat komt omdat ik in het weekend ook weleens mijn eigen ouders ga opzoeken. We zitten doordeweeks al bij elkaar dus in het weekend kunnen we dan onze ding doen. Dat leek me wel verstandig in een relatie om niet 24 uur op elkaars lip te zitten.
pi_22085191
quote:
Op maandag 20 september 2004 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn vriendin reageert ook altijd helemaal paranoide als ik een avondje me telefoon niet aanneem ofzo, dat werkt niet lekker in een relatie om dan meteen achterdochtig te gaan reageren...
Doe chil...
Doe ik ook wat jij doet, maar het probleem is dat als ik de telefoon 's weekends niet opneemt, ze me door blijft bellen totdat ik opneem. Soms wel 20x gemiste oproepen 's nachts. En als ik dan opneem dan zeg ze waarom ik pas na 20x op neem.
pi_22085281
Ga dan is 's avonds bij je vriendin langs als haar ouders op visite zijn geweest als jij denkt dat ze dan wel al weg zullen zijn.
Learn the rules and break them.
pi_22085409
Ga eens een keer onverwachts op bezoek als ze je oproep wegdrukt. Wel zorgen dat ej voor de deur staat op het moment dat je belt..... Hee schat ik heb een verrasing voor je.... owja? Wat dan? Ik sta voor de deur.... *stommel stommel* en er rent iemand door de achterdeur weg....
pi_22085425
quote:
Op maandag 20 september 2004 17:21 schreef Elocyp het volgende:
Ga dan is 's avonds bij je vriendin langs als haar ouders op visite zijn geweest als jij denkt dat ze dan wel al weg zullen zijn.
Ja, flesje wijn mee....verrassing!!! Kijken hoe ze reageert.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_22085430
Misschien heeft ze tegenwoordig geen zin meer om met je te spreken in het weekend, gewoon omdat het "verplicht" voelt omdat jullie het al een tijdje zo deden. Ik zeg maar wat hoor.
Maar praat hierover met haar. Dwing haar eerlijk en duidelijk te zijn. Neem geen genoegen met minder.
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_22085558
dus zij heeft geen tijd voor jou?
maar als zij jou belt blijft ze bellen tot je opneemt?

is wel enorm eenrichtingsverkeer op deze manier

suggestie van gewoon eens langsgaan: wijntje mee etc lijkt me ene goeie,
misschien is ze dan wat minder afwijzend?

Praat er eens over; bellen moet leuk zijn, moet geen moeten worden en miss
voelt ze het wel zo ofzo?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_22085652
quote:
Op maandag 20 september 2004 17:16 schreef off_topic het volgende:

[..]

Doe ik ook wat jij doet, maar het probleem is dat als ik de telefoon 's weekends niet opneemt, ze me door blijft bellen totdat ik opneem. Soms wel 20x gemiste oproepen 's nachts. En als ik dan opneem dan zeg ze waarom ik pas na 20x op neem.
Moet ik eerlijk je ook gelijk in geven dat mijn vriendin dan ook precies zo reageert, maar als ze zo reageert kun je het meteen weer over een andere boeg gooien; zij behandelt jou dan toch ook zo als zij niet aanneemt als ze weer een weekend bij d'r ouders is...?
  maandag 20 september 2004 @ 17:37:01 #13
64949 Gappie
the one and only
pi_22085692
en als je toch la 24 uur op elkaars lip zit wat je zelf zegt en dan in het weekend ieder ze eige ding kan doen.. dan hoef je toch ook niet met haar aan de tel te hange?? ja ik snap ook wel dat een berichtje fijn is met ben veilig aangekome of ik ben er ofzo... vraag of ze een sms wil sturen daar heeft niemand last van en jij blij want je heb je bericht die je wil
d(-_-)b
pi_22085826
Anders bel je het huisnummer van haar ouders toch gewoon?
pi_22085866
get a hint....
Free people own guns! Slaves do not!
pi_22085976
Waarom is ze nog steeds je vriendin als je haar niet (meer) vertrouwd. Denk daar maar eens over na.
pi_22086032
quote:
Op maandag 20 september 2004 17:13 schreef HostiMeister het volgende:

Doe chil...
Waarom neem je dan de telefoon niet aan ? Je ziet toch dat zij het is. Als je geen zin hebt om te ouwehoeren zeg dat dan gewoon.
Tis maar net of je een serieuze relatie hebt of niet.
Abigail, I'm sure if there is something out there looking down on us from somewhere else in the universe...they're wise enough to stay away from us.
pi_22086079
Ik vind het maar een vreemde situatie, ik zou ook zo mijn twijfels hebben bij deze situatie, volgens mij is ze niet helemaal eerlijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_22086152
vertrouw je twijfels, vrouwen zijn nou eenmaal vaak niet te vertrouwen. zeker niet als ze alleen de hort op gaan.
Jesus saves but death prevails.
pi_22086165
Ze gaat vreemd
pi_22087528
Misschien is ze pissed off omdat jij haar nooit belde en heeft ze besloten jou voortaan in het weekend niet meer te bellen. Toen jij haar ineens begon te bellen kan ze het gevoel gekregen heben dat je haar controleerde en daarom drukt ze je dus weg en wil ze niet meer bellen.
pi_22088098
quote:
Op maandag 20 september 2004 17:04 schreef off_topic het volgende:
Mijn vriendin gaat in het weekend haar moeder in het noorden des lands bezoeken. Vroeger belde ze mij dan ALTIJD in het weekend , ook al is dat maar 2-3 min om te zeggen dat ze goed is aangekomen, of gewoon om te ouwehoeren over koetjes en kalfjes. De laatste paar maanden merk ik op dat dit niet meer gebeurd. Dus ik ben haar eens gaan bellen in het weekend (iets wat ik niet snel doe omdat ik niet zo'n beller ben). Maar elke keer zegt ze dat het niet uit komt dat ik bel omdat ze nu bij haar ouders zit of dat ze visite heeft enz. Zelfs na 22u als ik denk dat het bezoek al weg is. Een enkele keer heeft ze zelfs het gesprek weggedrukt.
Ik wil niet achterdochtig zijn maar iets zegt mij dat het niet klopt. We hebben het hierover gehad en zij zegt dat ik me NERGENS zorgen om hoeft te maken. Ze komt dan met : je moet me gewoon vertrouwen, dat doe ik ook bij jou...
Over 1 ding liegt ze niet: er is blijkbaar dus visite.En blijkbaar blijft die visite pitten(alhoewel,pitten...)
Kortom,ik kan me je twijfels wel voorstellen.
pi_22088457
quote:
Op maandag 20 september 2004 19:18 schreef RealZeus het volgende:
En blijkbaar blijft die visite pitten(alhoewel,pitten...)
Hoezo, als het gezellig is dan blijft visite wel langer dan tot 22.00 hoor of heb je alleen van die vrienden die vroeg naar bed moeten lekker saai is dat.

Kzou me er niet al te druk om maken en gewoon eens een keertje langsgaan met een lekker flesje wijn en een leuk bloemetje voor de schoonouders maakt vast geen verkeerde indruk en/ of de ouders bellen in plaats van de vriendin op haar mobiel. Is 's-weekends ook goedkoper. Je moet juist zoiets doen om je relatie een beetje leuk te houden, als je er heen gaat en samen iets met de ouders doet ofzo is juist een teken van liefde. Je kan ook afspreken met de ouders dat je haar wil verassen en samen uit eten gaan ofzo (dat ze dus niet zelf gaan koken).
Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
pi_22088942
Hey dat klinkt bekend!!

Ik woon zelf in het noorden en elk weekend komt er een meisje uit Rotterdam hier heen.
Ze zegt dat ze een vriend heeft en als excuus haar familie, die hier woont gebruikt om mij te bezoeken...
Wat zijn de weekenden toch heerlijk!!

En btw, ze heeft gelijk, je hoeft je nergens zorgen om te maken...ze is bij mij in goede handen
  maandag 20 september 2004 @ 20:01:53 #25
103864 Postbus69
Ik ben trots man te zijn!
pi_22089264
quote:
Op maandag 20 september 2004 19:49 schreef DonSauza het volgende:
Hey dat klinkt bekend!!

Ik woon zelf in het noorden en elk weekend komt er een meisje uit Rotterdam hier heen.
Ze zegt dat ze een vriend heeft en als excuus haar familie, die hier woont gebruikt om mij te bezoeken...
Wat zijn de weekenden toch heerlijk!!

En btw, ze heeft gelijk, je hoeft je nergens zorgen om te maken...ze is bij mij in goede handen
kun je ook een beetje normaal reageren of ben nog geen 18jr?
Maar TS, ik begrijp jouw twijfels. Het valt me wel op dat mensen de TS beschuldigen van achterdochtigheid maar daarnaast wel het advies geven om langs te gaan met een fles wijn. Dit is toch ook gewoon sneaky proberen te achterhalen wat ze in het weekend doet?
If u cant remember the past, it means it never took place
pi_22089399
quote:
Op maandag 20 september 2004 17:57 schreef C0mput3rn3rd het volgende:
Ze gaat vreemd
Doet me denken aan een stukje van Hans Teeuwen. Wat je trouwens ook als serieus voorbeeld moet nemen hoe je het NIET op moet proberen te lossen.

"Veel beter dan off_topic, veel beter dan off_topic!"

Gewoon een serieus gesprek moet het doen. Als je elkaar dusdanig weinig vertrouwt is er sowieso iets mis lijkt me.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_22089635
quote:
Op maandag 20 september 2004 17:50 schreef TinToR het volgende:

[..]

Waarom neem je dan de telefoon niet aan ? Je ziet toch dat zij het is. Als je geen zin hebt om te ouwehoeren zeg dat dan gewoon.
Tis maar net of je een serieuze relatie hebt of niet.
tis maar net of je bij je telefoon bent als ie gaat en als ik dan zie dat ze 700 keer heeft gebeld, gaat de zin me al over om aan te nemen eigenlijk, ik denk dan, doe eens niet zo obsessief...
Ik hou van haar en begrijp me niet verkeerd maar als je zo obsessief mij wilt spreken... ik heb me mobieltje ook niet altijd bij het kan toch ook zijn dat ik m niet aan kan nemen?
pi_22089829
quote:
Op maandag 20 september 2004 17:37 schreef Gappie het volgende:
en als je toch la 24 uur op elkaars lip zit wat je zelf zegt en dan in het weekend ieder ze eige ding kan doen.. dan hoef je toch ook niet met haar aan de tel te hange?? ja ik snap ook wel dat een berichtje fijn is met ben veilig aangekome of ik ben er ofzo... vraag of ze een sms wil sturen daar heeft niemand last van en jij blij want je heb je bericht die je wil
Nee daar heb je wat aan
Je geeft haar zo HET middel in handen om met een door jou vantevoren goedgekeurde smoes je jezelf ingebeelde vertrouwen weer terug te krijgen.
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_22090044
quote:
Op maandag 20 september 2004 20:01 schreef Postbus69 het volgende:
Het valt me wel op dat mensen de TS beschuldigen van achterdochtigheid maar daarnaast wel het advies geven om langs te gaan met een fles wijn. Dit is toch ook gewoon sneaky proberen te achterhalen wat ze in het weekend doet?
Nee het is gewoon op een legitieme manier je vertrouwen geven in de situatie, als je het niet vertrouwd zoals hij doet dan kan je dat alleen terugwinnen door bevestiging. Wat is dan beter dan gewoon erheen te gaan? En als je relatie goed is dan zal zij dat ook wel waarderen, dat je spontaan even langskomt als je tijd hebt en de ouders een bloemetje brengt. Juist het spontane maakt een relatie leuk
  maandag 20 september 2004 @ 20:38:28 #30
103864 Postbus69
Ik ben trots man te zijn!
pi_22090233
TS, weet je wanneer je je pas echt zorgen moet maken? Als je vriendin toch een ander heeft in het weekend EN ze belt je dat alles goed is, dat ze je mist en dat ze van je houdt. En dat je dan maanden later achter komt via haar telefoonrekening,msn,vrienden....DAN ben je pas echt hard genakt.
If u cant remember the past, it means it never took place
  maandag 20 september 2004 @ 20:55:54 #31
88620 Compile
Cannon Project
pi_22090742
quote:
Maar elke keer zegt ze dat het niet uit komt dat ik bel omdat ze nu bij haar ouders zit of dat ze visite heeft enz. Zelfs na 22u als ik denk dat het bezoek al weg is. Een enkele keer heeft ze zelfs het gesprek weggedrukt.

Ze komt dan met : je moet me gewoon vertrouwen, dat doe ik ook bij jou...

Nee, je maakt je terecht druk. Ik denk dat er wel iets achter zit, dat blijkt wel uit die laatste opmerking. Geloof mij maar, er zit dr iets dwars en ze heeft meerdere signalen afgegeven.
pi_22090925
Wat ik raar vind is dat die vriendin dan later niet even terugbelt of laat etrugbellen of sms-t ofzo als ze telkens wel het gesprek afkapt.

Er is inderdaad iets aan de hand want als jij 20 keer de foon niet opneemt is zij wel pissig, eigenlijk pakt ze je gewoon keihard terug nu
pi_22092377
Het is natuurlijk ook wel heel fout om 20 keer niet op te nemen en de 21e keer wel, lekker consequent, zo blijft ze bellen. Dat zou ik sowieso al niet accepteren, ben je wel lekker om domweg te blijven klikken als de ander niet op neemt?

Beetje vreemd, maar dat was niet de essentie van het topic.
pi_22092507
quote:
Op maandag 20 september 2004 21:59 schreef heiden6 het volgende:
Het is natuurlijk ook wel heel fout om 20 keer niet op te nemen en de 21e keer wel, lekker consequent, zo blijft ze bellen. Dat zou ik sowieso al niet accepteren, ben je wel lekker om domweg te blijven klikken als de ander niet op neemt?

Beetje vreemd, maar dat was niet de essentie van het topic.
Als ze je midden in de nacht belt (na 2u) dan mag een normaal iemand er wel vanuit gaan dat je aan het slapen bent. Dan kan het idd voorkomen dat je pas na de 20ste keer de telefoon pas hoort....
Maar ook als ik bijv. in bad zit, dan belt ze ook gewoon net zolang achter elkaar totdat ik op neem. Loop ik daar dan in mijn blootje door het huis van mijn ouders om de telefoon aan te nemen...
pi_22092560
Ik vind het wel erg vreemd van haar.. Als ik niet echt in staat ben om op te nemen of geen tijd heb dan druk ik mijn vriendin ook weg of ik zeg ff snel van ik bel je straks terug.. Maar ik bel iig wel terug dus, ik geloof er niets van dat ze in een heel weekend GEEN 5mins vrij kan maken...
pi_22092575
quote:
Op maandag 20 september 2004 22:04 schreef off_topic het volgende:

[..]

Als ze je midden in de nacht belt (na 2u) dan mag een normaal iemand er wel vanuit gaan dat je aan het slapen bent. Dan kan het idd voorkomen dat je pas na de 20ste keer de telefoon pas hoort....
Maar ook als ik bijv. in bad zit, dan belt ze ook gewoon net zolang achter elkaar totdat ik op neem. Loop ik daar dan in mijn blootje door het huis van mijn ouders om de telefoon aan te nemen...
Er moet ook wel een goede reden zijn om iemand (zelfs je vriend of vriendin, die mag ook slapen) om na 2 uur 's nachts te bellen, dat zal toch niet zo vaak gebeuren?
  maandag 20 september 2004 @ 22:08:19 #37
96343 ernstig.com
webicon werkt niet?
pi_22092599
Klinkt als 'n goeie relatie man!
op zoek naar de meest nutteloze surf-ervaring? Bezoek dan snel mijn supergave website
  maandag 20 september 2004 @ 22:51:46 #38
85150 Eerlijke_Klootzak
Weest nou eens eerlijk tegen j
pi_22093838
quote:
Op maandag 20 september 2004 22:08 schreef ernstig.com het volgende:
Klinkt als 'n goeie relatie man!
Ernstig he?
Eerlijk gezegd zijn er twee personen die ik vertrouw: Mezelf, en de tweede dat ben jij NIET!
pi_22104847
quote:
Op maandag 20 september 2004 22:04 schreef off_topic het volgende:

[..]

Zoals de waard is, vertrouwt ...
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
pi_22105389
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 14:32 schreef Neverending het volgende:
Zoals de waard is, vertrouwt ...
Inderdaad, er is aan beide zijden denk ik iets mis in de relatie want ze vertrouwen elkaar allebei niet. Terwijl juist wederzijds vertrouwen de basis voor een vruchtbare relatie.
pi_22111732
Mensen, bedankt voor jullie reacties en adviezen. Gisternacht kon ik niet slapen door dit gevoel en besloot om midden in de nacht haar sms door te nemen. Wat ik toen las heeft mijn leven een complete andere wending gegeven. Mijn vermoedens waren zo sterk dat het toch klopt. Ze heeft heeft een jongen ontmoet. Een vroegere vriend die nu nog steeds in de woonplaats van haar moeder woont. De sms'jes liegen er niet om. Laat ik erop houden dat het ZEER erotisch getinte berichten zijn. Om misselijk van te worden gewoon als je eigen vaste vriendin dit doet.
Ook stonden er een paar berichten in die mij zeer kwetsend ter ore kwamen.
Ik ga haar hier nog niet mee confronteren maar wacht of zij er zelf mee aan komt. Misschien is het toch een goed idee om haar onverwachts in het weekend een bezoek te brengen. Dan kan ze het me recht in mijn gezicht zeggen want als ik er zo over begin, dan krijg je weer: Waarom zit jij mijn sms' en te lezen, dat zijn mijn prive zaken enz enz....
pi_22111981
Wat wil je nog van haar horen dan? Waarom wachten op haar?

Je kunt toch ook je eigen plan trekken?
pi_22112164
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 19:40 schreef off_topic het volgende:
Mensen, bedankt voor jullie reacties en adviezen. Gisternacht kon ik niet slapen door dit gevoel en besloot om midden in de nacht haar sms door te nemen. Wat ik toen las heeft mijn leven een complete andere wending gegeven. Mijn vermoedens waren zo sterk dat het toch klopt. Ze heeft heeft een jongen ontmoet. Een vroegere vriend die nu nog steeds in de woonplaats van haar moeder woont. De sms'jes liegen er niet om. Laat ik erop houden dat het ZEER erotisch getinte berichten zijn. Om misselijk van te worden gewoon als je eigen vaste vriendin dit doet.
Ook stonden er een paar berichten in die mij zeer kwetsend ter ore kwamen.
Ik ga haar hier nog niet mee confronteren maar wacht of zij er zelf mee aan komt. Misschien is het toch een goed idee om haar onverwachts in het weekend een bezoek te brengen. Dan kan ze het me recht in mijn gezicht zeggen want als ik er zo over begin, dan krijg je weer: Waarom zit jij mijn sms' en te lezen, dat zijn mijn prive zaken enz enz....
Dat is op zich dan wel terecht natuurlijk.

Overigens vraag ik me af waar je nog op wacht hoor, zou je haar niet gewoon vragen wat dit allemaal inhoud en haar duidelijk maken dat het genoeg geweest is (wat ik wel opmaak uit je stukje)?
pi_22112363
idd terecht als je ruzie krijgt over het feit dat je haar telefoon zit te onderzoeken Maar dat weet je zelf ook wel.

Iig klopte je voorgevoel en dat is naar; ik zou gewoon idd een gesprek aangaan erover en duidelijkheid krijgen voor jezelf zodat je, als je dat wilt, het gewoon af kunt sluiten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_22112383
Als dit al maanden speelt kun je er donder op zeggen dat het al in een heel wat verder stadium is dan 'ze heeft een jongen ontmoet'. Wat een kutstreek! Ik zou er nog zo min mogelijk woorden en gedachten aan vuil maken. Flikker haar spullen in verhuisdozen en bel haar een laatste keer om te zeggen dat haar spullen aan de straat staan.
pi_22112400
quote:
We hebben het hierover gehad en zij zegt dat ik me NERGENS zorgen om hoeft te maken. Ze komt dan met : je moet me gewoon vertrouwen, dat doe ik ook bij jou...
Niet te geloven hoe hard ze de boel dus toch heeft besodemieterd...

Helaas komt het vaak voor, van een vriendin van een vriend wist ik op een gegeven moment ook dat ze iets met een ander had. Maar ze wou het hem zelf vertellen, dus ik hield mijn mond... Op een gegeven moment vroeg die vriend van me aan haar of ze een ander had, en zij:"Nee hoor, er is geen ander, ik twijfel alleen heel erg aan onze relatie..." Echt ontzettend laf, ik heb ook op het punt gestaan om mijn belofte te breken en het gewoon te vertellen. Toch niet gedaan, omdat de relatie toch al op de klippen liep. Ik ben benieuwd of ze het later nog verteld heeft...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_22112470
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:03 schreef DarkElf het volgende:
idd terecht als je ruzie krijgt over het feit dat je haar telefoon zit te onderzoeken Maar dat weet je zelf ook wel.
Bij gegronde twijfel en ernstige vermoedens vind ik dit soort methodes toch echt wel geoorloofd, het spijt me zeer... Als iemand zich zo vreemd gaat gedragen maar volhoudt dat er niks aan de hand is kan je best eens op onderzoek uitgaan.
quote:
Iig klopte je voorgevoel en dat is naar; ik zou gewoon idd een gesprek aangaan erover en duidelijkheid krijgen voor jezelf zodat je, als je dat wilt, het gewoon af kunt sluiten
Ik zou het sowieso afsluiten, ik weet niet hoe lang jullie al een relatie hebben en hoe oud je bent, maar dit klinkt niet alsof het nog goed gaat komen.
pi_22112573
klopt maar in wezen is het gewoon inbreuk van privacy

omdat de reden gegrond is voor je gevoel zorgt dat niet dat de actie ineens goed is

oh ja en afsluiten zou ikzelf in deze situatie ook doen, zo iemand kan je niet meer vertrouwen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_22112916
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:11 schreef DarkElf het volgende:
klopt maar in wezen is het gewoon inbreuk van privacy

omdat de reden gegrond is voor je gevoel zorgt dat niet dat de actie ineens goed is
"Technisch" gezien heb je gelijk natuurlijk. Maar ik zou het pas erg vinden als iemand uit pure nieuwsgierigheid of wantrouwen terwijl alles in de relatie zijn normale gangetje gaat dit soort acties uit gaat halen. Maar als je vriend/vriendin je ineens niet meer aan de telefoon wil hebben, ja... Dan wordt het wel heel erg verdacht vind ik, vooral het wegdrukken van gesprekken, als je partner dat bij je doet denk ik dat bij iedereen wel de alarmbellen gaan rinkelen.
pi_22113076
ja ze is gewoon een lying bitch
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')