Af en toe, maar dat komt omdat ik in het weekend ook weleens mijn eigen ouders ga opzoeken. We zitten doordeweeks al bij elkaar dus in het weekend kunnen we dan onze ding doen. Dat leek me wel verstandig in een relatie om niet 24 uur op elkaars lip te zitten.quote:Op maandag 20 september 2004 17:10 schreef Copycat het volgende:
Ga jij nooit mee haar ouders bezoeken?
Doe ik ook wat jij doet, maar het probleem is dat als ik de telefoon 's weekends niet opneemt, ze me door blijft bellen totdat ik opneem. Soms wel 20x gemiste oproepen 's nachts. En als ik dan opneem dan zeg ze waarom ik pas na 20x op neem.quote:Op maandag 20 september 2004 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn vriendin reageert ook altijd helemaal paranoide als ik een avondje me telefoon niet aanneem ofzo, dat werkt niet lekker in een relatie om dan meteen achterdochtig te gaan reageren...
Doe chil...
Ja, flesje wijn mee....verrassing!!! Kijken hoe ze reageert.quote:Op maandag 20 september 2004 17:21 schreef Elocyp het volgende:
Ga dan is 's avonds bij je vriendin langs als haar ouders op visite zijn geweest als jij denkt dat ze dan wel al weg zullen zijn.
Moet ik eerlijk je ook gelijk in geven dat mijn vriendin dan ook precies zo reageert, maar als ze zo reageert kun je het meteen weer over een andere boeg gooien; zij behandelt jou dan toch ook zo als zij niet aanneemt als ze weer een weekend bij d'r ouders is...?quote:Op maandag 20 september 2004 17:16 schreef off_topic het volgende:
[..]
Doe ik ook wat jij doet, maar het probleem is dat als ik de telefoon 's weekends niet opneemt, ze me door blijft bellen totdat ik opneem. Soms wel 20x gemiste oproepen 's nachts. En als ik dan opneem dan zeg ze waarom ik pas na 20x op neem.
Waarom neem je dan de telefoon niet aan ? Je ziet toch dat zij het is. Als je geen zin hebt om te ouwehoeren zeg dat dan gewoon.quote:Op maandag 20 september 2004 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn vriendin reageert ook altijd helemaal paranoide als ik een avondje me telefoon niet aanneem ofzo, dat werkt niet lekker in een relatie om dan meteen achterdochtig te gaan reageren...
Doe chil...
Over 1 ding liegt ze niet: er is blijkbaar dus visite.En blijkbaar blijft die visite pitten(alhoewel,pitten...)quote:Op maandag 20 september 2004 17:04 schreef off_topic het volgende:
Mijn vriendin gaat in het weekend haar moeder in het noorden des lands bezoeken. Vroeger belde ze mij dan ALTIJD in het weekend , ook al is dat maar 2-3 min om te zeggen dat ze goed is aangekomen, of gewoon om te ouwehoeren over koetjes en kalfjes. De laatste paar maanden merk ik op dat dit niet meer gebeurd. Dus ik ben haar eens gaan bellen in het weekend (iets wat ik niet snel doe omdat ik niet zo'n beller ben). Maar elke keer zegt ze dat het niet uit komt dat ik bel omdat ze nu bij haar ouders zit of dat ze visite heeft enz. Zelfs na 22u als ik denk dat het bezoek al weg is. Een enkele keer heeft ze zelfs het gesprek weggedrukt.
Ik wil niet achterdochtig zijn maar iets zegt mij dat het niet klopt. We hebben het hierover gehad en zij zegt dat ik me NERGENS zorgen om hoeft te maken. Ze komt dan met : je moet me gewoon vertrouwen, dat doe ik ook bij jou...
Hoezo, als het gezellig is dan blijft visite wel langer dan tot 22.00 hoor of heb je alleen van die vrienden die vroeg naar bed moetenquote:Op maandag 20 september 2004 19:18 schreef RealZeus het volgende:
En blijkbaar blijft die visite pitten(alhoewel,pitten...)
kun je ook een beetje normaal reageren of ben nog geen 18jr?quote:Op maandag 20 september 2004 19:49 schreef DonSauza het volgende:
Hey dat klinkt bekend!!
Ik woon zelf in het noorden en elk weekend komt er een meisje uit Rotterdam hier heen.
Ze zegt dat ze een vriend heeft en als excuus haar familie, die hier woont gebruikt om mij te bezoeken...
Wat zijn de weekenden toch heerlijk!!
En btw, ze heeft gelijk, je hoeft je nergens zorgen om te maken...ze is bij mij in goede handen![]()
Doet me denken aan een stukje van Hans Teeuwen. Wat je trouwens ook als serieus voorbeeld moet nemen hoe je het NIET op moet proberen te lossen.quote:Op maandag 20 september 2004 17:57 schreef C0mput3rn3rd het volgende:
Ze gaat vreemd![]()
![]()
![]()
![]()
tis maar net of je bij je telefoon bent als ie gaat en als ik dan zie dat ze 700 keer heeft gebeld, gaat de zin me al over om aan te nemen eigenlijk, ik denk dan, doe eens niet zo obsessief...quote:Op maandag 20 september 2004 17:50 schreef TinToR het volgende:
[..]
Waarom neem je dan de telefoon niet aan ? Je ziet toch dat zij het is. Als je geen zin hebt om te ouwehoeren zeg dat dan gewoon.
Tis maar net of je een serieuze relatie hebt of niet.
Nee daar heb je wat aanquote:Op maandag 20 september 2004 17:37 schreef Gappie het volgende:
en als je toch la 24 uur op elkaars lip zit wat je zelf zegt en dan in het weekend ieder ze eige ding kan doen.. dan hoef je toch ook niet met haar aan de tel te hange?? ja ik snap ook wel dat een berichtje fijn is met ben veilig aangekome of ik ben er ofzo... vraag of ze een sms wil sturen daar heeft niemand last van en jij blij want je heb je bericht die je wil
Nee het is gewoon op een legitieme manier je vertrouwen geven in de situatie, als je het niet vertrouwd zoals hij doet dan kan je dat alleen terugwinnen door bevestiging. Wat is dan beter dan gewoon erheen te gaan? En als je relatie goed is dan zal zij dat ook wel waarderen, dat je spontaan even langskomt als je tijd hebt en de ouders een bloemetje brengt. Juist het spontane maakt een relatie leukquote:Op maandag 20 september 2004 20:01 schreef Postbus69 het volgende:
Het valt me wel op dat mensen de TS beschuldigen van achterdochtigheid maar daarnaast wel het advies geven om langs te gaan met een fles wijn. Dit is toch ook gewoon sneaky proberen te achterhalen wat ze in het weekend doet?
quote:Op maandag 20 september 2004 17:04 schreef off_topic het volgende:
Maar elke keer zegt ze dat het niet uit komt dat ik bel omdat ze nu bij haar ouders zit of dat ze visite heeft enz. Zelfs na 22u als ik denk dat het bezoek al weg is. Een enkele keer heeft ze zelfs het gesprek weggedrukt.
Ze komt dan met : je moet me gewoon vertrouwen, dat doe ik ook bij jou...
Als ze je midden in de nacht belt (na 2u) dan mag een normaal iemand er wel vanuit gaan dat je aan het slapen bent. Dan kan het idd voorkomen dat je pas na de 20ste keer de telefoon pas hoort....quote:Op maandag 20 september 2004 21:59 schreef heiden6 het volgende:
Het is natuurlijk ook wel heel fout om 20 keer niet op te nemen en de 21e keer wel, lekker consequent, zo blijft ze bellen. Dat zou ik sowieso al niet accepteren, ben je wel lekker om domweg te blijven klikken als de ander niet op neemt?
Beetje vreemd, maar dat was niet de essentie van het topic.
Er moet ook wel een goede reden zijn om iemand (zelfs je vriend of vriendin, die mag ook slapen) om na 2 uur 's nachts te bellen, dat zal toch niet zo vaak gebeuren?quote:Op maandag 20 september 2004 22:04 schreef off_topic het volgende:
[..]
Als ze je midden in de nacht belt (na 2u) dan mag een normaal iemand er wel vanuit gaan dat je aan het slapen bent. Dan kan het idd voorkomen dat je pas na de 20ste keer de telefoon pas hoort....
Maar ook als ik bijv. in bad zit, dan belt ze ook gewoon net zolang achter elkaar totdat ik op neem. Loop ik daar dan in mijn blootje door het huis van mijn ouders om de telefoon aan te nemen...
Ernstig he?quote:Op maandag 20 september 2004 22:08 schreef ernstig.com het volgende:
Klinkt als 'n goeie relatie man!
Zoals de waard is, vertrouwt ...quote:Op maandag 20 september 2004 22:04 schreef off_topic het volgende:
[..]
Als ze je midden in de nacht belt (na 2u) dan mag een normaal iemand er wel vanuit gaan dat je aan het slapen bent. Dan kan het idd voorkomen dat je pas na de 20ste keer de telefoon pas hoort....
Maar ook als ik bijv. in bad zit, dan belt ze ook gewoon net zolang achter elkaar totdat ik op neem. Loop ik daar dan in mijn blootje door het huis van mijn ouders om de telefoon aan te nemen...
Inderdaad, er is aan beide zijden denk ik iets mis in de relatie want ze vertrouwen elkaar allebei niet. Terwijl juist wederzijds vertrouwen de basis voor een vruchtbare relatie.quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:32 schreef Neverending het volgende:
Zoals de waard is, vertrouwt ...![]()
Dat is op zich dan wel terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:40 schreef off_topic het volgende:
Mensen, bedankt voor jullie reacties en adviezen. Gisternacht kon ik niet slapen door dit gevoel en besloot om midden in de nacht haar sms door te nemen. Wat ik toen las heeft mijn leven een complete andere wending gegeven. Mijn vermoedens waren zo sterk dat het toch klopt. Ze heeft heeft een jongen ontmoet. Een vroegere vriend die nu nog steeds in de woonplaats van haar moeder woont. De sms'jes liegen er niet om. Laat ik erop houden dat het ZEER erotisch getinte berichten zijn. Om misselijk van te worden gewoon als je eigen vaste vriendin dit doet.
Ook stonden er een paar berichten in die mij zeer kwetsend ter ore kwamen.
Ik ga haar hier nog niet mee confronteren maar wacht of zij er zelf mee aan komt. Misschien is het toch een goed idee om haar onverwachts in het weekend een bezoek te brengen. Dan kan ze het me recht in mijn gezicht zeggen want als ik er zo over begin, dan krijg je weer: Waarom zit jij mijn sms' en te lezen, dat zijn mijn prive zaken enz enz....
Niet te geloven hoe hard ze de boel dus toch heeft besodemieterd...quote:Op maandag 20 september 2004 17:04 schreef off_topic het volgende:
We hebben het hierover gehad en zij zegt dat ik me NERGENS zorgen om hoeft te maken. Ze komt dan met : je moet me gewoon vertrouwen, dat doe ik ook bij jou...
quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:03 schreef DarkElf het volgende:
idd terecht als je ruzie krijgt over het feit dat je haar telefoon zit te onderzoekenMaar dat weet je zelf ook wel.
Ik zou het sowieso afsluiten, ik weet niet hoe lang jullie al een relatie hebben en hoe oud je bent, maar dit klinkt niet alsof het nog goed gaat komen.quote:Iig klopte je voorgevoel en dat is naar; ik zou gewoon idd een gesprek aangaan erover en duidelijkheid krijgen voor jezelf zodat je, als je dat wilt, het gewoon af kunt sluiten
"Technisch" gezien heb je gelijk natuurlijk. Maar ik zou het pas erg vinden als iemand uit pure nieuwsgierigheid of wantrouwen terwijl alles in de relatie zijn normale gangetje gaat dit soort acties uit gaat halen. Maar als je vriend/vriendin je ineens niet meer aan de telefoon wil hebben, ja... Dan wordt het wel heel erg verdacht vind ik, vooral het wegdrukken van gesprekken, als je partner dat bij je doet denk ik dat bij iedereen wel de alarmbellen gaan rinkelen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:11 schreef DarkElf het volgende:
klopt maar in wezen is het gewoon inbreuk van privacy
omdat de reden gegrond is voor je gevoel zorgt dat niet dat de actie ineens goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |