Mmm, die gingen toch niet door dit jaar? Ik dacht namelijk dat deze waren vervallen (hence de vervanger: G4). Hoe weet jij zo zeker dat er 4 november open managemet is?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:12 schreef yozd het volgende:
4 november eerst even open management feest in de Inferno.
Stond op de site http://www.ru.nl/esv , maar die wordt amper bijgewerkt, dus misschien datquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:07 schreef mark_dabomb het volgende:
Mmm, die gingen toch niet door dit jaar? Ik dacht namelijk dat deze waren vervallen (hence de vervanger: G4). Hoe weet jij zo zeker dat er 4 november open managemet is?
Die wil ik ookquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:07 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
Mmm, die gingen toch niet door dit jaar? Ik dacht namelijk dat deze waren vervallen (hence de vervanger: G4). Hoe weet jij zo zeker dat er 4 november open managemet is?
En daarnaast....Wie heeft er een goede samenvatting van DAFT voor INLEIDING IN DE BEDRIJFSWETENSCHAPPEN
xcuse het schreeuwen
Klopt, open management feest wordt door anderen w'el georganiseerd! Thema is Moulin Rouge! voorverkoop 1 euro, deur 2 euro.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:38 schreef yozd het volgende:
[..]
Stond op de site http://www.ru.nl/esv , maar die wordt amper bijgewerkt, dus misschien dat
het niet klopt? Op partyrun.nl staat idd ook niks vermeld op 4 nov.
Ok, bedankt voor de info!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 13:47 schreef mark_dabomb het volgende:
Klopt, open management feest wordt door anderen w'el georganiseerd! Thema is Moulin Rouge! voorverkoop 1 euro, deur 2 euro.
Daft komt tzt nog op internet
Is dat echt gebeurd? Vertel!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:24 schreef DonStefano het volgende:
Overigens hebben die wel wat spektakel gemist hoor! College van Kortmann werd gestaakt omdat er via de ventilatie uit de kelder giftige stoffen de ruimte binnen kwamen...
ja dat is echt gebeurdquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:25 schreef doedelzak13 het volgende:
[..]
Is dat echt gebeurd? Vertel!
hee! hoe istquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:32 schreef SG_Tannus het volgende:
ik vond dat ik mij al ex-nijmeegse student toch weer ff moest melden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |