Haha, leuk da jij mij gezien hebt.. maarem heb ik jou dan ook gezien?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 04:12 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hey Just-Little-Me, heb je net live gezienWas best gezellig in Albertinum, alleen beetje vroeg afgelopen. Ze deden om 4 uur het licht aan
Maar dan heb je wel gratis vervoer met de bus vanaf CS naar de matrixx! En een hele gezellige avond!!!! Dusseh, tot donderdagquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:21 schreef -moi- het volgende:
je kan je kaartjes de hele dag op de synergy kamer halen? ik wil wel gaan... maar ben ook een beetje blut, dus 7,50 vind ik wel duur
ja, had ik wel kunnen doen ja. Het was druk en er waren veel bekenden. Zal ik de volgende keer doenquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:03 schreef Just-Little-Me het volgende:
Oww haha, gezellig.. had dan ook ff 'hoi' gezegd johIk bijt niet
Je MSN-naam doet anders vermoeden!quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:03 schreef Just-Little-Me het volgende:
Oww haha, gezellig.. had dan ook ff 'hoi' gezegd johIk bijt niet
Hihi, tsjah..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:10 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Je MSN-naam doet anders vermoeden!![]()
Ik had een zwart hemd aan met schuine streepjes, blauwe spijkerbroek en zwarte schoenen. Owja, ook wel opvallend, ik ben best grootquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:31 schreef Just-Little-Me het volgende:
Haha is goed hoorZit nu echt alle mensen langs te gaan die ik heb gezien daar.. wie jij dan wel niet was.. maargoed
![]()
Stiekem impliceer je nu iets over je overbuurvrouwquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:46 schreef -moi- het volgende:
ik zit ook nie bij FC kunde, ben geen pot
whehe grapje hoor
Feyenoord - Heartsquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:53 schreef DonStefano het volgende:
Ik heb Donderdagavond wel wat beters te doen![]()
Nou ik heb t ff gechecktquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:29 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ik had een zwart hemd aan met schuine streepjes, blauwe spijkerbroek en zwarte schoenen. Owja, ook wel opvallend, ik ben best groot(1,93) Als het je echt dwars zit, ik heb ook een fotoboek
Niet iets om thuis voor te blijven....quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:43 schreef yozd het volgende:
[..]
Feyenoord - Hearts![]()
Om ook maar ff te spammen, zie www.ru.nl/fckundequote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:13 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Over voetbal gesproken, hoe gaat het eigenlijk met FC Kunde, Stephen...?
Soo klinkt goed!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:25 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Om ook maar ff te spammen, zie www.ru.nl/fckundeMaarre....2 punten uit 7 wedstrijden, niet echt briljant dus. Maar we hebben nu een paar Erasmusstudenten uit t buitenland erbij die profvoetbal hebben gespeeld (eentje zelfs bij Lecce in de Serie A ) en als je die ziet spelen verwacht ik dat onze eerste overwinning echt snel aanstaande is!
hmz, thuiswedstrijden door de week komen eigenlijk niet voor, het is zo'n beetje altijd op Zondag. Misschien een keer 'n oefenwedstrijd ofzo. Maar kom anders eens meetrainen met de selectie joh! Dan zie je ook alle "profs", en krijg je meteen 'n keer een fatsoenlijke training!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:29 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Soo klinkt goed!
Wanneer spelen jullie weer een thuiswedstrijd op een doordeweekse dag, dan denk ik dat ik eens kom kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |